The Chinese Samorost

04 Nisan, 2008


HEr halde Yeni bir oyun:)



Oynamak için tıklayınız

27 yorum:

Nağme dedi ki...

sağol cherryy:))
Map yazısına tıklayıp ordanda game deyip oyuna başlıyoz

Nağme dedi ki...

ya ben bu 1.bölümü geçtimde 2.de takıldım oynayan yokmu

b@nu dedi ki...

bölüm arları geçişi çok yavaş o kadar vaktim yokkii:(

Senay dedi ki...

kıs nağme ben geçemedim. geyik koştu kayboldu çiçekler açtı okadar :)

Nağme dedi ki...

2.bölümde böcekleri öldürüyom bide haykelin ağzı açılıp kapanıyo ya başkada bişey yapamadım

Nağme dedi ki...

cheryy minik yaratığa tıkla ip sarkıtcak aşağıya ordan karşıya atlıcak

Nağme dedi ki...

ohhh canıma değsin kız çok konuşmanın cezası işte yiyo seni:))))

h@m@lı merwe dedi ki...

1.bölüm:
yeşil ağaç dalına tıklayın 3 kere aşağı insin sizde inin
yerde bi ok işareti çıkıcak ona basın.
suyun üstünde pembe çiçek gelicek ona binin.
evin üst katına çıkın.
anka kuşu gelip sizi alcak.

Nağme dedi ki...

eee 2.bölümde mumlara tıklayarak aşağı indim havuzdada kafataslarından yol oldu ama şimdide burda kaldım ya+

h@m@lı merwe dedi ki...

2.bölüm:
mumlara teker teker tıklayıp ilerliyoruz.
kanlı havuzdaki yaratıklara tıklıyoruz.yaratıklar kaybolunca tekrar tıklıyoruz
ilerde azıcık ucu görünen merdivene tıklıyoruz.
merdiveni kullanarak havuzu geçiyrz.
heykelin ağzına tıklıyrz kanlar akıyo
adama tıklıyıp heykelin içine giriyrz.

h@m@lı merwe dedi ki...

devam ediyoruz..
sağdan ilk karanlık mağaraya tıklıyrz büyücü çıkıyo sonra ikincisine tıklıyrz ve içeri giriyrz..
karanlık ekrandaki adama tıklıyrz
etraf aydınlanınca tekrar tıklıyrz.
etraftaki kırmızı yuvarlak şeylere tıklıyoruz kalbi çalıştırana kadar
kalp çalışınca adama tıklıyoruz.
sonra ilerde beliren sarı cisme tıklıyoruz.
ve son olarak tekrar adama tıklıyoruz..

Senay dedi ki...

ay çok komik haaa :)))
tüm kan pıhtılarını tıkladım durdular. kılları tıkladım uzadılar örümcek ağı gitti ve gitdim içeri:)

Senay dedi ki...

ben soldan ikinci mağaraya girmiştim bu arada :)))
ve bitti şimdi :)

h@m@lı merwe dedi ki...

evet şeri aslında o soldandı hehe ben sağdan yazmışımm özür dilerimm..

Nağme dedi ki...

anamm yüreğin içinde hapsoldum ya kaldım kıllar büyüyo ama adam çıkmıyo:(8