CAPYBARA ROOM

17 Şubat, 2008



istek üzrine ekliyorum .......new!!!!


Oynamak için Tıklayınız

60 yorum:

ARWEN.C.S dedi ki...

çöpten minik mavi anahtar aldım mavi kilitli çekmeceyi açtım onla veeeee tornavidam olduuuuuuu

ARWEN.C.S dedi ki...

siyah anahtarla pembe kutuyu açtım hayvan kafası aldım

ece dedi ki...

perdeden anahatar aldim ve masadaki kutuyu actim icinden kedi kafasi aldim

yar dedi ki...

bende geldim...
oyuncak fare buldum saatten pil aldım oyuncağa taktım tıkladım bir anahtar daha buldum

ece dedi ki...

o kafayida cekmecedeki yere yerlestirdim dah a3 tane gene alzim ama kafadan

ARWEN.C.S dedi ki...

eda saatte pil aradım alamadım nasıl aldın hoşgeldin canım bu arada

ece dedi ki...

satten pil aldim saatin acilan kapagindan da kirmizi anahtar aldim

yar dedi ki...

hoşbulduk arwencim:)
pili bende zor aldım canım.durmadan sağına soluna tıkladım:) azim işte:))

ARWEN.C.S dedi ki...

kızlar saatten pili aldıktan sonra pil kapağının arkasına bakın kırmızı anahtar var alın

ARWEN.C.S dedi ki...

sonra kırmızı kasayı açın içinde pembe bişey var ama alınmıyooo

yar dedi ki...

başak kırmızı kasada bişey var alabildin mi canım... ben alamıyorum

ece dedi ki...

kirmizi anahtari kasaya kullandim pembe dügme var kasada ona bastim am ahenüz birsey olamdi .yesil anahtarida cekmecede kullandim kagit aldim ama japonca yaziyor anlayan beri gelsin :)))))

ARWEN.C.S dedi ki...

fareye pil takıp ağzından yeşil anahtar onlada yeşil kilitli çekmeceden kağıt

yar dedi ki...

çıldıracam... kaldık mı şimdi.
siteye yeni gelenlere japonca bilmek şart diyelim:))
olmayacak böyle

ece dedi ki...

masadaki resimde ve bos cekmecede bir sey var ama ne ve tornavida halen aktif halde sizdede öylemi

yar dedi ki...

kapının sağ üst köşesini tıklayın.. anahtar var..

yar dedi ki...

kapı hikayeymiş:))çıkışımız bu kapıdan olursa saçma olacak:))
ee şimdi anahtar var nerde kullanacağız bakalım

ARWEN.C.S dedi ki...

kapıdan anhtr aldım sağ üst köşeden tıklarken çıktı

b@nu dedi ki...

allh benii emii ben diğer yüklediğimm oyuna yorum yazıyormuşummm bidee neden yoksunuz diye hayıflanıyorumm heee

yar dedi ki...

alemsin banu:)))
hoşgeldin..
kızlar takıldık mı yine

ARWEN.C.S dedi ki...

masadaki çerçeveden bi kafa daha aldım ama zor dönüyo çerçeve

b@nu dedi ki...

şu anda elimde iki kafa biri sarı biri mavii tornavida kırmızı böyük anahtar ve kağıt varr

ARWEN.C.S dedi ki...

ya kızlarrr takıldık çok kötü ne etçez 2 kafa bulduk daha 2 tane daha lazım üstelik kullanılamayan bir anahtarımız var millet anahtar bulamaz biz buluyoz kullanamıyoz

@ksi34 dedi ki...

merhabaa kıslar bende geldiim şimdi sizden hariç bulduklarımı yazayımmı sisee:)

ARWEN.C.S dedi ki...

öyleeee sos bekliyom kızlar kaldık öteki oyuna geçelim bari

@ksi34 dedi ki...

koltuğun sağ tarafında duvarda kilitli yer var orayı açın 3. kafa var bide koltuktaki kedi minderinin arkasında fermuarlı yervar 4. kafada orda:)

serpill dedi ki...

selam.turuncu anahtar koltuğun sağ tarafında kullanılıyor.ordanda koltuktaki yastık tıklanıp diğer kafa alınıyor.sonra bütün kafalar çekmeceye yerleştirilip.düğme yeşil oluyor.sonra kırmızı kasadaki düğmeye basınca duvardan bi bölme geliyor.galiba bitti.

ARWEN.C.S dedi ki...

@ksi varya süpersinnn biz niye görmedik ya kırk kere tıkladım koltuğun yanlarına kafaları yerleştirdim bişey olmadı malesef yada oldu ben farkında değilim

ece dedi ki...

divanin sagina tiklayin elinizdeki anahtari oraya kullanin

b@nu dedi ki...

hay allah
renkler ekrandaki sıralamaya göre konulacak 1 olan yere en baştakii 2 yer onun altındakii gibi

yar dedi ki...

delirecem ya.. elektrikler gitti şimdi baştan alacam:(
yok ya almayacam..
sinirlendim he..

@ksi34 dedi ki...

arven itemlerde nasıl duruyosa öyle yerleştir yani en üstteki 1. ye altındaki 2 ye öyle işte oky

serpill dedi ki...

hatırladığım kadarıyla
sarı-pembe kafa
...-mavi kafa boşluktaki rengi hatırlayamadım

ARWEN.C.S dedi ki...

ya renkleri sırayla denedim gitmeyin bende bitireyim ya yeşil olmuyo kafalardaki düğme

ARWEN.C.S dedi ki...

çok sağolun canlarım benim bitti sayenizde harikasınız

Nağme dedi ki...

oyun kolay ama çok tıklamak gerekiyor ya,tiklamaktan helak oldum valla:))
Kafaların yerleri=
1-pembe kutudan(perdenin ordan aldığımız siyah anahtarla açtık)
2-oyuncağın ağzından(saatin arkasından pili alıp oyuncağa taktık düğmeyi tıkla ağzını açtı)
3-koltuğun sağ tarafından duvardaki bölmeden(kapının sağ üst köşesinden alınan anahtarla açılıyor)
4-koltuğun üstündeki yastığın arkasındaki fermuarı açınca ordan çıkıyor...