Karaoke Room Escape

20 Şubat, 2008


Yeni bir kaçış oyunu ...

Oynamak için tıklayınız

103 yorum:

su dedi ki...

şapka-kağıt-maket bıçağı-bide sarı bişey buldum.

serpill dedi ki...

maket biçağıyla puf kesiliyo lacivert olan.kurma kolu verdi.

serpill dedi ki...

kurma koluyla dolabın üstündeki kuklayı tıklayınca şifre verdi

Senay dedi ki...

o kurma şeyi dolabın üstündeki şeye takılıyor yürüyüp düşüyor

serpill dedi ki...

kumanda çakmak olan sehpanın sağ ayağının kolyuk görünen küçük kısmını tıkla merve orada bıçak

gökce-kuki dedi ki...

kurma kolunu o reaftaki x isaretli seye tutnca dusuooo rafın yanında rakamlar beliriooo

Senay dedi ki...

kuanda değil telefonmuş verdiği şifreyi yazdım ama olmadı.

sebnem dedi ki...

bşiş buldum tornavida değilde hey allam neydi adı onu buldumişte :d

Senay dedi ki...

telefondaki altta bulunan yukarı aşağı tuşlarıynanda şebeke ayarlanıyor çekme gücü artıyor ama bişi olmadı hata veriyor.
bu arada şifre bende ede aynı

sebnem dedi ki...

bulduğum şeyle kapının önündeki ayaklı şeye tıkladım dağıldı

sebnem dedi ki...

kumansalı sehpanın altında koltuğun görünen küçük kısmına tıkladımdı

h@m@lı merwe dedi ki...

talafon şifreyi kabul etmiyo.
teşekkürler serpillcim yorumlar geç gözüktüğünden üstteki yorumları görmemişim

gökce-kuki dedi ki...

evet koltuun altından bisi alınıp mikrofana tıklanıyo mikrofon daılıyo bicubuk gibi parcası alınıp ilk ekranda yukarıya bakılıo orda cam gibibişe var orakırılıoo

Senay dedi ki...

yok koltukta o adını bilmediğiniz şey falan yok :D
sadece falçata var:D

sebnem dedi ki...

anahtarla tv nin altını açın bişi aldım o kuklanın resmini

serpill dedi ki...

ya kızlar şu aldığınız alet neyse tam olarak nasıl aldınız

sebnem dedi ki...

kiraz koltukla sehpanın arasında yerde koltuğun azcık görünen kısmını tıkla

serpill dedi ki...

çeri falçatayı alma durumuna geldikten sonra mavi yere yaklaşıp alınıyor canım

sebnem dedi ki...

oo ingilizle mikrofonu adağıtın koltuğun üzerine doğru ok u tıklayın mikrofondan aldığını çubukla yukardaki yeri kırın sehpanın altında anahtar olacak

Senay dedi ki...

aldımmmm serpiiil umudu kesmiştimki senin yorumunu okudum :D sağolunnn:)

h@m@lı merwe dedi ki...

hah buldumm anahtarı!
arkadaşlar zoomlıyın ben öle aldım o aleti.

sewko dedi ki...

aa yeni oyun gelmişşşş ...
ve ben geç kalmışım ama olsun yetişirim şimdi...
klay gelsin ve selamlarrr...

serpill dedi ki...

şapka,çakmak,ve resmi kullanamadık.bi tanede eksik item var.dereceyi ayarlayan varmı ben 40 yaptım ama bişey olmadı.

Senay dedi ki...

anahtarlan o dolabın altındaki yer açılıyor ve içinden bir para gibin bişi çıkıyor :D o oyuncağin resmi var

serpill dedi ki...

o para gibi şey derecenin yanındaki şifre yerine atılıyor sayılar yeni çıktı

Senay dedi ki...

dereceyi 22 yapınca camda 122 yazıyo ama o yanda şifreli yerde bişi görünmüyorki

serpill dedi ki...

hangi camda mervecim ben göremedim.eksik bişeymi yaptım acaba

h@m@lı merwe dedi ki...

benim itemler tam sende ne yok serpill?
pil kağıt çakmak falçata garip alet
şapka anahtar yuvarlak demir şey sopa
kurma aleti

Senay dedi ki...

parayı attım 122 yide girdim bişi oldumu sizde bende olmadı :D

deniz dedi ki...

Şifreye geldik eeee??? kumandadan tv den bişi çıktımı??

serpill dedi ki...

orda 122 yazıyor ben 22 yi bulamadım.nasıl çıktığını

h@m@lı merwe dedi ki...

22 nin çıktığını bilmiyrm serpillcim dereceyi 22 diye sen yapıyosun sadece..

Senay dedi ki...

kapının yanıdaki derecese sağdaki düğmeye bas açılacak yeşil olacak. dereceyi 22 ye ayarla ve kapının perdesini aç

serpill dedi ki...

tamam gördüm.bu oda numarasımı diye düşündüm olmadı.error diyor kumanda.diğer para atılan yere girincede bişey olmadı

deniz dedi ki...

tv üzerindeki kurabiyeye tıklayınca aşağı düştü ve rakam belirdiiii

h@m@lı merwe dedi ki...

ben odanın derecesini 40a koydum ışığa kağıt parçasını sıkıştırıp yangın çıkarmaya çalışıyrm :)))

Duman dedi ki...

oda numarası 122nintersi dijital numara düşünüp 551 yazın pass sorcak

Senay dedi ki...

evettt tele 551 girip sonra pasword u isteyincde 150082 yazınca tv açıldı :d

sewko dedi ki...

ben kırdımız camın kenarından anahtar alamadım ya nasıl aldınız

esrasel dedi ki...

sewko koltuğun orara düşüyo anahtar camdan diil koltuğun önünden alcan

esrasel dedi ki...

çakmakla yaktım şapkayı kaldırdım şifreyi girdim bitti oyun. tşk herkese

Senay dedi ki...

bitti yazacakken elenktürükler gitti :D teşekkürlerrr:)))

Senay dedi ki...

tv de gördüğünüz telin yanındaki sehpa canalrım bardakla telefon arasına koyuluyor şapka ama önce tv de görmelisiniz

Duman dedi ki...

tv de görülen telefonlu sehpaya şapka koyun içine kağıt çakmakla yakın altında şifre 593 kapıya girip çıkın))

Duman dedi ki...

an itibariyle eski site daha tırmalarken bitirmiş bulunuyoruz.hepinize teşekkürler:))))))))))

b@nu dedi ki...

emeğinize sağlık bende gizlii takipcinizdimm benimde bittiii

b@nu dedi ki...

brawo arkadaşlarr gene herzamnkii gibi az yorumla çok kısa zamnda dakikalar öncedenn bitirmişsiniz hepinizin eline sağlıkk