Pocket Escape

19 Nisan, 2008


Yeni Oda Oyunu



Oynamak için tıklayınız


Alternatif Link

45 yorum:

deniz dedi ki...

Siyah ve sarı haplardan buldum. Koltuğun köşesindeydi sanırım yerde bir şişe, boyaya döküp bezle silince renkleri gösterdi...

deniz dedi ki...

Kesilen yaprakla tavandaki lambanın üzerindeki pembe hap topu da aldım :)))

calculus dedi ki...

O yaprakla yukarıdaki lambadan bir top daha, kapının altından da toka gibi bir şey.

deniz dedi ki...

O tel le raftaki kutuyu açtım topları yerleştiricez sanırım...

calculus dedi ki...

Siyah topu buldum en sonunda. Masadaki sildiğimiz ojeye bakarken sol üst köşede.

calculus dedi ki...

O topları kitaplıktaki kutuyo okyuyoruz. O topları koyduğumuz noktaları telefonun rakamları gibi düşünün. Oradan ojeyi sildiğimiz yerde gördüğümüz renklere göre şifreyi buluyoruz. 7542.
Kapıya girip çıkıyoruz.

calculus dedi ki...

Oyunu bitirince kapatmayın.
Tekrar başlıyor aynı yer, bu sefer bir cep telefonum var.

calculus dedi ki...

Aynı şekilde oyunu tekrar bitirdim. Cep telefonu hala duruyor. Gene o pembeli kadın geldi.

calculus dedi ki...

Cep telefonu ile oynarken kapıya şifreyi girmeden önce telefona girdim. Bir ekran ve japonca yazılar geldi.

b@nu dedi ki...

bende şifre 4280 çıktı herkezde farklı galiba

merhabalarr........

calculus dedi ki...

Hımmm,
Oyun ilginçleşiyor.
O kitapta tim yazan şeylere dokunamıyorduk, ama cebe şifre girdikten sonra onların yerini değiştirebiliyoruz.
Ama ne yapacağız ki?

b@nu dedi ki...

eet cal devam ediyo 0268 şifre bende gene bitti gibi ama şimdidee teleffon ve atkı ile tekrar başlıyoruz bence başa kadar devam edecek

telefona şifreyi girdikten sonra mektup şekline basın sonra kapıya şifreyi girin

calculus dedi ki...

o kibritlerden sadece 3 tanesinin yeri değişebiliyor. Sanırım sadece 3 tanesini değiştirerek bir şey yapacağız ama ne?

calculus dedi ki...

Oynayanlar ikinci oynadıklarında masadaki ojeyi silmesinler, hiç kurcalamasınlar. Şifreyi sadece telefona girsinler.

b@nu dedi ki...

telefondan sonra eet cal değişiyoo kibrit çöplerii hahah garipleşti oyun:D

calculus dedi ki...

Hayır b@nu, şifreyi kapıya girmeyin. Bu kibritlerle bir şey yapacağım ben.:D

b@nu dedi ki...

calculus şifreyi silmeden nasıl renk sıralamasını bulacazkii mecburen silmek gerekmiyomu?

b@nu dedi ki...

zate telefonda 3 çöpün aktif olduğunu doğru yerleştirsek işe yaracağından bahsediyoo:D

calculus dedi ki...

Banucum telefonun açılışında yukarıda 4 harfli bir şey yazıyor zaten onun renginden telefona gerekli şifreyi buluyorsun.

calculus dedi ki...

Kibritlerin durumu şu şekilde olacak.
Böyle yaparsanız aynen bir ses duyacaksınız.
3 kibrit oynatabilme hakkınız var.

calculus dedi ki...

http://pixjet.net/img/fe8cf84c14c7ab751ce09822c2773ea2/kibtit.jpg

kibritlerin bitmiş hali.

minnci dedi ki...

calculus 3 çöp oynatabiliyoruz.Orada 4. çöpü nasıl oynatmış.Sen yapabildin mi.

calculus dedi ki...

Eğer kibritleri resimdeki gibi yerleştirirseniz ve masadaki ojeyi silmemişseniz telefon çalıyor. Farklı bir sonla bitirmiş oluyorsunuz.
Ha oyun gene başladı mı, başladı. İki gündür beni buluyor bunlar.

b@nu dedi ki...

haha yaptımm sonrasında gene oynadım bu sefer havlu telefon ve makasım var başlangıçta ama ben pes ettim çünkü işim var çıkmalıyımm bysssss

calculus dedi ki...

Serap,
Orada dediğin benim zaten kendi yaptığım şeyin resmi:)
Kendi bilgisayarımdan aldım görüntüyü.
En sağdaki iki yan duran kibriti (\ ve /) alıp sola geçirin. İkinci sıradan da üsttekini alıp en sağa üste koyacağız.

Sis dedi ki...

ya ben mi özürlüyüm ?bu şifreyi kapıya girdiğim halde kapı açılmıyor?

minnci dedi ki...

Tama oldu calculus tşk.Kibritleri hiç bozmadan yapmak gerekiyormuş.

minnci dedi ki...

kahdier mozilloda aç.Calculus şimdiki kibrit şekilleri nasıl olacak.Aynısını yaptım işe yaramadı.

minnci dedi ki...

2. kibrit oyununda,yine tlf.çekme işaretini yapıp 3.nün altındakini 4.nün üzerine koyuyoruz oluyor.Ama öjeyi silmeden kapıdan çıkılmıyor.

minnci dedi ki...

Sonraki kibrit yerleştirme 3.nün üstü 4.nün üzerine konuluyor.Tlf.çaldırın.Öjeyi silmeyin.Çocuk tlf.cevap veriyor.Ojeyi de kıza veriyor.