Test Kitchen

31 Mart, 2008


Yeni bir oyun daha.
İyi eğlenceler...



Oynamak için tıklayınız

32 yorum:

esrasel dedi ki...

oyuna başladım ama bu oyuna sis lazım içki yapılacak sanırım :)

ωαριтι dedi ki...

ii günler esraaaa.bende geldim başlayalım bakalım..oyun için teşekkür:))

esrasel dedi ki...

rica canım hg.
içki, buz, gri şişe gibi(karıştırıcı sanırım üst kattan) aldım. karıştırıcı ekrana büyütüm içinden bıçak aldım. yüne üst kattan masanın üstünden kağıt aldım. şişeyi üst katta duvardaki sol tarafa koydum. buzu su dolu lavaboya koydum anahtar aldım.

esrasel dedi ki...

oo occ bey hg efendim ne güzel sizi oyunda görmek :)) şarap olurda gelmem mi diyon dimi :))

occult dedi ki...

içki üst kata koyuyoruz bir tane daha şişe olması lazım.

ljubak dedi ki...

yaa oyun oynuyonuz nie çaaarmıyonuz :'( kıss wap ben de seni diğerinde bekliyorum :((

esrasel dedi ki...

anahtarla içki dolabını açtım kırmızı kol (dümen gibi) aldım

ljubak dedi ki...

o dümen dediğiniz şeyi(vana ) ocağın borusuna takıp gazı açtım

esrasel dedi ki...

kırmızı kolu ocağın yanındaki yere taktım ocak çalışıyo şimdi ama ne yapıcaz acep :)
ocağı ekrana alın sağ boşluğuna tıklayın

ljubak dedi ki...

üst kttan aldığım kağıdı ateşe tuttum şekiller belirdi

esrasel dedi ki...

ocağı açıp kağıdı üstüne tuttum şekiller çıktı

ljubak dedi ki...

o şekiller raftaki kadehlerin ters görünen hali gibi değil mi?

ljubak dedi ki...

moja esraaa bi oku bakalım tekrar ,papağan kim.sen beni tekrarlıyon :D:D:D

esrasel dedi ki...

papağan ben oldum burda ama neyse çaktırmayın :)) benim yorumlar sona gidiyo :)))

esrasel dedi ki...

kasadan çıkan şişeyi de duvardaki diğer yere koyuyoruz. açılan yerden sarı parça alıyoruz. bıçak dediğimiz anahtarın parçasıymış sarı ile birleştirip anahtar oluyo kapıdan çıkıyoruz.

occult dedi ki...

çıktımmmm sağol esra :)) ama sonra şifrey nasıl buldun soracam .. kopya çekmedin di mi :))))

bozo dedi ki...

dememle bulmam bir odu buzu, tam dönmemişim tezgahın arkasında. buz kısa boylu derin dodurucuda
kadehlerin olduğu büfe sağa gelince yanında.

occult dedi ki...

bozo küçük dolap var ocağın olduğu tarafa girdiğinde sağa dönüyorsun merdiven karşında kalınca sağda altta küçük dolap..

esrasel dedi ki...

şifre kopya değil occ bey :))
anlatayım hemen nasıl bulunduğunu sana kopyacıya :))
kağıtta çıkan şekiller bardaki bardaklar oluyo onları sayıyoruz. kağıda göre şekillerdeki bardak sayılarını tersten giriyoruz ve şifre 7265 oluyor :)

bozo tam hatırlamıyorum ama mutfak kısmında ocağın yanında sanırım ufak bi dolap vardı ordan almış olmamız lazım bi bak bulamassan tekrar açıp bakarım bozocum

occult dedi ki...

bende sonradan buldum... kopya çekmemişsin aferin sana.. :)))

bozo dedi ki...

emeği geçenlere teşekkürler
bende şifreyi anlamaya çalışıyodum. yazmışınız bile merci.

kahh dedi ki...

1. ilk çıkan ekrandan iki sola gidin ve orda şişe dolabını tıklayın ve sağa gidin orada buzdolabını tıklayın, içinden şişe alın.

2.şişeyi aldıktan sonra iki sağa gidin ve sağ tarafta duran dolaptan buz alın.

3.buzu su dolu olan lavabonun içine atın ve anahtar alın.

4. anahtarla girişteki şişe dolabını açın ve üst raftan kırmızı vana alın.

5.ocağın oraya gidin. ocağın hemen sağ kısmında sihay bir yer görünüyor oraya tıklayın ve vanayı takarak gazı açın.

6.üst kata çıkın saksının arkasından gri içki karıştırıcısını alın. onu büyütün ve içinden gri metal bir parça alın.

7.masanın üstünden kitapların altından kağıt alın.

8.duvarda iki tane boşluk var oranın bir tanesine şişeyi koyun.

9.ocağın oraya gidin ve ocağı yakın, yukardan alınan kağıdı ateşe tutun.üzerinde 4 tane şekil çıkıyor.

10. bu şekiller kadehlerin ağız yapıların şekilleri. kağıttaki şekile göre kadehleri sayın.5-6-2-7
ama kğıt ters olduğu için bu sayıları tersten yazıyoruz. şifre=7265

11. sandalyelerin olduğu ekrana gelin ve ilk sandalyeyi çekin. oradaki yere şifreyi yazın ve beyaz şişe alın.

12. bu şişeyide yukarıdaki bölüme yerleştirin ve oaradn bir parça alınç

13. bu parça ile daha önceden aldığımız gri parçayı birleştirin ve bir anahtar oluşturun veeee çıkışşşşşş

14. tüm emeği geçenlere teşekkürlerimizi borç biliriz... :))

Duman dedi ki...

kahdiercim eline sağlık.
gerçi içki işi benlikmiş ama yetişemedim sabah:))