Maka's Escape Vol.2

05 Nisan, 2008


Yeni bir oda oyunu arkadaşlar. Kolay gelsin :)))


Volume 1

52 yorum:

sebnem dedi ki...

selaaam karıncanın yemini aldım vazodan balık ayakkabısan bi top çekmecelerde bi günlük içinde kağıt tabii caponca lazım diğer çekmecede bi zarf zarfın içinde yine zarf ve çekmeceli dolabın sol yanında bi 5 rakamı ve tabi yine caponca lazımm :D

sebnem dedi ki...

perdeden yeşil bişi pencereenin altındaki küpün altında yine caponca kağıt

derya g dedi ki...

kıss bız bu oyunu oynamamısmıydık :)
acaba nesleri alıp ıleledıkce baska turlumu bıtecek:)

sebnem dedi ki...

tv de bi ayı görünüyo altında da sanki sıralı boncuklar var tvnin karşısındaki sehpadaki tabaktan 3 çubuk

Özlem dedi ki...

günaydın tv nin yanındaki asılı oyuncağı yere düşürüp gözünü alıyoruz onunla cekmeceyi acıyoruz eski bir oyun bu

Senay dedi ki...

yaaaa alla allaaa bende kimse gelmeden oynar yazarsam kızarlar diye oynamıyom. chatte bekliyom gelmenizi:))
nerdesiniz sizzz:)

derya g dedi ki...

kıss şeri hem chate cagırıyon hemde beklemıyon alala bu oyun eskı fekat sen resmı yenı koymusun acep ılerleyınce degısecekmı nee

Sis dedi ki...

günaydın site...
eski oyunun aynısı sadece bunda bir bodrum kısmı var ve ne yazıkki şifre ilk oyundaki değil.kolay gelsin

Senay dedi ki...

ayy ne bilim yeni oyun diyodu ekledim :D
biraz farklıymış :D
çözün işte sankim oyunu ben yaptım haaa:D

derya g dedi ki...

ayy ben onceden oynadıgımda da sonucunu getırememıtım zaten sıfreyı bulamammıstım neyse sımdı benım şifreci arkadaşlarım şıp die çözer bende hazıra konarım nihaahahahah:))

Senay dedi ki...

ya canım dışında birşey var ama alabilen varmı acaba. cam açılıyor ama alamadım :)

AsiiveMavii dedi ki...

canım dısında kagıt var sarı bıtane ben aldım onu şeri

derya g dedi ki...

hanı perdeden yesıl bısey almıstık ya ceriim onu tabloya yerlestır onun arkasından bısey alcan sonra about ıtem yap cıbığını al onunla alabılırsın camın ardındakını

Senay dedi ki...

aldım derya sağol :))
asicim kağıtları almıyoruz yerlerinde duruyorlar. sadece parçalanmış va dağılmışlar ben alamasdım yani. demek istediğim kağıt değildi. canım dışında bişey var. deryanın dediği gibi yap ve camdakini al. çekmecedeki kitapta gösterilen kahverengi şey çıkıyor içinden

Senay dedi ki...

tv nin önündeki sehpadaki kasedende bişiler aldım. ayrıca kitaptaki kağıtlar tamamlanmışlar.

AsiiveMavii dedi ki...

ben bı halt anlamadım bu oyundan valla zaten aklı dengem yerınde deıl tmamen sıyırmadan cıkıyorum kolay gelsın sızlere

Özlem dedi ki...

itemleri beyaz cuvalda biriktirdim sonunda cuval düştü içinden itemleri gösteren kitap çıktı

Senay dedi ki...

arkadaşlar bu oyunun birinci versiyonu imiş ikinciyi de yükledim :))) bir ve iki olarak geçiyorlar. isteyen istediğini oynar kusura kalmayın.

Özlem dedi ki...

bazı itemleride yesil küpe atıyoz itemler bitti iş şifrede ben hayatta cözemem bunun şifresini

calculus dedi ki...

Elimde 13 tane item vardı, zarf hariç hepsini kullandım.

Özlem dedi ki...

birtek tv nin altındaki boncuk kaldı alamadım ben alan varmı?

Özlem dedi ki...

15 item var seytanla sevgilisinin resimi ve zarf var kullanmadığım

Senay dedi ki...

1. ve ikinci oyunun ikisinide ekledim 1 ve 2 olarak. ama 2 nin açılması için öncelikle beklemek gerekiyor. yenileyin açılmazsa.
ben birinciyi bitireyimde 2 ye geçerim :D

derya g dedi ki...

oyunun 2. versıyonunda tv altındakı boncukları cektım tv kaydı yana asagı ındım ordan dolaptan kardan adam aldım onuda about ıtem yapınca kellesini aldım kardan adamın:)))

sonna tablodan yesıl bısey aldım sehbadanda bısey aldım ama annamadım
oyuncak ayının elbısesını aldım oda ıkı parca oldu sonra

Senay dedi ki...

tv nin içinden çıkan ayıcığı almışmıydınız siz

derya g dedi ki...

kıtapların bırınden araba resmı aldım
sonna baska bı kıtaptan bı resım daha aldım

Özlem dedi ki...

zarfı ve dişi şeytanıda yeşil küpe attım beyaz top verdi

derya g dedi ki...

bıde mezar baslıgı gıbı bsıey aldım ama nerden hatırlamıyom hehe:) mezarmı kazacaz nee:)

Senay dedi ki...

benim 13 itemınm var amaaaaa at resmini nerede kullandın ve sehpadan aldığın çıbıklar nerede nasıl kullandınki

derya g dedi ki...

araba resmıyle dıger resmı kupe attım bıde kardana adam kellesını mavı bı top aldım


ben 2. versıyonu oynuyom heee:) yannıs anlasılmasın

Senay dedi ki...

bende dişi şeytan yok amaaa. zarfıda atıda attım yeşil kavanoza elimde siyah bir yuvarlak ve erkek şeytan kaldı

derya g dedi ki...

tv nın yanındakı kıtapbın arkasından da bısey aldım

derya g dedi ki...

tv yıde acınca ses gelıyo ama bısey alamadım henuz

derya g dedi ki...

askılıktakı pelerını salladım bıkac kez yesıl bı kıtap dustu ondan acıldı ama alınamıyo kıtap içinde salyangoz resmı var resmın altında da KURU yazıyo

Sis dedi ki...

hehehehe azcık pislik yapcem:)))
japonca bilmezseniz şifreyi çözemezsiniz..ben dün gece nordinhoda oynadım da ordan biliyorum:))isterseniz kopya veriim:PP

calculus:eğer burdaysan,sitedeki arama kısmı çalışmıyor.oyunlarda arama yapmak imkansız.

Senay dedi ki...

erkek şeytan komidinin üzerindeki vazodan balık verdi. ve balığı karınca ya verdim sağa geçti.

Senay dedi ki...

ay yok ben ilerleyemiyorum. bana dişi şeytan falan da vermedi. 3 item eksik. şifreynen alakalı bişi yok olsada caponca. çözemem. sisin kopyasına ihtiyacım var:D
ikindi oyun açılmıyo ne kadar yenilesemde:D
aslında gün güzel başlamıştı ama :DD

derya g dedi ki...

kıss çeriicim zannedersem dıger esmı bulamadıysan en alt cekmecede olması lazım onuda almak ıcın duvarda asılı duran kafa var ya onu saksıdan aldıgın cubukla dusur gozunu al cekmeceye atk

derya g dedi ki...

sehbanın ustunden aldıgım seyı kapını yanındakı cıvıye astım

Senay dedi ki...

ayyy oyuncaktan aldığımız gözün çekmece kulbu olması tuhafmış valla. dişi şeytan en alt çekmeceden çıkıyo böylelikle. mektubu at resmini ve dişi şeytanı yeşil vazoya atınca da beyaz küre verdi. itemlar doldu ama bişi yapamıyom :D

derya g dedi ki...

cıceklerden de beyaz bı top aldım onuda karıncaya verdım

derya g dedi ki...

sonra tvnın once ustunde olan cd daha sonra alt tarafına dusuyo nasıl oluyo anlamadım cd yı alıyoruz

derya g dedi ki...

sonra elimizdeki tablodan aldıgımız seyle cd yı kupe arıp pembe resım alıyoz onuda saksının yanındakı sıfrelı yere takıp^^ stknkr^^yazıp mavı topuda kapıya takıp cıkıyoruz

derya g dedi ki...

şifre nerden bulundu die soracak olursanız sis arkadaşımızdan bizzat kopya alınarak yazıyorum :

-muzık kıtabındakı saita
-bodrumdakı kıtaptan kon
-cızmenın yanındakı kıtaptan kuru

sonra kıatplardan cıkanları bırlestırıyoruz ^^saitakonkuru^^ oluyo bu kelımedekı seslı harflerı atıyouz elımızde ^^ stknkr ^^harflerı kalıyo alın sıze misss gibi şifree:)))