Terra Realms

18 Nisan, 2008


buyrun buda zor new***



Oynamak için tıklayınız

23 yorum:

Senay dedi ki...

oyunda mağarada tepede bir işaret var parmak sayıları. ordaki sayılara göre dışardaki tahtanın üstündeki şeyleri yerleştiriyorsunuz ve düğmeye basıyorsunuz.
mağaranın yanında bir mağara daha var sağda
oraya girin
kapılardan birinden tıklaya tıklaya bir kapı kolu aldım diğer kapıya taktım ve açıldı kapı
daha sonrada içeri girdim ve odaları dolaşıyorum. bir su makinası var üstünde saat var ama bozuk galiba kabloları çıkmış:)

Senay dedi ki...

tarih 4 mart 2001
birde odada bir kol var yukarı kaldırdım bakalım ne işe yarıyor

Senay dedi ki...

kolu aşağı indirin arkadaşlar sulu odadaki kolu aşağı indirince dışardaki kapıların tokmakları çalışıyor ve açılıyor.
kolu bulabilmek için suya bir kere yaklaşın odada ve sola bakın duvarda göreceksiniz.

minnci dedi ki...

cherry ben de geldim.Kolu olmayan kapının orada sıkıştım kaldım.Sadece dönüyorum hiçbir tarafa gidemiyorum.Kapı kolunu bulamadım ve kapıyı açamıyorum.

b@nu dedi ki...

serapı kolu olan kapıyı bul kapının kolunu sürekli tıkla elinde kalacak onu diğer kapıya tak

bu arda araman gereken kapı aynı labirentte

b@nu dedi ki...

ama bu sefrede diğerini kullanamıyorum sadec h2 o aktif
o halde 3nüde kullanmamız gerek orantı ne olacak acaba

minnci dedi ki...

meg i de 4 yaptım sağ tarafa yeşil sıvı doldu ve mavi ışık yandı.

derya g dedi ki...

anamm bu oyun nee bee deli eti beni yafff

bu H2O LUM MEG yazan yeri yapcem diye nevrim döndü yaa:((((

derya g dedi ki...

serappy megi nasıl 4 yaptın yaa ben ugrasıyom ama olmadı bastakı 2 tanesi oluyo da o olmuyo

b@nu dedi ki...

sonra ilk karışımı akıtın sonra 2. yi sonra ikinci alttaki kol sonra soldaki kol

minnci dedi ki...

aşağıdaki kolu çevirip boşalttıktan sonra aktif oluyor.

b@nu dedi ki...

ay sol deil sağdaki ile oradaki en alt sıra pardonnn ikisne birden basınca miks oluyoo:D

minnci dedi ki...

dediğin gibi yaptım banu ama değişen hiç birşey olmadı.

b@nu dedi ki...

off ben ara vercemm bööğ geldiii sonra devam ederim:...........

derya g dedi ki...

ayy serappycim ben cok sıkıldım da cıktım yaa valla nevrim döndü

ege dedi ki...

ilk ekrandan bir sağ yapıp mağaraya gir tuhaf şeklin üzerine doğru tıkla parmak işaretlerini not et.

sağ,ileri,ileri,sağ,sağ,sağ yapınca çıkan bölümde soldaki taşları sağdaki yerde parmak işaretlerindeki gibi yerleştir.kırmızı butona bas.

sol,ileri,sağ,ileri,sağ yap diğer mağaraya gir.ileri, ileri ,sağ yap kapının kulbunu al.(biraz tıklaman gerekecek)

dolaşırken karşına iki kapı daha çıkacak.kulp birine oluyor tak ve gir.

varilleri gördüğün ekranda ileri sağ sağ yapınca saat ve takvim görünecek.

saate yaklaşıp sol yap gördüğün kapağa tıkla kolu indir.dıştaki kapılardan biri açılacak.

odaya gir bir düzenek var.lum 2-h2o 3 olarak ayarla üst sıradan 2.kolu indir.sonra h2o 4- meg 3olarak ayarla üst sıradan son kolu indir.

mavi sıvılı tüpün dibindeki kolu indir seviyeyi en alt kalın çizginin az altında bırak.

yeşil sıvılı tüpün dibindeki kolu indir en alt kalın çizginin az üzerinde bırak.en alt sıra 2.kolu indir ışık sürekli yanmalı.en son kolu indir.saatin yanına gidip indirmiş olduğumuz kolu en üste kaldır.dışarıda kapı açıldı oradan gir.

mağara biraz karışık asansörü bulup giriyoruz içinde iken kapısına tıklıyoruz.

geldiğimiz odada uzun dikey bir kol var yerde duran ona tıklıyoruz.

ortada düzenek var onun şefresi için kapının sağ ve solundaki yerlere giriyoruz.

bunun için kapıya uzaktan yaklaşıp tam koluna dokunup kapıyı kapat.sağ iç tarafına tıkla bölmeye gir.ordaki düzenekten şekilleri not et.sonra kapı kapalıyken yine sol bilmeye tıkla gir şekillerin şifresini al.

dışarıdaki düzeneğe şekilleri renklerine göre yerleştir.yaklaşan yere tıkla çık.

önceleri oynamıştım.ancak oyun ekranındaki hint yazan bölümde ing.çözüm ve resimler de varmış.özellikle sıvı seviyeleri için bakılabilir.ben şifreyi saat ve takvim sanmıştım.oysa odadaki rafta bulunan eşyaların dizilimiymiş.