Bamba Snack Quest 2

05 Haziran, 2008


Bebekli oyunun ikinci bölümü.



Oynamak için tıklayınız

13 yorum:

Nağme dedi ki...

şişe kapağınıal,mikroskoptaki görüntülere bak,kırmızı sarı yeşil kırmızı sarı yeşil kapağa doldur,çiçeğe dök,büyüdü ayçiçek oldu,karanlık yere tıkla bebiş oraya girdi.
Daha önce tabi kibritle deney şeyini yakmayı unutmayın

Nağme dedi ki...

diğer bölümdeyim fare var kabloyu kemitriyo bizim bebişde ona bakıyo ya,kaçmıyo şimdi gelcek

Nağme dedi ki...

alalal ya öylee bakıyo heryere tıklıyom bişey olmuyo kimse yokmu yahu:((

Nağme dedi ki...

aha oyunu yeniden başlattım bu kez direkt 2.bölümden başlayınca soldaki tencereden makarnayı çekti bebiş

Nağme dedi ki...

hahaha ya bayılıyom ben bu bebişe:))
makarnayı doladı koluna(indiana jones junior) ekmekden merdiven yaptı yukarı çıktı makarnayı askıya taktı,

Nağme dedi ki...

aşağı inip sarkan makarnayı yerdeki yağın ordaki şeye bağladı meğerse çatalmış o

Nağme dedi ki...

hee yukardaki tablonun köşesini yırtıp fareye gösterince fare peynirmi diye baktı yok devam dedi
yağda çatal izi yaptım

Nağme dedi ki...

akıllı bızdık,o parçayı mayoneze bulayım fareye öyle verdi fare aldı gitti,ekmek kızarkma makinasını çalıştırınca üzerine çıktı,havaya fırlattı geçemediği yere geçti diğer bölüm yükleniyo

Nağme dedi ki...

diğer bölüm yokki bitti,maceralarının devamını bekliyorum bebiş:)))

esrasel dedi ki...

ay ben bu bebişe bayılıyommm hele o gülüşü yok muuuu :)))
nağmeee senin bebişinde böle olar inşallah :))

bozo dedi ki...

kaçzamandır şu çiçeği büyütmeye uğraşıyordum. Meğersem kapağı mikroskoptaki 2. versiyondaki renklerle ve hiç ara vermrden sırayla kapağa doldurup hepsi bitince dökmek lazımmış. ben tek, tek doldurup döktüğüm için olmuyormuş. yani kapağı eline alacak ce sırayla kırmızı,sarı,yeşil.kırmızı
sarı yeşil sıvıları tek kerede kapakta toplayıp dökmek lazımmış.