Nezumi

16 Nisan, 2008


Yeni Oda Oyunu



Oynamak için tıklayınız

42 yorum:

calculus dedi ki...

Gerisini zaten bulursunuz, yani iki tane pil, ip, bir kağıt ve bir dosya onları bulursunuz da.
Kitaplıktaki domuzu kurcalayın, anahtar kusacak.

minnci dedi ki...

Valla sis tebrik ediyorum seni çok iyi çalışıyorsun teşekkürler...

minnci dedi ki...

calculus pilin teki çöp kovasının altında diğerini bulamadım.

Sis dedi ki...

serapyy:)))
inşallah ben de oynaycam diğerini yükleyince:)

calculus dedi ki...

Sarı dosya sanırım parçalandı bi şekilde. Fare deliğinin önüne döküldü. Fare çıktı ve sarı bir anahtar verdi.

calculus dedi ki...

Kapıyı açtım fare dışarı çıktı, bir çığlık geldi ve oyun bitti.
Ama retry yazdı, sanırım yapmamız gereken şey bu değil:)
Bir daha.

minnci dedi ki...

sis oyunu kaçırma bitirince yüklersin.Domuza ipi kuyruk yaptım.

minnci dedi ki...

calculus feneri nerede kullandın.İlk yardım çantasını nasıl açtın.

calculus dedi ki...

Serap işte onların hiç birini yapmadım orada bir yanlışlık var sanırım:)

minnci dedi ki...

Fareden aldığımız sarı anahtarlamı kapıyı açıp çıktın,ben çıkmıcam yoksa.

calculus dedi ki...

Aaaaaaaaaaa,
Sarı dosyayı fareye verin, sarı anahtarı alın ama sakın çıkmayın.
sandalyeyi çekip hemen arkasındaki çekmeceden ayna alın, masanın üzerine koyun. Üstüne de feneri tıklayın. Küçülüp farenin deliğine gidebiliyorsunuz.

calculus dedi ki...

Küçüldükten sonra fare yuvasına girin. İçeride iki tane minik fare var. Ayyy çok şeker demeyin.
Dişi olması muhtemel farenin bacağı sakat. Dışarıya tekrar çıkın. Kitaplıktan tekrar sarı dosya gibi şeyden alın. Onları farenin önündeki tabağa boşaltın. Kitaplığa geri dönün, alttaki mavi kitapları alın, sol tarafa koyun. Oradan ilkyardım çantasına çıkacaksınız. Onu açın.

minnci dedi ki...

Carculus pembe farenin bacağı yaralanmış ağlıyor.İlk yardım çantasını açmamız lazım.

minnci dedi ki...

Küçülünce kitaplıktan bir kağıt daha aldım farelerin tabağına koydum.

calculus dedi ki...

İçinden sargı bezi alacaksınız. Onunla dişi olması muhtemel :) farenin bacağını sarın. Kocası size müteşekkir olacaktır. Sonra çıkın, sağı solu tıklayın tekrar büyüyeceksiniz.
Ben şu anda kitaplıktan aldığım kitapları geri yerine yerleştirdim. Çıkayım mı artıkın diye düşünüyorum.

Sis dedi ki...

küçülmeyi beceremedim daha:((
bi de 4 kere yollamak gerekio yaa yorum yazabilmek için.sinir etti:(

calculus dedi ki...

Gene çıktım, bu sefer fareler mutlu bir şekilde görüldü. Ama gene retry yazıyor. Bunlar adam mı seçiyor dalga mı geçiyor anlayabilmiş değilim.

Sis dedi ki...

anam küçüldüm bu sefer de fare deliğini bulamıyom:(

minnci dedi ki...

Calculus kitapları düzelttikten sonramı çıktın.Ben çıkmıyorum.

calculus dedi ki...

Evet, şimdi duralım.
Buraya kadar yaptıklarımız yanlışmış.
Oyunun başlarında hiç fareli ekrana gelmeyin, yani yatağın yanına tıklamayın. Önce küçülün, sonra sarı şeyden verin fareye, sonra bacağını sarın. O zaman erkek olması muhtemel fare size anahtarı kendi veriyor.

Sis dedi ki...

ayy hep yapamıyorum der oldum ama bu seferde sağlık çantası açılmıyor.

minnci dedi ki...

Masanın üzerindeki resimde kırmızı benekler fazlaydı bende 1 tane kalmış eksik bir şey var herhalde.

minnci dedi ki...

sis mavi kitapları almadan açılmıyor.Birde sen masanın üzerindeki resme bakarmısın kaç tane kırmızı nokta var.

Nağme dedi ki...

kolay gelsin arkadaşlar ben ipi domuza kuyruk yaptım ama bana sarı değil gri anahtar verdi ya:))

Sis dedi ki...

3 tane mavi harflerde bi tane adam kılıklının üstünde serapy.
ee ben fareyi sardım büyüdüm çıkayımmı artık:)

Nağme dedi ki...

ay tamam ya o gri anahtarla çekmeceyi açıp fener alıyomuşuz:)))

Sis dedi ki...

çıktım fareler mutlu.retry diyor ama denemeyeceğim.
nağme sarı anahtarı fareye sarı dosya verince alıyorsun.

calculus dedi ki...

Fareleri mutlu ettik de retry sayısına kıl oldum ben ya:(
Nasıl olacak. Bir de elimizdeki japonca yazılı şeyi hiç kullanmadık.
Nağme nerelerdesin sen ya..

Sis dedi ki...

ehehhe oyun japon siteden sonra ilk burda oynandı ve çözüldü.mutluyum gururluyum:)))

calculus dedi ki...

Sis sen aşmışsın valla.
Yakında adamlar oyunu yapar yapmaz kucaklarından alırsın:) Japonlardan da önce oynarız.

Nağme dedi ki...

ya 2 kere oynadım o yazı hep var demekki,tekrar oynamak istermisin gibi birşey demek istiyor cal bu uğraşma:))

Sis dedi ki...

yakındır cal.hele bi japonca kursuna başlayım da:))
nağme bence de .saplantılı olmaya gerek yok:)

yüksel dedi ki...

kapının altıdakı kagıdı alın

copun altından pil alın

kıtaplıktan sarı kıtap alın

pembe ip alın

sandalyeyı cekıp masanın altından sol koseden baska pil alın

onundekı cekmeceden ayna alın

ipi raftakı domuza takın anahtar versecek

anahtarla kıltlı cekmecyı acın el fenerı alın

pıllerı fenere takın

yatagın sag tarafındakı fare delıgının onune sarı kıtabı koyun. fare gelecek ve anahtar verecek


aynayı calısma masasının ustune koyun (arkası donuk poz veren elemanın yanına)

el fenerını aynanın ustune tıklayın(ayna masdayken) ekran cop kovasına kayacak. cuce olduk:)

delıge artık gırebılırız

kıtaplıktan tekrar sarı kıtap alın

delıge gırıp tabaga sarı kıtabı tıklyın.

delıkten cıkın kıtaplıktakı mavı kıtapları alın

kıtapları basamak olarak kullanıp ılk yardım cantasını alın

cantayı acın

delıge donun yarayı sarın

dısarı cıkın buyudukten sonra odadan cıkın