Escapers 04#R

19 Nisan, 2008


41 yorum:

kahh dedi ki...

deryacım saol...diğer oyunu oynayamadım inşallahh bunu oynayabilirim...

Sis dedi ki...

motosikletin baş tarafında yerdeki bir şeyi kaldırıp kapı kolu,o kapı kolunu dolaba takıp konik bir şey,çekmeceden tornavida aldım.masa öne çekilp yukardaki kapağa ulaşilabiliyor

kahh dedi ki...

ilk ekranda masayı çektim.. heralde yukrı çıkmamızı sağlıycak sonra.. daha sonra motorun yanındaki çekmecen tornavida aldım

Sis dedi ki...

tornavidayı cart diye bulduk ama tornavidayla açılacak yer yok ortada:))
kahdii naaber

kahh dedi ki...

tornavidayı raflı yerin orda havalandırmada kullanıyoruz.. raftan saat aldım..saatein arkasını çevirdim pilleri aldım.pileri fenere taktım ve havalandırmadan bakıcam

Sis dedi ki...

tornavidayla kitaplığın yanındaki yer açılıyor.fenerle bakılacak ama fenere pil lazım

Sis dedi ki...

havalandırmadan fenerle devre gibi bi şey aldım.her yerde 9 düğmeli şeyler var renk şifresi girilecek

kahh dedi ki...

ilk girişteki dolbaın içindeki dokua tane butonu kırmızı yaptım.. masanın altında da aynı dolaptan var.. burdaki butonların hepsini mavi yaptım.. sandelyeuyi ittirdim ve yyukarda bi butonlar daha var onları da hep sarı yaptım..ama galiba gelişi güzel olmıycakk.bi sırası var..çünkü bişi olmadı

kahh dedi ki...

herlalde kitalıktaki şekilleri yapıcaz bu renklerle.. mesela sarı butonlarla çarpı işareti yapcaz.. bi deneyeim bakıyım

deniz dedi ki...

Üst katta rafta ki sarı kırmızı ve mavi şekillere dikkat edersek, kare artı ve çarpı şeklindeydi ona göre kutuları işaretliyoruz.

kahh dedi ki...

bunları yaptım. maviyi kare. sarıyı çarpı kırmızıyı da artı gibi bastım.. sonra parmaklıklı kapıda kopuk yere kabloyu taktım kırmızı düğmeye bastım ve yeni yerdeyim

Sis dedi ki...

sarı boşluk boşluk
boşluk boşluk mavi
boşluk kırmızı boşluk

şifre bu denedim ama uymadı:)

kahh dedi ki...

parmalıklı yere geçnce bi parmaklıklı yer daha var. ilk parmaklıklardabir tane kalmış onu çıkardım aldım .sonra ikinci parmaklıklı yere gittim yerde nahtar var onu bu çubuukla aldım

kahh dedi ki...

ağağı kata indim. orda siyah kasayı anahtarla açtım ve el bombası gibi bişi

kahh dedi ki...

yukarı kata çıktım ikinci oarmalıklı yere geldim el bombasını koydum ve patlattım

Sis dedi ki...

alt kattaki siyah kutudan el bombası aldım.ee patlatcakmıyız:))

Sis dedi ki...

eee ama bad ending dedi.sanırım bombayla biz de patladık

Sis dedi ki...

başladım ben kahdi.bad enddi o.eksik bir şey var ya da bombayı başka yerde patlatacaz

kahh dedi ki...

tekrar başlattım ama bombayı başka hiçbir yere koyamadımm

Sis dedi ki...

buldum.üst kattan bombayı aşağı kata sallıyoruz.duvarda delik açılıyor o delikten çıkıyoruz tebrik ediyor:)

occult dedi ki...

slm herkese , renkleri nasıl yerleştiriyoruz , ben sis`in dediği gibi yaptım olmadı...

kahh dedi ki...

occ slm...
sarıyı çarpı işareti olcak şekilde işaretle.
kırmızıyı artı
maviyi de kare gibi olcak şekilde işaretle

occult dedi ki...

evet ben bombayı patlatmadan bitirdim sizin sayenizde :)))

Nağme dedi ki...

aaa ben bombayı patlatırken kendimde patladım herhalde bad end dedi,bitti,şimdi yazılarını okuyunca bir daha oynadım doğru bittim ellerinize sağlık arkadaşlar:))