Beach Escape

13 Ağustos, 2008


ve bir yeni daha ... :)



Oynamak için tıklayınız

15 yorum:

gldn06 dedi ki...

btirmeye az kaldı bir itemim eksik.. kuş balta ve kalpli beişeyle kalakaldım:(

deniz dedi ki...

bitti mi :) sağolalım da biz birşey yapmadık ki daha fıstık :)

Sis dedi ki...

oğlan gitti kova kovadan balık ve bayrak mı balta mı ne alındı

esrasel dedi ki...

parayla kalpli şeylerden aldım bitane (et galiba o). son ekranda sarışın kıza tıkladım dürbünle adam gitti. balta ve kovadan balık aldım. baltayla ilk ekrandaki ağacı kestim.

Sis dedi ki...

kibritle inventory de odun yakıldı parayla o masadakilerden biri alındı

esrasel dedi ki...

balık pişiriyoz :)) balığı mangala koyduk :)
odunları about item yapıp yaktım. balık kızarttım :)

esrasel dedi ki...

kızların olduğu ekrana gittim. sağdaki kız kalktı mavi kuş varmış altında :))

esrasel dedi ki...

mavi kuşu ilk ekrana bıraktım. sağ köşedeki şeyi getirdi. ondanda yay çıktı. kalpli şey okmuş. okla yay birleşti sarışın kıza tıkladım. çocuk geldi ve HAPPY END oldu :)

esrasel dedi ki...

buda bitti. yok mu başka oyun hazır hızımızı almışkene :))

Sis dedi ki...

balığı ocaktaki çubuğa koyup odunu da altına koyup pişirdim.
kızlardan sağdaki kalktı kuşu aldım.
kuşu ağaca koydum uçtu bulutdan bir şey getirdi.
ona çekiçle tıklayıp yaya benzer bir şey aldım.
o satın aldıım kalpli şey okmuş yaya takıp kızı kalbinden vurdum.
bitti.
saolunuz yorumlara

Nağme dedi ki...

çokk şirin ve basitmiş iki sevigiliyide buluşturduk böylece:))

hahaha esramm yarın gelsin oyunlar artık yaw:))