D's Find Petals

05 Nisan, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

75 yorum:

Sis dedi ki...

3 pembe çiçek bir merdiven koltuğun yanında 44 ay var

Sis dedi ki...

halının altından çekiç kitaplığın yanında 60 şemsiye

b@nu dedi ki...

güneş 56
ay 44

parmaklıkların ordan çekiç buldum bide çiçek çekiçle üstüste kutular varya onun üstekini kaydırdım duvarı kırdım ordanda çiçek aldım

Senay dedi ki...

10 tane çiçek buldum :)
merdiven aldım koltuk arkasından dolaplara koyup ordan da bir tane çiçek almıştım
kafesin arkasından halının altından bir çekiç alıp onunlada kutuları çekip arkadaki duvarı kırıp bir tane daha çiçek aldım
koltukta
ay=44
kitaplığın yanında da
şemsiye=60 yazıyo

Senay dedi ki...

11 çiçeğim var bide günlükten çıktı ama daha çok lazım galiba

b@nu dedi ki...

dolaptaki kırmızı kitabın arkasından bir çiçek içinden bir çiçek daha

Senay dedi ki...

12 çiçeğim oldu bir taneside duvarı kırdığımız kutuların altındaki kutu açılıyor ordan çıkıyor.

Sis dedi ki...

kırmızı kitaptan aldınız mı 10 oldu çiçekler.güneş nerde bu arada?

derya g dedi ki...

çöp kutusunda kırmızı daıreıcınde + var sanırım oda tablodakılerle alakalı

derya g dedi ki...

ben kafesın ıcındekı cıcegı alamdım sız nasıl aldınız

Sis dedi ki...

kitapta içinden 2 arkasından 1 toplam 3 aldım 12 oldu

Senay dedi ki...

evet deryacım. bulutu bulan arkadaş nerede olduğunu söylesin. tablodaki işlem şöyle olacak.
kırmızı noktanın aslında toplama işlemi olduğunu söylüyor. üsttede mavi nokta var onu bilmiyoruz bide o lazım tabi.
56 ? 60
---------
bulut + 44 olacak :)
en sonra bölme yapacaz

b@nu dedi ki...

masanın altından mavi anahtar ve bir çiçek daha 15 oldu

b@nu dedi ki...

anahtarla dolabın sağ tarfaını açtım bir çiçek daha 16 oldu ve bulut 26 imiş

Senay dedi ki...

çöp kutusunun altına yapışık bir çiçek daha 16 çiçek:)
anahtarı nerde kullancaz ki

Senay dedi ki...

en sonda o çiçekler ağaca dizilecek bence kapı falan var orda:D

Sis dedi ki...

buldum güneş 56 ve meyvalı şeyden anahtar ve bir çiçek daha onla da kapalı üst dolap bulut 26

Senay dedi ki...

ayyy kısss hangilerini aldınki
koltuğun arkasında da bir tane var ha deryam:)
benim 18 oldu şimdi:)
kıs deya ayın yanından bir tane aldınya arkasına yine tıkla bir tane daha var onu mu almadınki acaba

All dedi ki...

bi ara banada öğretin ya şu oda oyunu oynamayı :D

derya g dedi ki...

aldım şeker ama kafesın ıcındekını alamamıstım

Senay dedi ki...

19. çiçeğide aldımmmmm :)))
arkadaşlarrr kitaplığın yanından çiçek aldıkya o açıdan kitaplığı tıklayın bir çubuk ve mavinin çarpı olduğunu göreceksiniz. işlemi yapınca da 48 çıktı işte. zati * olması gerekiyordu yoksa işlem çıkmıyor. neyse çubuklada kafesteki çiçeği alın artık son çiçek kaldı:)

Senay dedi ki...

deryacım hafesin içindekini alınca 19 oldu bende anacım :)
çöpten 3 tane alacaksın bak. içinden arkasından altından.. güblükten de 3 tane. arkasından ve içinden iki tane daha.

derya g dedi ki...

kıss ben copun arkasındakını alamadım nasıl elcem ben onu:(

derya g dedi ki...

sis ben altındakını aldım da arkasında da alınıyomus ben onu alamadım

Sis dedi ki...

hmm çöpü havaya kaldırdıktan sonra bi de altına bakmak lazımmış 19 oldu

Senay dedi ki...

ayy bitti yazacaktım elenktrikler gitti anacım. tamda tahmin ettiği gibi bitti:)

Sis dedi ki...

derya çöpün içinde sonra düzeltip sol altına tıklayıp havaya kaldırınca arkasında bi de havadayken dibine tıklayınca tabanında 3 tane alxcan çöpten

Senay dedi ki...

haha ordamısınız bende bitti.
eğer diğer çiçekleri bulduysanız arkadaşlar son bulduğum çiçek kafesin arkasında çekiç aldıkya halının arkasından sola doğru tıklayın halıda biraz daha solunu gösterecek. ve alınca 20 çiçek oldu.
daha sonra da ağaca tıklayın ve çiçekler yerleşecek ve kapı çıkacak ve bitttiiii:))

Sis dedi ki...

buldum kendi 20cimi kafesin sağına yaklaşıp bi tane alıyoruz ya .o ekranda sol üste tıklayınca halının altından aldım

Sis dedi ki...

çıktımmm 20 yi tamamlayıp ağaca tıklayınca ağaçta kapı açıldı

calculus dedi ki...

Cherry ben onu almıştım ama hala 18 tane var.
Kitaplığın altından sopa alıp kafestekini aldım 18 oldu.:(
Nerde bu çiçekler.

derya g dedi ki...

ayy yok arkasına donduremedım çerii enın dedıgın yerdekını de aldım 19 etti ama çöptekiiiininii alaaamadııımmm:(((((((((((((

Senay dedi ki...

çiçeklerin yerleri:
1-masanın altındaki koltuğu çek arkasından al.
2-masanın altını tıkla bir tanede ordan al.
3-çöpün içinden
4-çöp yukarı kalkınca arkasından.
5-çöpün zeminine yapışık
6-koltuğun sağında bir tane
7-koltuğun arkasına doğru bir hada tıklayın ve alın
8-merdiveni koyunca sol dolaptan bir tane daha
9-sağ dolabı anahtarla açın ve bir tane daha
10-kafesin arkasında bir tane
11-kafesina rkasındaki halının soluna tıklayın bir tane daha alın
12-kolilerden üsttekini kaydırın ve duvarı çekiçle kırın bir çiçek daha.
13-kitaplıktaki kırmızı günlüğü açın. sol tarafına tıklayın ve arka sayfadaki çiçeklerden sağdan ikincisini alın
14-kitabın 3. sayfasında bir tane daha alın.
15-günlüğü kapatıp arkasından alın.
16-kitaplığın solunda bir tane daha.
17-şifreyi girince kutudan bir tane daha alın.
18-masadaki meyvelerin arasından bir tane daha
19-çubukla kafestekini alın.
20-bir tanede kitaplığın yanındaki kolilerden alttakini açın onun içinde
:)))

calculus dedi ki...

Heee, kitabın 1. sayfası ilk sayfası değilmiş. Şimdi oldu.
Tamamdır 20

Senay dedi ki...

yazdım arkadaşlar hepsini. bi bakın hepsine canlarım. sizin için bi daha başladım :))

derya g dedi ki...

ayyyy megersem ben cöptekileri almısımda kıtaptakı ılk sayfada olanı almamısım hey yareppim :))))
bittiii emegi gecen herkeşe tşk

Senay dedi ki...

deryacım almışsındır belki çöptekini canımcım. sis çok güzel yamış nerede olduğunu çöptekilerin. kolidekini aldınmı canım. yazdıklarıma bak bi. bidaha oyna canımcım. nasılsa artık kolay oluyo :)

Senay dedi ki...

hahahaha :D
tamam deryacım :)
hadim arkadaşlar herkese iyi tatiller efefndim :))))
sağolasınızzz:)))
pai:)

Nağme dedi ki...

sopa kitaplığın alt rafında mavi noktada çarğı işareti olarak orda,sopayla kafesteki alınıyo:))