Sleeping Princess

23 Şubat, 2008


yeni bir oyun iyi eğlenceler..


Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

su dedi ki...

soldak
ağaçtan aynı gökçe gibi sevimli bi yaratık aldım:)))

ece dedi ki...

7 civcivim oldu su sende kac tane vat iki tane daha lazim galiba ama yoklar bulamiyorum.BASAK

su dedi ki...

başakcım..öce anahtarı büyüt.soonada son ayıcıkla tıkla.tamir oluyor.

su dedi ki...

bende civcivle kaldım.bir item daha lazım.bulamadım:(

su dedi ki...

civcivle dışarıdaki kutuya tıkladım.başka bi civciv çıktı.ama item yerine gelmedi.

ece dedi ki...

aa sen bitirmemissin ama son civcivi aldiktan sonra elmanin arkasindaki yolda civciv var ona son civcivle tikla canim bitiyor

ece dedi ki...

suuuuuuuuuuuuuuuuu oyun öle degil yüzük alarak bitiyormusss

Nağme dedi ki...

yoldaki son civcivide aldıktan sonra tekrar şatoya dönüp yüzüğü alın ,yoldan gidin perfect clear bitti:))