TOKIO

02 Nisan, 2008


yeni oyun

Oynamak için tıklayınız

30 yorum:

su dedi ki...

gökçecimmm teşekkür ederim yüklediğin için:)))

su dedi ki...

yatağın altından aldığım anahtar masanın üzerindeki kutuyu açtı.içinde sayılar var.

su dedi ki...

masanın sağ arkasına tıklayıncada 2.anahtarı aldım.oda masanın çekmecesini açtı.mavi bir kart aldım.

su dedi ki...

gir büyük kapının altını tıklayınca bir delik var.orayada birşey lazım...

su dedi ki...

gri kapı gibi şeyin üzerinde bir yer var.çizgi çizgi..oraya tıkladım bir sayılarçıktı.sayılara tekrar tıklayınca 345678 çıkıyor.

su dedi ki...

aynı sayılara farklı yerlerden tıklayınca sayı dizilişi değişiyor.

gökce-kuki dedi ki...

he tmm ben de ana kapıda arıom oryaı görmüştüm ben ama ordan 123456789 yazıo sankim sıraylan

su dedi ki...

gri büyük kapı varya,üzerinde şifre girilen biyer var.işte oranın yanındada parmaklık gibi bir yer var balım...

su dedi ki...

kopyacı ruhum aşka geldi ve 8-3-4-6 rakamlarını kapıdaki yere girdim.dolap açıldı ve bir para aldım:)))))))))

su dedi ki...

parayla koltuğun yanında solda yerdeki zımbırtıyı açtım.bir alet var.ve hemen yanından tornavida aldım.

gökce-kuki dedi ki...

o parayla koltugun yanında yerdeki bölüm acıldı mavi bişey aldım ordaki düğmeyi de ileri ittim:D

su dedi ki...

mavi kutunun içinde kapağında beyaz bir yer var.tornavidayla oradan vida gibi birşey aldım

su dedi ki...

yaaaa....tek başıma oynuyorum..hiç zevkli değil:(((((((

Nağme dedi ki...

slm masanın üzerindeki kutunun içinden tornavida ile vida ve bayaz kart aldım

gökce-kuki dedi ki...

aaa masanın üstündeki mavi kutu vardıya onu acınca kapagında beyaz bi yer var ona basınca beyaz bi kart alınıo. kartın arkasında rakamalarr varrr

su dedi ki...

vidayı kapının yanındaki yere taktım.(altına)ID kartını girdim.input room soruyor.düğmele basıncada there is nobody diyor:(

Nağme dedi ki...

ya beyaz kartın üstünde harfler ve rakam karşılıkları var şifreciler nerdesiniz?

su dedi ki...

hımmm..itemlere 2 kere tıklayınca arkası görünüyomuş..evet...

Nağme dedi ki...

valla ben şifreyi kopya çektim 87412 kapıya yazınca kilit açılıyo,412 kartta yazıyoda 87 nerden anlamadım

Nağme dedi ki...

enee şifre basitmiş ya
mavi kartta bc412 yazıyo ya,beyaz kartta bc kesişen yerde 87 yazıyomuş böylelikle şifre 87412 oluyo:))

yüksel dedi ki...

masanın arkasından anahtar alıp cekmeceyı acın. kart alın

yatagın altından anahtar alıp mavı kutuyu acın

grı dolapta 3-4-8-6 sayılarının yanında ok ısaretlerı var. bu sayıları kullanarak sıfre kısmına 8346 kodlayarak dolabı acın ve bozuk para alın

yesıl koltugu yakın ekran yapıp solda yerdekı kapagı parayla acın. tornavıdayı alıp dugmeye basın

mavı kutunun kapagındakı vıdayı tornavıda ıle sokun ve kart alın

kapının sagındakı sıfre yazdıgımız yerın altına tıklayıp vıdayı delıge takın

ıd kartı makınaya tıklayın. 87412 yazıp cıkın. (neden 87412 nagme anlatmıs sagolsun)