Dokdo Escape

13 Ağustos, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

98 yorum:

Adsız dedi ki...

soldaki ekrandan aldığım coinle eve girdim.
çerçevenin arkasından key2 aldım ve onunla ilk çekmeceyi açtım.ancak içindekiler alınmadı.

Adsız dedi ki...

kitapları okudum.oradan bir balıklı resim aldım.buzdolabının oradanda 2.coin ve tornavida aldım.

esrasel dedi ki...

raftaki gözlüğün arkasında memory stick var.
su ben coin almadan girdim eve

calculus dedi ki...

Bu kadar hızlı olunur mu ya , daha şimdi eklenmedi mi bu?

sebnem dedi ki...

kitasplıktaki gözlüğün arkasından memeory stıck aldım

Adsız dedi ki...

2.coinin arkasında love yazıyor.iyi bakalım:)

esrasel dedi ki...

coin 2 nin arkasında love yazıyor.
şimdi yüklendi ama başladık başlamasa mıydık :)

Adsız dedi ki...

Çekmeceden arkalara doğru iyice tıklayın, bi memory stick daha vaar.

çkr

deniz dedi ki...

Coin in arkasında love yazıyor, şifre yerine girdim kabul etmedi :)

calculus dedi ki...

Kitaptaki play işaretine basınca iğrenç bir şarkı çalıyor.

Adsız dedi ki...

1.çekmecenin sol dibinden sarı anahtar aldım.

sebnem dedi ki...

o anahtarla ben çekmeceyi açıp 3 nolu memory stıck aldım üzerinde kaplumbağa var ilşk aldığımda balık resmi vardı ve4 numaralı idi başka memory bulan varmı değişik

Sis dedi ki...

bi de tüm aldıklarımızı kullanacak yer olsa iyi olacak ama

esrasel dedi ki...

raftaki kırmızı kitapta 3 işaretli orda yazılanları mı yapıcaz kii...

açacak yer yok ki su :))

Nağme dedi ki...

duvardaki kağıtta love yazısına 1024 denk geliyo kutuya girdim olmadı yaa zor gönderiyom yorum:(

Adsız dedi ki...

3.coinde yazanın ne olduğunu anlasak sanırım I love zart zurt yazıp şifreyi girecez....:D

Adsız dedi ki...

buzdolabının yanındaki kağıttan şifreyi çıkarın lütfennn...

Nağme dedi ki...

3.coinmi ya ben 1.ve 2.var 1.dışardan 2.kitaptanmıydı neydi 3.nerden aldınız

esrasel dedi ki...

naaamemmm yazdım ya 3. coin evin solundaki kırmızı kutudan

Adsız dedi ki...

name hanım lütfen yorumları tikkatli okuyunuz...olmuyor ama:D:D

Nağme dedi ki...

kağıda göre 1.coin=3
2.coin=love yani 1024
3.coin işaretlerde 7 ve 8
ama kutuya yazdım olmuyo

Adsız dedi ki...

bende harf karşılığı olan 31024 sayılarını girdim.78ide hem başa hem sona ekledim ama olmadı.

Nağme dedi ki...

oyyy tamam özürr kızmayın ama yaa küserim bak:)))))))

esrasel dedi ki...

şifreyi buldum :))
31024782 3. paranın arkasında duvardaki yazıdan farklı bide V var sondaki 2 yi ordan aldık. kutunun yanında kapı açıldı

esrasel dedi ki...

sarı anahtarla mavili yeri açtım. yeşil düğmeye bastım. mavi-kırmızı yuvarlak aldım. vidalı yeride tornavidayla açıp elmas aldım.

esrasel dedi ki...

taşın arkasından bi memorystick daha. bide duvardan kağıt. bi memory stick daha lazım ve yine şife var galiba.

Adsız dedi ki...

1tane memory stick eksik kaldı.üzeri portakal renkli toplar olan..

esrasel dedi ki...

hayır namemm. 1-2-3 coinin arkasındaki şekillere göre sayıları aldık. ama duvardaki 8de yazan şifreyle paranın arkasında yazan farklı. paranın arkasında 8.şeklin sonunda bide V var. duvardaki yazıya göre V=2 idi 2 burdan geldi :)

Sis dedi ki...

şifreyi girip kırmızıya basıyoruz de mi.yani ben salak falan değilim.ama çılan bir şey yok

esrasel dedi ki...

şifreyi girip kırmızı düğmeye bastım başka da bişey yapmadım sis :(

Nağme dedi ki...

hee anladım esram sağol:)
sis şifreyi yanlış yazıyo olabilirsin esra sona 3 yazmış 3.demek istemiş 3 yok yani

alperizma dedi ki...

yaw ben evde sarı anahtarı bulamadım... mağaraya girdim ama anahtarım yok...

Adsız dedi ki...

sis birşey çıkmıyorki..solda mağaranın kapısı açılıyor.

Nağme dedi ki...

ya tornavidayı önceden kolayca verdi oyun ama kullanamadık hala

Adsız dedi ki...

alp yukarda yazılı sarı anahtarın nerede olduğu...

alperizma dedi ki...

yaw birinci çekmecenin sol köşesi fln yazıo ama ben bulamadım...

esrasel dedi ki...

namee :)) sende bugün bi haller var canemm. tornavidayla mücevher aldıkya mavi panelin sol alt köşesinden :)

Adsız dedi ki...

alp çekmece açıkken sol üst köşesinde el çıkıyor zaten.tıklarsan çekmece yandan gözüküyor.

alperizma dedi ki...

ben elmas fln da bulmadım... bi de o portakallı gibi olan memory sitcki bulan var mı...

esrasel dedi ki...

alp mavi anahtarla üst çekmeceyi aç. sol üstte görünen köşe var oraya tıkla

Adsız dedi ki...

mantıken bu elmasın bu camı kesmesi gerekmiyomu:)))

alperizma dedi ki...

bende diom elması nie bulamadım... anahtar olmadan bulamazmışım dimi :))

o kore bayraının ortasını aldık... onu napcaz...

Nağme dedi ki...

aslında ben nağme değilimmm ondan böylee:))
desemde inanmayın evet kendimde değilim birazda sorry:))

Nağme dedi ki...

o elması mağaradaki duvardaki küçük deliğe tıklayın sallanıyo evin sağındaki yerde robot woltron gibi çıkıyo

alperizma dedi ki...

arkadaşlar aldıımız kaıtta memory stickler var... ve renkler... memory stickleri renkleriyle eşleştirince 1?32 çıkıo... o turuncu şey için farklı kombinasyonlar deneyebiliriz... ama bu rakamları nerde kullancaz ki...

Nağme dedi ki...

woltranın sol ayağının yanına tıklayınca kara var orayı açıp japon yuvarlak şeysini koyun

alperizma dedi ki...

evet oranın sol alt köşesine tıklayın... merdiven çıkıo... ordada son memry stickimiz var...

Nağme dedi ki...

sağ ayağının yan tarafındada şifre yeri var son memory lazım ya

Nağme dedi ki...

evet merdiven sol tarafta çıkıyor sonunca memory aldık şimdi sıralama nasıl olcak peki

Nağme dedi ki...

şifre yerine önce kağıdı tıklayıp aktif hale getiriyoruz

alperizma dedi ki...

aldıımız kaıttaki renklerle eşleştirdim 1432 oluo... ama yazcak yer yok...

dilek dedi ki...

robotun orda biyere tornavidayla tıkladım merdiven çıktı...4. cü de orda

calculus dedi ki...

Şifre yazmıyorsunuz. Kartları o sıraya göre yerleştireceksiniz.
Yani 4 numara en sağa. 1 Numara en sola olacak şekilde.
Robot uçup kötü adamı dövüyor ve oyun bitti.
Hepinize teşekkürler harikasınız. Yeni gelen oyunlara geçelim.

Adsız dedi ki...

veee name döndüüü:)))))))bravo valla..devam.

alperizma dedi ki...

yaw şuan kartlar bende soluk şekilde... basamıorum onlara...

Nağme dedi ki...

alp kartlara basma o çizgiler var ya oranın alt beyaz kızmına kartları getir hepsini sonrada sırayla o çubuklara takcan cal yazmış bak:))

calculus dedi ki...

SOn derece siyasi bir oyunmuş, bizi de alet ettiler ya helal olsun.
Bize ne o adadan:(

alperizma dedi ki...

merdiven voltranlı ekranın en sol alt köşesinde
yani o mağaranın... voltranın olduu mağaranın...

deniz dedi ki...

Yazarken çıkmış bile. Şöyle ki; robotun sol tarafında mağara ile robot arasındaki siyah kısımda tornavida ile tıkladım.

esrasel dedi ki...

yeryam robotun çıktığı ekranda soluna tıkla robotun siyah yere. benimde kartlar yok banada help :))