Happy

14 Nisan, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

6 yorum:

b@nu dedi ki...

yatağın başucundan alt tarından top kanepenin sağ altından çubuk terazinin ordaki sol çekmeceden mavi bişi aldım.. dolaptanda ? işaretli kutu

b@nu dedi ki...

terazide bişiler tartabilioruzz

sol tarafa çubuk ve mevi nesne sağ tarafa top gibi şeyi koyunca ortadan yeşil anahtar çıktı

b@nu dedi ki...

anahtarla terazinin ordaki sağ çekmeceyi açtım kağıt aldım üstünde 5963 yazıyoo hayvan boyutunda bu şifre olamaz dimii



hadiii yaaaaaa mileeet uyanın artıkk

b@nu dedi ki...

wışşş kapıya bu rakamı girdim bişi olmadıı demiştimm size:)

b@nu dedi ki...

aaaaa
kapıya şifre girdim diya benn:))) sonra yatakta kara kedüü tıkladım bittii ay o rakam hakket şifreymişş yok yok artık oyunların suyunu çıkardılarr.......

gotmail oyunları nerdesinn ya hadee...

Nağme dedi ki...

eneee hakkat saçma oyunmuş yani,şifreyi kapıya girince açılmadı,yataktaki kediye tıklayınca açıldı ya:))