Osinosiro Game 18

01 Nisan, 2008


oda oyunu new**


Oynamak için tıklayınız

55 yorum:

bozo dedi ki...

motorun arkasında mavi elmas alınmıyo. yastık altından pembe desenli 3 sayılı kart aldı. yatak altında bi taş daha alınmıyo. Banuş teşekürler

b@nu dedi ki...

3 numaralı iskambil kağıdı , nitendo , kibrit gibi şey

bide her tarafta kristal taş ve kağıtlar var alamadım
benim bugün erken toplantım var o yüzden çıkmalıyım gelince oynamaya devam ederim kolay gelsin size

bozo dedi ki...

sehbanın altınadan bi cep bilgi sayarı olabilir. onu aldım.

bozo dedi ki...

yatağın baş kısmındada taş var. ben ne aldığımı anlamıyorum çünki yazılar boş kutu şeklinde

b@nu dedi ki...

bozo günaydın cnm taşları nasıl aldınkii bide kağıtlarııı ben alamamıştım

b@nu dedi ki...

motorun arkasından kalem aldım plaka gibi yerden
o aldığım kibrit kutusu gibi şey dediğim şey pilmiş:) onu butonlu zımbırtıya taktım

b@nu dedi ki...

o kalem nitendonun kalemine benziyo ama neyseee bozooooooooooo oynuyormusun hala

b@nu dedi ki...

yataktanda dvd sanırsam aldım ay heryerde kristal var ve ben alamıyorumm

bozo dedi ki...

yok taşları alamadım. sen cisimlerin ismini yazmışsın ya bende yazı çıkmıyo boş kutular çıkıyo ondan bulduklarımın adını yazamadım dedim

bozo dedi ki...

banuş taşları aldığımı nerden çıkardın canısı alınmıyo yazmışım ya.

b@nu dedi ki...

o dvd yi nitendoya taktım çıkan ekran önce sağdakine sonra soldakine tıkladım ayrı ayrıı ne oldu anlamadım

bozo dedi ki...

banu o cep pc gibi olan şeymi nitendo ha sehpanın altından alınan.

b@nu dedi ki...

soldakine tıklayınca bir link açılıyoo ve video var
mahkemede geçiyor ama tamamen japoncee ve heç bişi anlaşılmıyooo şifre burda olabilir

b@nu dedi ki...

eet bozo cep gibi şey nitendo


aman bozo sabhın körüü ayılmadım hala toplantı var takıldım burdaaa ehh her bi şeyii yanlış okumuş olabilirimm normaldir:)

bozo dedi ki...

pili buldum camın önünde yukarı kısımlarda orda bi taş daha var. hala dvd arıyom.

ljubak dedi ki...

günaydııııınnn.ben de başladım.yetişmeye çalışacağım size..

bozo dedi ki...

o kırmızı düğmeye pili takınca siyah ekran çalıştı emme bişi olmmuyo. 2 seçenek var hepsine basınca aynı. hala dvd bulamadım

bozo dedi ki...

uf ya koltuğun sağ köşesindeymiş dvd di. bi taş da orda var.

b@nu dedi ki...

tv yi tıklayınca gene soldaki yazıya tıkladım gene bir link açıldı bu sfeer burda harfler var çok garipp

fhfA,İfpfXf(2 kutu boş şekil)(çizgi japonca) fh,İ (kare) A,'(kare){,A (kare)^,b

ne olakii

bozo dedi ki...

ben dvd yi taktım ama çalıştıramadım kalemle tıklıyom sadeve iki seçenek çıkıyı ama bişi olmuyo.

b@nu dedi ki...

off taktım ama bırakmam lazım çok geç kaldımm
arkadaşlar nordinho bu oyunu gece 3 de yüklemiş ve sabaha kadar oynamışlar 7,5 gibi bitirmişlerr
demekki çok zorlu bir oyunn
allah kolaylık versin

bozo dedi ki...

banu gitmeden şu alet nası çalıştı bi yaz be gülüm

bozo dedi ki...

bende ne link çıkıyo nede 2 ekran. dvd yi taktım öyle duruyo cep pc nin bi ekranı karanlık resim falan yok

bozo dedi ki...

yok hiç bi şekilde nitendo yu çalıştıramadım valla sıkıldım

bozo dedi ki...

kağıdın üstündeki desenlerden en üst sıradakinde B harfi var.

bozo dedi ki...

galiba kimse yok. bende tek kaldım bişi yapamıyorum

bozo dedi ki...

ya sis iyiki geldin bu lanet oyun mozillada çalışmıyo. cep pc si napsam çalışmadı şimdi expolırdan açtım ve banu nun dedklerini yapabildim.

Duman dedi ki...

bozo dil ve görüntülenme sorunumuz var sanırım.bende tüm yazılar boş kutular halinde.nordinhoya baktım adamlar o beyaz kağıtlardan notlar okumuşlar.biterse kopyayla biter bu

bozo dedi ki...

pc yi çalıştırdım bi video izledim. mahkeme olayını seyrettim

Duman dedi ki...

bozo bende eplorerda da aynı oyun.hala film seyredemiyorum.3 ayrı son varmış sadece end 1 ile çıkışı bulmuşlar.şifreyi istersen yazarım.ama şöyle düşün elimizde 5 elmas var b=8 var (cardın arkası) bir de seyrettiğin filmden bir tarih alacakmışsın.ben seyredemediimden oynayamıyorum

bozo dedi ki...

tarihe dikkat etmedim yazılar japonca . filimi cep pc ye kalemle tıkla sol seçenekten bi link çıkıyo otdan syrediyodun

Duman dedi ki...

bozo end1 için kapının şifresi 1175.11 seyrettiğin filmdeki ay imiş.5 de odadaki elmas sayısı 7 ne bi fikrim yok.kopyadır bu

bozo dedi ki...

malesef bidaha seyrettim hiç tarih yok yazılar tümden japonca

Duman dedi ki...

ee işte bitmiş oldu.olmaycak böyle birisinin sitede japonca öğrenmesi lazım:))

ωαριтι dedi ki...

ii günlerrr.yani inanamıyorum size.yaw ne çabuk oynayıp bitiriyonuz.ben işimi bitirmeden gelemiom..brawo size:)))))

ljubak dedi ki...

ayyy kızlar oyunum yarım kalduı,kız rahatsız biraz bırakmak zorunda kaldım:( yaa ben iskambil kağıdını bulamadım hala.. bu arada videoyuda zileyemiyom :(

su dedi ki...

kızlaaarrr...sayenizde bitirdim:))teşekkür ederim....

Nağme dedi ki...

Bittim ama nasıl anlamadım valla şifreleri kopya çeke çeke halimiz nolcak bilmem:))