Samorost 2

22 Şubat, 2008


Bu da 2. versiyonu.
İyi eğlenceler...

Oynamak için tıklayınız

92 yorum:

Duman dedi ki...

ilk bölümde köpeğe tıkladım uzaylılar köpeği aldı sonra camdaki adama tıkladım.
ikincide uzay gemisinin camındaki adama tıkladım sağdaki ağaca yakalandı solda ağaçtaki yeşil yaratığı sağdaki ağaca koyunca kurtuldu.ekranın solundan yeni bölüme geçtim

Duman dedi ki...

3cü bölüm önce içeri girip vanalarla yukardaki iki şeyin sağdakini çevirdim.maymuna iki kere tıklayınca tohum döküyor o da kazana düşüyor.kazanın altına tıklayınca ateşi artıyor ama bi şeyler eksik daha

Duman dedi ki...

her bölümü yeniden yükleme yapıyor sebnem.3 de takıldım ama

sebnem dedi ki...

o3. bölümde küçük yarartığa tıklayınca düşüyo annesi herhalde dönüp onu alırken bırakıyo hortumunu orda bişi yapmak gerek
sisssss ordamısın

Duman dedi ki...

aksiiiiiiiiiii nerdesin kıs?senin istediin oyun bu .gel de bi el at

Duman dedi ki...

burdayım sebnem ama bi şey yapamıyorum.sağdaki yaratıkların ordaki tulumbadan su getirebilmek lazım sanırım ama nasıl?

sebnem dedi ki...

o tepedeki bacalar var ya yönü değişiyo onların ayarla tohumları içine dök

sebnem dedi ki...

ufaklığı düşürünce annenin hortumunu soktuğu yere tıklanabiliyo ama.....

Duman dedi ki...

bacaları yaptım zaten.şu hortumunu soktuğu deliği tıkayacak bir şey bulmalı sanırım

sebnem dedi ki...

sis kavanozların kapakları çıkıyo bizimkide alıyo
sanırım o dediğim yere kapatılacakyaratık elleyemiyecek

Duman dedi ki...

buldum 2ci kavanozun kapağı tıkla yere dşüyor git onu hortumunu çıkarınca deliğe tak

sebnem dedi ki...

teneke robotun kafaya indirdim bi tane kapıyı açtı bana :D

Duman dedi ki...

maymuna tıkla tohum dök tulumbaya tıkla su akıt ateşi aç kova doluyor çekiçli yaratık gelip içiyor uyuyor çekici al

sebnem dedi ki...

4. bölümdeyim aşağı indim boru kırıldı uçan böcük çıktı içinden bakınıyorum

Duman dedi ki...

uzay gemisinin yanına dön demir adama vur kapak açılıyor aşağı in yeni bölüm

sebnem dedi ki...

solda kurdun oradaki taşı düşürdüm böcüler geziyo herşeyi tıkladım

sebnem dedi ki...

o sineği tıkladım bi kovuğa girdi sonra gitti örümcek ağına takıldı koza yaptı örümcek onu aşağı sarktı sonra adam ona asılsı karşıya atladı :D

sebnem dedi ki...

bi yerdeyim kasayı açtım fare çıktı sonra yukarı boşluğa tıkladım uzatma prizi çıktı kabloları taktım anaam bişi oluyo kasa kenara çekildi yukardan çengeli indirdim

sebnem dedi ki...

karanlık orası geri döndüm o lambayı almak gerek sis yetiş

sebnem dedi ki...

aşağısı su dolu çengeli çektim su boşaldı hızlı olun vanayı kapatın su boşalsın bi vana daha vr o da kapağı açtı

sebnem dedi ki...

3 küçük vana var kırmızı uçları birleştir büyük vanayı çevir karşıya geçcez

sebnem dedi ki...

3 küçük vana var kırmızı uçları birleştir büyük vanayı çevir karşıya geçcez

sebnem dedi ki...

3 küçük vana var kırmızı uçları birleştir büyük vanayı çevir karşıya geçcez

Duman dedi ki...

sebnem izindeyim şeker.sen önden git:)))

sewko meraba görüşemiyorduk epeydir

sebnem dedi ki...

heheheh sevdim ben bu işi
karşıdayım alta geçtim fişi taktım düğmeye bastım robat anahtar verdi vidaları söktüm takıldım

sebnem dedi ki...

kaçma sisss :) 2. düğmeye basınca kocaman anhatarı da getirdi hallettik bakem

sewko dedi ki...

sinekli bölümden sonraki dolaplı yerdeydim load şifresini verirmisiniz tekrar geçmek için uğraşamıcam onca yeri:(

sebnem dedi ki...

yukardaki canavarın işini bozdum :D kapağı açıp bana baktım aşağı atlayıp kaçtım bende :d tünellerde sürünüyom :d hee anladımmm o aşağı innce ben onun yerine geçicem enayi uğraşıyo aşağıda :D hehe yukarı çıkıyom ben o uğraşsın dursun :D

sewko dedi ki...

bu level için kod diye sağ alt köşede yazıyor her level için

sebnem dedi ki...

sisi hadeee nolucak bu 2 sepet meyve soldakini boşaltayım dedim bitmiyo

sebnem dedi ki...

az bekle sewko bu bölüm bitiyo bakıp vericem sana sağdaki sepeti boşaltıyoz

Duman dedi ki...

bölüm yüklerken yazıyor sanırım sewko şu anda bir şey yok çünkü.sebnem senda yazıyor mu

Duman dedi ki...

kıslar çıkmam gerek.birileri geldi görüşmem gereken.sonra gelirim

sewko dedi ki...

peşinden geliyorum şebnem
yetişmeye çalışıcam sana

@ksi34 dedi ki...

bende geldim kıslarrr başalamışınız ben okadar bekledim sizi amaa:((

sebnem dedi ki...

ooff elimde köpeğin sosisi var çiçek yicek galiba yediremiyorumn yaaa biri gelsin artık hadi

sewko dedi ki...

aa hatta bende geçerken şifreleri yazim belki bizden sonra oynayan arkadaşlara lazım olur:)
sinekli terin kodu:SOPOUCH

@ksi34 dedi ki...

ben bezelyemi armıtmu neyse orda takılmıştım ne yapılcanı bilmiyorum bulamadım ben durduruyorum mekanizmayı ve kalıyorum

sebnem dedi ki...

hııı o sosisi boynuza takın tv nin anteni düşüyo duvarda el çıkıyo iyi bakın adam hareket ediyo eli kalkınca düğmeye basın koltutaki şapkası uçuyo bizimki aşağı düşüyo hadin yaaa

@ksi34 dedi ki...

bende aynı yerdeyim ama admı delik kaptı nasıl çıkarcamı bulamıyorum

sebnem dedi ki...

ya adamıon şapkası boynuza takınca sossi uçuyo elini kaldırıyo ama adamı geri alıyo deliricem

sebnem dedi ki...

tvnin antenini bozun hareket ediyo adam ama yok olmuyo bişi beceremedim

sebnem dedi ki...

hadi güxzellerim ben bayılcam siz kurtarınbşzş burdan bak buraya kadar getirdim sizi :d

sewko dedi ki...

şebnem
ben adamı yakalattımmm
dediğin bibi bizim adamımız düşünce anteni bozdum sonra koltuun arkasına geçip koltuğu ittim
tvnin önündeyken elini kaldırdı düğmeye bastım ve adamı yakaladı
yakalanınca cebinden anahtar dütü köpeği serbest bıtraktım yaladı adamımızı haha

sewko dedi ki...

sonrada asansöre atladık köpecikle...
sebnemmm oldumu eksik bişi yazmadım umarım

@ksi34 dedi ki...

ya ben bişey yapamıyorum yukardan bişey aldı bendeki adamıdüşünce geri vermyio

sewko dedi ki...

köpüşle atladık uzay gemimize gidioduk benzin bitti bi gezegene çalışdık:( ama devam edemioruz full versyonunu al dio bu bana
neyse canım bu gezegende yeni bi hayat kurarız kendimize:)

serpill dedi ki...

ben adamı hiç düşüremedim yukarıdan.tam olarak yazabilirmisiniz lütfen.

sewko dedi ki...

aksi ipe asılı sosisi alıp boynuza takıcaksın
adamın şapkası uçunca elini kaldırıo koltukta adamın elini kaldırdıı yerde düğme var ana basınca bizimki düşüo

düşünce hemen tv nin anteni boz
sonra koltuun arkasına geç ve it
elini gene kaldırıcak adam o sırada gene bas düğmeye
yukardaki şey adamı yakalıo kurtuluyoruz

@ksi34 dedi ki...

oyy oldu valla bende duvarda düğme arıyorum sağolun arkadaşlar elinize aklınıza sağlık olsun:))

sewko dedi ki...

düğme koltukta adamın elini kaldırdığı yerde serpilcim

@ksi34 dedi ki...

ayy bunların benzini bitti düştüler bi gezegene ama ful versiyonuyla oynanıyomuş buda full diil sanırım

sewko dedi ki...

arkadaşlar ben 1. bölümünü oynamaya geiyorum kimse yorum yazmamış ona