Horse Room Escape

16 Nisan, 2008


Yeni Oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

45 yorum:

Kübr@ dedi ki...

4 dene tahta,
demir para
yapıştırıcı birde kalem bulabildim

Senay dedi ki...

bir tane mai benekli bir yapıştırıcım galiba bide küçük spatulam var masadan aldım ikisinide.

Sis dedi ki...

5 tahta bir spatula sanırım bir pritt benzeri şey bir para bir kağıt

Senay dedi ki...

kağıdı mutfaktaki ocakta yakınca kağıtta bir merdiven birde 5*2 çıktı.

Kübr@ dedi ki...

mutfak tarafında gaz ocaklarından biri yanıyo sanırım işimize yarıyacak

Sis dedi ki...

ocağı yaktım kağıdı tuttum üstünde şekiller belirdi bi de 5*2

Kübr@ dedi ki...

hee bulduğumuz 5 tahtayı birleştirip merdiven yapcaz.
ama uzun sırıkları nerden bulacazki?

serpill dedi ki...

benim kağıdım yanmıyor.bişey yaptınızmı yakmadan önce

fleur de lys dedi ki...

mutfak dolabının üstünden aldıım tahta 2 ye bölündü yaw :(

Senay dedi ki...

5*2 demek merdiven yapmak için 10 tane tahta gerek demek herhalde.
mutfak dolabının üzrinde bir tane uzun sırık bulcaksınız. spatulayla tahtaları tıklayın ikiye bölünecek hepsi. iki sırık 10 tanede küçük tahta olacak. ama ben birleştiremiyorum.

serpill dedi ki...

sadalyenin olduğu yerdeki duvara prit sürünce ok işareti çıktı duvarda

Kübr@ dedi ki...

şeri 10 tahtayı nerden buldun kızz benim hala 5 tane küçük 1 tane de uzun tahtam var

fleur de lys dedi ki...

o dolabın üstünden alıp 2ye böldüğüm tahtaya delik açtım ama nası yaptım sormayın :)

Senay dedi ki...

birleştirdim hepsini bir merdivenim oldu. önce küçük spatulayla uzun tahtaları delin sonra küçükleri tıklauyın merdiven oluyıor.

Senay dedi ki...

serpilcim . priti sürdükten sonrada merviveni oraya tıkla ve erdivenle üst kata çık bir kapı var.
sağda yerde anahtar var üst katta. onulada beyaz kapıyı aç ve çık.:)

Senay dedi ki...

kızlar 5 tahtanız varsa büyük spatulayla tıklayın ikiye bölünecek hepsi 10 olacaklar. uzun tahtada 2 tane oalcak.

Senay dedi ki...

evet sis o spatulayla böleceksin tahtaları kıss:) sonra yapacan merdiveni anacım :)
ve bitttiii gerisi kolay zati:)

Senay dedi ki...

prit oraya sürülmeyecek kübracım. priti duvara sür ve duvarda ok işareti çıksın ondan sonra merdiveni koyabiliyorsun. merdiven yapmak için gerekmiyor prit:)

Kübr@ dedi ki...

ben heryere tıkladım prittle yapmışım gibin geldi :D
yapmamış da olabilirim :D
ama çıktım şimdi dışarda sizi bekliyom

kırmızı dedi ki...

eaha tahtaları nasıl buldunuz be hala 4 deyim bide uzunta var

Kübr@ dedi ki...

ya bidene daha oyun ekleyin iyi geldiydi :D
ama escape oyunu

Sis dedi ki...

hülya uzun tahta mutfak dolabı en üstte kısa tahtalar yerllerde her yere bak koltuğun altı büyük dolabın arkası çalışma masasının orası aklımda kalanlar

Sis dedi ki...

5 kısa tahta bulacaksın geniş spatulayla onlara tıklayınca 10 olacaklar.bir uzun tahtaya tıklayınca da 2 uzun olacak.küçük spatulayla büyüklre delik açıp kısa tahtaları takıp merdiven yap

kırmızı dedi ki...

tahlalarım 5 sırıkım 1 tane ama bölünmüyo bu tahtalar

Nağme dedi ki...

Büyük spatula masanın altında ve onunla tahtalar kesiliyor,küçük spatulada masanın üstünde onunlada uzun tahtalar deliniyor:)

yüksel dedi ki...

raftan ılk tahtayı alın

sıyah koltuk altından 2. tahatyı alın

duvardakı kagıdı alın

sandalyenın ynaından 3. tahtayı alın

beyaz dolabın arkasından 4. tahtayı alın

calısma masasından 5. tahtayı alın

masanın altından mala/kurek alın

mutfak tezgahının sag tarafından yerden 100 para alın

dolapların ustunden uzun kalas alın

masadan yapıstırıcı ve sanırım spatula alın

ocagın sol dugmesınden acın. ve kagıdı tıklayın

malayla uzun kalasa tıklayın kalas 2 tane ınce kalas olacak

5 tahtaya da malayla tıklayın 10 tane olacaklar

sandalyenın arkasına yapıstırıcı ıle tıklayın ok ısaretı cıkacak

2 ınce uzun kalasa spatulayla tıklayın bırınde delıkler belırecek

sonra da 10 tahtaya tıklayın merdıven olacak

merdıvenı ok ısaretını oldugu yerdekı beyaz dolabın ustune koyun

merdıvenın ustune tıklayın

ust kata cıkınca sag taraftakı anahtarı alın

anahtarla kapıya tıklayıp cıkın