My Bomb Room Escape

21 Şubat, 2008


Yeni bir odadan kaçış oyunu


16 yorum:

bozo dedi ki...

sallıya sallıya tabloyu düşürdüm duvarda bi yazı göründü. düşen tabloya tıklayınca

bozo dedi ki...

ana yorum yazmaya girdim oyuna döndüm oyun yok olmuş

bozo dedi ki...

patlamadan bişiler yapalımda bari yorumu sona yazalım

sewko dedi ki...

patladım bende:)
bu arada çöpün arkasından adını hatırlayamadıım bişi aldım

Duman dedi ki...

günaydın.geç kalmışım ben ya.herkese kolay gelsin

bozo dedi ki...

valla ben hiç sevmem böyle zamanlı oyunları ben oynamıycam

sewko dedi ki...

bozo tabloyu nasıl düşürdün ben sallayıp duruorum bişey olmuyo

sewko dedi ki...

off tablonun çivisine tıklayınca düştü sonra duvardaki izi o drag denen çöpün arkasından alıp haalaa adını hatırlamadıım şeyle kazıdım bi kasa çıktı ama yanaşamadan patladım haha sinir bastı patladıkça:)

sewko dedi ki...

saksının allt sağ taragından bi kağıt gibi bişi aldım üzerine yazabilioruz

sewko dedi ki...

çöpün içinden uzatma kablosu aldım bilgisayara taktım