DooDoo Dog 2

18 Şubat, 2008


Sanırım yeni bir oyun.


68 yorum:

Duman dedi ki...

ben dil karakteri sorunum yüzünden yorum yazamıyom.zaten yazdıklarınızı da okuyamıyorum:(

Duman dedi ki...

ekranın sağ altında el çıkıyor gitmek için.iki kağıt iki böcek ve rulo bir şey aldım

Duman dedi ki...

merhaba melek.hoş geldin siteye
yerde kuş yatan ekranda ağaçların arasına tıkladım bir çorap ve 3 kağıt daha aldım

@ksi34 dedi ki...

slm bende geldim 7 kağıdım 1 çorap 1 havuç ve bi deney tüpüne benzer bişeyim var ama böcek bulamadım ben nerde böcekler? havucu arabanın egzos borusuna taktım burda kaldım

Duman dedi ki...

yine aynı yerden bir havuç aldım 7 kağıdım oldu.2 tane daha gerek

Duman dedi ki...

böcekler keçinin olduğu yerde sağdaydı sanırım.orda yoksa aynın olduğu yere sağa bak

melek dedi ki...

arkadaşlar ben 2 böcek 6 kağıt bir çorap ve bir tanede bilet buldum kaldım burdada

@ksi34 dedi ki...

yukarda sağda balıkmı tutucaz? mantığını anlayamadımda ben

Duman dedi ki...

melek çorap alıın yerde sağda havuç var.otobüsün egzozuna takılacak

melek dedi ki...

arkadaşlar keçiye bileti verdim bana mermi verdi mermiyi silaha taktım ordaki adamı vurdum sonrada silahı adamın yan tarafına koydum

@ksi34 dedi ki...

bende bişey buldum sanırım ama bi türlü uygulayamıyorum oltaları onların sallanama sırasına göre tıklıycaz yani önce 1 tane sallanıyo onu çıkarıp geri bırakcaz suya sonra 2 tanesi sallanıyo onları çekip bırakcaz sonra 3 tanesi böyle devam ediyo ama ben 5 te şaşırıyorum hep:S

Nağme dedi ki...

kolay gelsin bende başladım umarım yetişirim.bu arada çok komik ağaçtaki sincabı vurunca protesto ettiler beni:))

@ksi34 dedi ki...

eşyaların olduğu yer derken çamaşırların olduğu yerimi kastettin acaba?

ece dedi ki...

oltalari gösterilen siraya göre tiklarsaniz ondan balik aliniyor

bende deney tüpü dediginiz seyi bulamadim nerde bu

Duman dedi ki...

giysilerin asılı olduğu yerde sağa gidince oltaların olduu yerde ağac kütüğünün orda para veya bilet var.
galiba bu oltalarla bir şey yapcaz

Duman dedi ki...

başak deney tüpü değil de tebeşirmiş o ikinci ekrandaydı.oltaların sırası nerde gösteriliyor ki

ece dedi ki...

sis bak dikat et olta ilk bir tane sonra iki tane sonra üc tane sanki balik takiliyormus gibi oluyor o siraya göre bas tek tek ilk bastigini suya birak yoksa ikinci basilmiyor

ece dedi ki...

sis yok tebesir yaa bende körmü oldum ya

sizde kac kagit var,benim 7 tane var iki eksik bulan varmi 9 kagidida

Duman dedi ki...

yok bende de 7 kağıt var.ikinci ekranı iyi tıkla ya.tebeşir için

esrasel dedi ki...

bende geldimm.
başakım tebeşir ayının olduğu ekranda radyo varya onun üstünde beyaz görünüyo

esrasel dedi ki...

tebeşirle böceklere tıklayın üstünde 3 ve 5 çıkıyo

ece dedi ki...

sagol esrammmmmm sen olmasan saten ikinci ekran uctu sis kissssssssss yiyecem sinci seni heeee

Nağme dedi ki...

arkadaşlar zor yorum gönderiyorum pankart renklerine göre o ekrana girin renklere basın ayı yer değiştirdi çadırın içindeyim

@ksi34 dedi ki...

pankartların rengini kuşun bağlı olduğu makineye girdim ayı çekilmiş ordan çadırdayım:))

Nağme dedi ki...

balığıda ayıya verdim bana hesap makinesi gibi birşey verdi

esrasel dedi ki...

beyaz-yeşil-mavi-kırmızı-yeşil bas sonra on-off düğmesine bas

esrasel dedi ki...

melek kuşa tıkla ekranda pankartlar çıkıyor o renkleri soldan sağa sıralamayla gir on off bas sonrada. renkler farklıdır belki sende

melek dedi ki...

arkadaşlar bende 8 tane kağıt oldu 9.sunu buldunuzmu bulduysanız nerde

esrasel dedi ki...

yok melek henüz bulamadım. ayının verdiği tabloyu renleri girdiğimiz ekrana taktım o kadar

esrasel dedi ki...

otobüsün şifresini sincabın gözlerine bakıp buluyoruz. mors alfabesiyleymiş :) allam yaaa. 8524 çıktı tutan olur belki

Duman dedi ki...

ayıdan aldığımız hesap makinası da renk girdiğimiz yere takılıyor

Duman dedi ki...

ooo kazık bu oyun yaa mors kodu mu yazcaz esra.senin yazdığın bende tutmadı herkeste farklı demek

esrasel dedi ki...

son kağıdı da otobüsten alıyoruz. kağıtları tahtanın üzerinde birleştirip yol yapıyoruz. karıncaları üzerine koyup yarıştırıyoruz. her defasında bi karınca kazanıyo ve tek renge gidiyolar.
sayıların olduğu makinaya kolu takıyoruz ve çevirdiğimizde sırayla yeşil oluyolar sabır gerektiriyo ama :) 1. oldu 2 ve 3 olursa devam edicem inş. :)

esrasel dedi ki...

aynen öle sis mors ile buluyoruz :) yapıcak bişey yok gözünü hemen kapatıp açarsa . uzun kapalı tutarsa - oluyo. uzun süre açık tutup tekrar başladığında 2. sayıya geçiyo

esrasel dedi ki...

3 ünü de yeşil yaptım açıldı ve pankartçılar gitti :)

Duman dedi ki...

http://www.soylenasil.com/elektronik/telgraf4.htm

bu adresten mors rakamlarını alabilirsiniz.bende 6590 çıktı

gökce-kuki dedi ki...

mors alfabesi icin su siteden yardımalabiliriz

http://www.soylenasil.com/elektronik/telgraf4.htm

Duman dedi ki...

bende böcek yarışı beyaz 5 sarı 3 mavi 5 kırmızı 3 yeşil 3 olarak bitti ama tahtaya yazınca bir şey olmadı:(

Duman dedi ki...

otobüs içinde duvardaki ışıkları yeşertmek için karelerde rakamların altındaki renge bakın ve o sıralamayı not edin.diyelim ki rakamların zemini beyaz.kolu beyaz olana kadar çevirin ve beyaz olunca önünüzdeki rakam sıralamasına aldırmadan ilk rakam sıralamasıyla üstteki mandalları indirin.ve o anda önünüzde olan rakam zemininin rengini ve sıralamasını da not edin.diyelim ki ikinci zemin mavi.siz kolu çevirdiğinizde ilk ışık yeşil olacak.şimdi kolu mavi yapana kadar çevirin.ve aynı işlemi 3 ışık için de uygulayın

Duman dedi ki...

kuşun başındaki şifre için:sütunlara bakın 6-9-%-0 yani daire olanlar önemli
6=1 daire
8=2 daire
9=1 daire
0=1 daire
%= 2 daire
her sütundaki daireleri sayın
9 sütündan 9 rakam alın ve rakamları yazın oraya unlock deyip kırmızı butonu çekince siren ötmeye başlıyor ve ayı kalkıp kuşun yanına geliyor

Duman dedi ki...

tahtadaki şifre:
karınca yarışlarının sonucunu önceden bilmek gerekiyor.tahmin oyunu yani.yarışların renk sıralaması hiç değişmiyor.ilk hangi sırayla renklere gittilerse hep o sırayla gidiyorlar.yani önce beyaz sonra sarı gibi.ilk yarışı diyelim ki beyaz 3 mü kazanacak 5 mi tahtaya yazıyorsunuz .gidip yarışıyorsunuz.çgeri geliyorsunuz eğer bildiyseniz kurbağa çiçek veriyor

Duman dedi ki...

yarışı teker teker işaretleyin.ilkini işaretleyin gidip yarışın bilemezseniz ilkini silip ikinciyi işaretleyin.çiçwği aldıktan sonra tüfeği çekmeceye koyun.çiçeği de tüfeğe takın.sonra gidip kuşa tıklayın.ayı kuşu yatağa getirecek

Duman dedi ki...

ayı kuşu yatağa yatırınca gidip kuşun ordaki makinadan kağıt alın gelip kurbağaya verin

Duman dedi ki...

haa battaniyeyi açmış olmanız gerek ayı yatırmadan