The Escape from a dept

21 Şubat, 2008


Yeni bir kaçış oyunu


6 yorum:

Nağme dedi ki...

aaaa ilk yorum benimmi ben başlıyorum kimse yokmu yeni oyun gelmiş:))

Nağme dedi ki...

2 adet şeki ve duvardaki kamerayı oynatıyorum şimdilik

Nağme dedi ki...

heheheh bittim allahım şifreyi ilk defa bu kadar hızlı ve kendim buldum ya:)))))))))

Nağme dedi ki...

kartı taktıktan sonra duvarda yazan 27 ile 302 yi çarp eşittir deyince açıldı.Duvarda açılan yerden diğer şekili ve sarı şeyi al.Şekilleri duvardaki yere,sarı şeyide tablonun içine tak,kapıdan çık.basitmiş:)))))

yüksel dedi ki...

kapının yanındakı yesıl seklı alın
cop kutusundan turuncu seklı alın
kamerayı sallayarak kartı dusurup alın
kartı makınaya takın open yazısı cıkacak
tabeladakı 27 ve 302 sayılarını hesap makınasında carpın.open yazacak.
duvarda acılan panelden sarı seklı alın.
aynı yerden mavı seklı alın
yandakı bolume once turuncu sonra yesıl en sonda mavı sekıllerı koyun.
mınyatur ev seklıne sarı oval seklı koyun.kapı acılacak