T's Room Escape

19 Şubat, 2008

Sanırım yeni bir odadan kaçış oyunu.

82 yorum:

AsiiveMavii dedi ki...

serii gunaydın nbrrsın kırazların en kurtlusu ben bıtırdım oyunu sen cırmala hahaha

Senay dedi ki...

ben bi hindistan ceizi bir tornavida ve birde kalemle duruyorum :D

Senay dedi ki...

günaydın erkeklerin en kibarı :)
ben diğerlerini çağırmaya gitmiştim chate :D
bitirdiysende yazma :D

Senay dedi ki...

merhaba melek :)))))
asi bitirdim diyoda ben daha yeni başladım :)

AsiiveMavii dedi ki...

şeri yıne vicdanım el vermedı yardım edecem sana o tornavıdayla gıt parmaklıklardan en sagdakını sok o parmaklık demırınıde hındıstan cevızıne tak

AsiiveMavii dedi ki...

ben daha yenı basladım ne demek ben dunden basladım ssankı

Senay dedi ki...

hindistan ceizini tornavidaynan çevirebiliyorum büyütünce ama bişi yapamadım

Senay dedi ki...

asicim dediğini yaptım valla güzel kullanışlı bişey çıktı ortaya :D

su dedi ki...

çeri..benim tornavida demiri alınca yok oldu.sen nasıl çeviriyosun?

deniz dedi ki...

Selam arkadaşlar,

kalemi yaklaştırıp içini açabiliyoruz

Senay dedi ki...

suuu öle sanmışım canım. tornavida benimkide gitti. ilk başta varken yapıyordum. hindistan cevizinin sol üstünden tıklayınca dönüyormuş zaten. tornavidaya gerek yok bebeğim
asiiii :D

Senay dedi ki...

evet su hindistan cevizini büyüt. sağdaki okla gösterilen japonca yazıya tıkla büyüyecek çevir ve boruyu tak canım

melek dedi ki...

su hindistan cevizini görüntülüyosun sonrada demiri seçip cevizin arka tarafına batırıyosun ordan delik açılıyo demiri o deliğin içine yerleştiriyosun

Senay dedi ki...

o anahtarlan kapıyı açtım karanlık bir koridor vardı sonunda izbandut gibin adam :D
asiye benziyodu :)))
bişi yapamadım. o hindistan cevizli şeyle de vuramadım geri geldim

su dedi ki...

anahtar kapıyı açıyor.ama bi adam var.geri döndüm.

AsiiveMavii dedi ki...

asiii kadar kafana tas dusecek goreceksınn salca yapmıstımda elım ayagım bıraz kırmızı kusura bakmayın

Duman dedi ki...

ben de oynuyommmm hindistan cevizini o ucubik hale getirdim demirle bi de kalemin içini çıkardım.

su dedi ki...

melek monaya yaklaş.anahtarı tıkla.arkasından çıkıyor.

Senay dedi ki...

monalisanın soluna doğu tıkladım galiba çerçevenin soluna. çünkü sağa kaydı çerçeve ve arkadaki bölmeden alınıyor anahtar

Senay dedi ki...

asiiii ama sende gördün o admaı sana benzemiyormuydu allah için :)))
anam deyip şaşırmadınmı allah aşkına :D itiraf et:D

su dedi ki...

çeri asiye iyi davranalım.birazdan yardımına ihtiyacımız olacak:))))))

melek dedi ki...

arkadaşlar ben çok koktum beni öldürecek diye baksanıza elinde bıçak var bide kanlı öldürmüş herhalde birirsiniki kanlı

AsiiveMavii dedi ki...

evet şeri aynı ben daha yenı senı ezmıstım baksana ellerım hep domates lekesı kıpkırmızı hahaha:))

AsiiveMavii dedi ki...

melek o kan deıl ben o bıcakla domates dogradım tokmaklada ezdım salca oldu hahahaa

su dedi ki...

aside bugün nasıl yakışıklı:)))(asi tıkandık yav)

melek dedi ki...

evet arkadaşlar o bencede asi çünkü ikidebirde domates diyo ya o adamın üstüde kanlı o kan yerine domateste olabilir

Senay dedi ki...

siss testere deel bıçak var be :)
asii alindeki ne tartışmalara son ver:D

Senay dedi ki...

domates dediği benim melek :))
bana domatis diyo bu :D güya beni ezmiş :D salça yapmış :D kolaydı sanki hehe :))
asiii yardım etsene bi hamle söle bee asi :) sadece bir hamle benim için deel sis için melek için su için :D bozo için yerya için :))
bana sölemezsin sen biliyom :D

AsiiveMavii dedi ki...

evet melek tebrık edıyorum senı sen cozdun olayı o kan deıl domates lekesı şeriyi ezdımde azıcık hahaha:))

deniz dedi ki...

Masanın çekmecesi açıkken masanın sağına doğru tıklayınca kırmızı bir nesne alıyoruz

Senay dedi ki...

o kırmızı şey kağının üzerindeki yazıya yapıştı. ama asi hala orda :D

deniz dedi ki...

Kırmızı kartı da kapının üzerindeki notun üzernie yapıştırıyoruz. Başka da bişi yapamadım henüz

Duman dedi ki...

demiri cevizden ayırıp adamı dövüp geçsek olma mı ya

Senay dedi ki...

sis valla süper olur :D
demirlen dalalım adama ama çıkartamadım ben :D

deniz dedi ki...

Sonra o tokmağımızı, eli bıçaklı abimizin dizine vuruyoruz (sağolsun tab tuşu:) ve çekiliyor arkasında kapı beliriyor ve son sanırım...

Senay dedi ki...

su kapının üzerindeki yazıya yapışıyor.
önce büyütüp baktım ben yazı varmı diye sonra heryeri tıkladım. duardaki yazıları falan ama kapının yazısına yaklaşıyoruz ya orda alttaki yazıya yapıştı suuu

Senay dedi ki...

harbiden haaa sağol yerya :D
adamın heryerine vurdumda tabı kullanmak aklıma gelmiyo hiç benim :DDDD
hassas admmışsın asi :D
dizinde yara falan mı var niye diz :D

yüksel dedi ki...

tskler arkadaslar bıtırdım sayenızde. lutfen sıtedekı erkeklerı koruyalım onlara kotu davranmayalım:) surda bır elın 5 parmagı kadarız zaten. asiye ne zulumler etmıssınız ama baktımkı basa cıkmıs sızınle. he he he.
bu da 2 nolu nurı alco gulusu...

su dedi ki...

madman seni çete bekliyoruz..sadece geceleri takılma:)))))

Nağme dedi ki...

oyun yorumlarında Melek'e çok güldüm ya,domatessss cherry hahaha:D