Zibumi Küçük rehine

17 Nisan, 2008


Zibumiden yeni türkçe oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

51 yorum:

serpill dedi ki...

ahh başım çatlayacak gibi ağrıyor.tşk sis ben başlıyorum:):)

serpill dedi ki...

kağıtta havuz işçi problemi var hayatta çözemem:))

b@nu dedi ki...

zabumii benim için dansöz oynatıyooo hahhahahah:))))) saolsunlarrr

serpill dedi ki...

2 tane jeton gibi şey,saksıdan çubu o çubukla duvardan nazar boncuğu aldım,büyüte. ve kırmızı kalem var.nazar boncuğunu dvardaki baloncuk gibi şeylerden sol alttakine tıklayınca mavi suyla doldu sanki,jetonları kırmızı kutuya attım resimler çıktı.

Sis dedi ki...

jeton ve pil var

selam serpil geçmiş olsun

banuş seni düşünmüşler:))

Sis dedi ki...

arka odada bir pil daha ve her yer kilitli anasini satiim

bozo dedi ki...

güzel bi keman resitali ile başladık ben müzik dinliycem siz oynayın

gökce-kuki dedi ki...

vazodan cubuk, kucuk dugmeler buldum 4 adet o kırmızı seye takıldı. cubukla nazar boncunu aldım. daha sonra yatak odasında ters düz olan oklarla oynadım acıldı anahtar ve yine o dugme gibi şeylerden aldım. anahtar kelebekli yeri actı mavi kelebek aldım.

serpill dedi ki...

kalem gibi dediğim şey pilmiş.banu dansözü yeni gördüm:)kukla olan şeye takılıyo o pil.ve dansöz oynamaya başlıyor

gökce-kuki dedi ki...

pili oyuncaa taktık göbek attı ama ne işe yaradı bilmiyorum. nazar boncugu serpilin dediği gibi o boş şeye konulddu. mavi kelebek de konuldu.

deniz dedi ki...

Dansözün bel hareketlerine göre duvardaki yeri açtım

serpill dedi ki...

yatak odasında pencerenin önünden sivri biber aldım saksıdan.oda duvara koyuldu.

deniz dedi ki...

Önce soldan başlıyor 1-2-3-4 sonra sağdan 1-2-3 sonra sağdan 1

bozo dedi ki...

sağda solda bulunan o jeton dediği şeyler masanın yanındaki kırmızı alete takılıyo benim simsın ve donaldım var

serpill dedi ki...

kırmızı kutuda 4 tane resmim oldu.jetonun biri oda kapısının girişinde yerde ben onu görememiştim.2 jeton eksik.

gökce-kuki dedi ki...

kırmızı şeye koydugumuz etiketlerden salyangoz u alabiliyoruz ve onu da o boş yerlere koyup turuncu renkli su elde ediyoz

serpill dedi ki...

kelebek dolabının sol alt köşesinde bi anahtar daha var.onunla dansözün olduğu dolap açıldı.kağıt ve şişe aldım

gökce-kuki dedi ki...

o gizli yerden aldıgımız anahtarla kelebekli yeri acmıstık ya kelebekli yerin hemen altında bi anahtar daha var o da dansözlü oyuncaın altını acıo yine bi etiketle şişe alıoruz

Sis dedi ki...

aynı yerdeyiz .
bozo nerden di bu şekil yaw çıkaramadım

gökce-kuki dedi ki...

şişeyi o boş yerlerdeki mavi yere döküyoruz ve gardrobun anahtarını alıyoruz ordan da turuncu fular alıp yine turunculu yere atıyoruz.

bozo dedi ki...

dansöz; sağ sol sol sağ sağ sol sol sol şeklinde oklar buşekilde basılarak açılıyo

deniz dedi ki...

Bir tane mavi çizgili kağıt bulmuştum, demir sürgülü kapıya yapıştırdım ama 2 tane daha lazım

Sis dedi ki...

mavi anahtar içerdeki büyük dolabı açtı turuncu kravatım ve 2 adet puzzle var

Sis dedi ki...

kağıttaki 2ci problemdeki rakamları akvaryumun altına girin açılıyor

bozo dedi ki...

koltuğun oturma yrinde el çıkıyo ama bişi bulamadım bulan varmı?

Sis dedi ki...

çıkan kepçeyle balığı yakalayın balık duvardaki 3cü turuncu oldu anahtar verdi

bozo dedi ki...

aaa herkes aynı şeyi yazıyo arkadaşlar acaba öncekileri bi okuyup da yazssak. daha az karışık olur demi?

gökce-kuki dedi ki...

masanın üstündeki matematik problemlerinde 7 işci 5 musluk 9 saat diyo bunu şifre olarak akvaryumun altına girdim bi balık ağı aldım ve balıgı yakaladım onu da turuncu yere koyucaz sanırım.

Sis dedi ki...

sürgülü kapıfa 1 eksiğim duvarda 2 yeşil baloncuk eksiğim bir turuncu anahtarım var ama anahtar nereyi açıyo bulamadım daha

bozo dedi ki...

amm a düzgün gardorop. bide benim evdekini görün he he

gökce-kuki dedi ki...

bulamassanız yardım ederim ama cok zor degil zehir gibiyizzz maşallahhhhh:):)

deniz dedi ki...

Afacana bak gökçem, hem dışarı çıkardık hem de beğendiremedik :)

gökce-kuki dedi ki...

bu arada diğer sitee nazar boncugunu daha yeni buldu:D:D:D

deniz dedi ki...

Yatağın altındaki kahverengi kutuyuydu galiba sis'cim.

bozo dedi ki...

ben daha bitirmedim. bitti diyip gidiyonuz demek öyle olsun

bozo dedi ki...

takılmadım bitti de yani buraya yazmuycaz mı sonucu

bozo dedi ki...

turuncu anahtarla yatağın altındaki kutu açılacak. kutudan yüzük ve pazıl. yüzük yeşillerin oraya atılacak. yeşiller bitince alınan anahtar yatağın yanındaki kutuyu açar. duvardaki 3. mavili etiket ve pazıl alınır .oyun biter

All dedi ki...

oyunlarda hiç yorumum yok du bi tane yorum yapim yapıyorum yapıyorum yaptimm: NBR NAN OYUN! yıh yıh

Sis dedi ki...

kapının solunda yerde baloncukların orda birer jeton alın
sehpanın üstünden pil alın
dansöze takıp sağ-sol hareketlerini kaydedin (her oyunda farklı)
yatak odasında camın önünden biber alın
bir jeton daha alın
saksıdan sopa alın
dansözün hareket kombinasyonunu duvardaki sağ-sol oklara girin kelebekli anahtar ve jeton alın
sopayla duvardan nazar boncuğu alın
nazar boncuğunu sol sıra baloncuğa tıklayın
anahtarla duvardaki kelebekli tabloyu açın anahtar ve mavi kelebek alın
kelebekle bir mavi baloncuk daha doldurun
anahtarla dansözün altındaki dolabı açın mavi şişe ve bir kağıt alın
jetonları kapının yanındaki kırmızı dolaba atın resimler belirecek salyangozu geri alın
salyangozla orta sıradan turuncu baloncuk doldurun
mavi şişeyle mavi sırayı tamamlayıp mavi anahtar alın
kağıttaki 2ci problemdeki sadece rakamları akvaryuma girin balık filesi alıp balığı yakalayın onunla 2ci turuncu balonu doldurun
mavi anahtarla büyük gardobu açın kravat alın ve bir kağıt daha
kravatla 3cü turuncu baloncuğu doldurun
turuncu anahtar alın yatağın altındaki kutuyu açın
yeşil yüzük ve jeton alın
yüzükle sağda yeşil balon doldurun
jetonu makinaya atın kurbağayı geri alın bir yeşil balon daha doldurun
biberle de 3cü yeşili doldurup yeşil anahtarla yatağın ordaki küçük kutuyu açın içinden 3cü kağıdı alın sürgülü kapıya kağıtları sıralayıp
çıkın