Escape M3106

31 Mart, 2008

Yeni bir kaçış oyunu...


Oynamak için tıklayınız

44 yorum:

ljubak dedi ki...

çubuk, fincan,kitap,poşette hazır yemek sanırım:S,rulo halinde kağıt,kasa gibi bişey(çekmeceye benziyo)..

ljubak dedi ki...

tıkandım yaaaa,,,nerdesiniz?bu itemleri kullanamadım.müziğide uyuz etti zaten..yalnız da oynanmıyo,hiç zevkli diil..sonra devam ederim artık..

ljubak dedi ki...

hoşgeldin wap..ben oyunu kapattım ama sen bi başla bakalım.ilerleyebilirsen gelirim tekrar oynamaya :D

su dedi ki...

bardağı suyla doldurdum,rulo gibi şeylede birleştirdim.

su dedi ki...

2.çubukta kapının hemen sol üstünden alınıyor.

su dedi ki...

itemleri kullanabilmek için use yazısına tıklayın.

su dedi ki...

itemleri büyütmek içinde investigate seçeneğini kullanın.

su dedi ki...

bardağın üzerine şimdide başka bir kağıt daha koydum.(üzerinde yazı yazan kağıdı)

su dedi ki...

itemleri birleştirmek için önce bardağı seçin.use deyin.daha sonra diğer itemi birkere tıklayarak üzerine oturtun.

su dedi ki...

daha sonra bardağı sucak suyla(sol taraf) ıslatın.

su dedi ki...

kirabıda koyduktan sonra bardağı yine ıslatıp üzerine çubukları tıklayın.şimdi about item yapıp bakınca çubuklar bardağın yanında duruyor.

minnci dedi ki...

bende oradayım kurabiye birşey yapamıyorum.yalnız çantayı açtım 3 rakamı çıktı.

su dedi ki...

nasıl oldu bilmiyorum ama bardağım yok oldu...sanırım yine sıcak su verince oldu.

minnci dedi ki...

bardak itemlerde görünüyor ama büyütünce şeffaf dikdörtgen çıkıyor.

su dedi ki...

kutu açıldı.içinde 3 rakamı var ama nasıl oldu?galiba onuda ıslattım:)

su dedi ki...

daha önce py ye sayı girebiliyordum.ama artık girilmiyor

minnci dedi ki...

Kurabiye banada öyle oldu.nordinhodakiler şifreye 66463 demişler.p.c si aktif olan arkadaşlar girip denerse iyi olur.

su dedi ki...

kapıda dolapta bir dolu sayılar var.ama pcye yazılmıyor artık.sanırım daha önce birşey yapmak lazım...

minnci dedi ki...

kapıdaki sayıların hepsini daha önce girmiştim.Hatta tersten bile girdim olmadı.Çantada 3,takvimde 6 rakamı var.Şifrede de her iki rakam var.Başka rakamlar daha bulacağız herhalde.

gökce-kuki dedi ki...

a video oynadı kapı anahtarının yerini gösterdi ama orda anahtar manahtar yok:D

gökce-kuki dedi ki...

bitti ama once pc ye sifreyi girmeniz lazım daha sonra videoyu izlediktwn sonra kapının önüne gelip tab tusunu kullanıp nereyi tıklıycamızı görüoz anahtarı alıp cıkıos

su dedi ki...

sayıların hangi mantıkla bulunduğunu ben şimdi merak ederim ama...

minnci dedi ki...

gökçe kapının sağ üst tarafında sarı bir nokta çıkıyor oradamı anahtar.Ama alamadım sen nasıl aldın.