Get Lost

18 Nisan, 2008


zor bir oyun new**


Oynamak için tıklayınız

21 yorum:

Senay dedi ki...

ay bu adam çok çirkin kadın oldu hahahhaahah :D
surat aynı :D

Senay dedi ki...

ayyy sürekli dolanıyom. kanalizasyona indim bi sürü adam takıldı peşime çok çekiciyimya ondan herhalde:D
ama çıkınca gittiler:D
nasıl bi oyun bu şimdi

Senay dedi ki...

ayy bi askerler vurdu:)
bi örümcek yedi öldüm bi düştüm öldüm :D

deniz dedi ki...

:D :D :D şerim yorumlarına bayıldımm, oyundan daha sevimlisin inan...

serpill dedi ki...

bu ne biçim oyun yaaa.hiçbişey anlamadım.bi sürü yere girilip çıkılıyor.

Senay dedi ki...

askerlerin olduğu yerden sola gittim ve mumya öldürdü beni bir süre iskeletlerle oynadım ama öldüm:D
ordan mumyaya tıklamadam ilerleyince ilerde bir peynir aldım. bir ışınlanma şeyine girdim. 3 tane çıktı yeşile binince askerin yanına gittim ve öldürdü beni:D

Senay dedi ki...

ay bir maden arabasına bindim ve ezildim altında kaldım kötü bir ölümdü:D
yerya oyun sevimlimiymişki:D
banu bizi çağırmış kendi yokD:

Senay dedi ki...

hahaah :D mumyanın yanında el bombası varmış onuda tıkladım kafam uçtu:D

deniz dedi ki...

En kötüsü şericim, kedi kahramanı seçtim ben adamı değil, suyun altınd ivrenç yılandan bozma tırtıl gibi birşey kafamı yedii :)

deniz dedi ki...

Allah'ım şükür bir parça alabildim. Kadın karakteri seçtim hep sol yaptım askerlerin oraya gelmeden, mumyaya tıklamadan yine sol ve üst yapınca kapandan bir parça aldım.

serpill dedi ki...

ilk odadaki lambada alınıyo tepeden:)ama ne işe yarıyo bilmiyorum

Senay dedi ki...

sağdaki okla şatoya girin ve ordan da arka bahçedeki havuzdan kuyuya inin ve ordada ipi takip edip dışarı çıkın dolanın dışarda biryerlerde kütüphaneye gideceksiniz. ordada ev ve şatoyla ilgili bilgiler var. orda yazıyrdur kesin nasıl çıkacağımız:D

Nağme dedi ki...

aaaa oyunu birtürlü açamadım ya,3'dür açmaya çalışıyom bilgisayar kilitleniyor ya bi oynayamadım:(((((

Sis dedi ki...

buyrun yazın arşimet.sonradan oynayacaklara yararı olur

gökce-kuki dedi ki...

ben bitirmeden nası bitirirsin sen bu oyunu yaww sinirlendim şimdi:)

Senay dedi ki...

ya arşimet yazayımmı ne demek allah aşkına. bak uğraşmışız çıkamamışız işin içinden yaz tabi aaa:))))
hadi hadi:DDD
bu oyunu da kim çözecek diyordum.
onun gibi karışık biri olmalısın hahahaahah:)