Escape From My Room

02 Haziran, 2008


Tesshi-m'den yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

100 yorum:

Sis dedi ki...

hadi başlayalım:))
duvardan askıyı aldım about yapıp şeklini değiştirdim.bi alet kutusu var tornavida pense ne ararsan ama alınamıyyor:)camın dışında mavi anahtar var.askılıktaki düğmeler renk değiştiriyor.sıralama lazım

su dedi ki...

sis alet kutusuna çok tıkla.ozaman tornavida alınıyor.

Sis dedi ki...

aha tornavida aldım alet çantasından tıklayın bol bol

su dedi ki...

dolaptan aldığım gözlüğü tıklayınca bıyık gibi bişey oldu:)

Sis dedi ki...

düğmeleri mavi yapın askılıkta sağdaki dolap açılacak falçata alcaz

ZUZU dedi ki...

dolabin en ust rafinda solda bir top yada ole bisey sonracimmmmmmmm perdeyi tornavida ile acicaz ama sandalyeyi acicam tarafa kayrip perdeyi aliyoruz sol ve sag ayni sandalyeyi hareket ettir alican yone
dusur vidalari aol ve uzun cubuku all olece kaldik simdilikk sis sus tskkk

Sis dedi ki...

ben bu siteyi ve neti bozanınnn naapiim ya.yorum yollanmıyo.
neysem mavi topumuz (dolap en üst raf)askılık (şekil deişti) düğmeleri mavi yapıp açtığımız dolaptan alınan falçata , kutudan tornavida tabureyi sağ sol orta yaparak tülleri düşürdük tornavidayla vida söktük ortadaki çubuğu aldık.

Sis dedi ki...

askılığı pencerenin soluna tıklamayın kayboluyor.sanırım sakıncalı bi hareket

ays dedi ki...

SELAM KIZLAR, GOZLUGUN CAMINI TIKLAYINCA KAYBOLDU SADECE LASTIK KISMI KALDI, PERDENIN SAG KANADINI DA DUSUREBILEN VAR MI?

Nağme dedi ki...

ya bu ağaçtaki anahtarı nasıl alcaz perdenin çubuğu ilede alınmıyorki

Nağme dedi ki...

slm ays perdenin iki kanadınıda düşürüp öyle alınıyor çubuk zaten:))

su dedi ki...

ays tabureyi sağa sola hareket ettirerek alınıyor.

ays dedi ki...

PERDENIN SAG KANADI DA DUSUYORMUS, TESADUF MU BILMEM AMA SEKIL DEGISTIREN ASKI ILE TIKLADIM

su dedi ki...

ays yazdılk onları ama zuzu yazdığı için decoder gerekio tabiii:)))))))

ege dedi ki...

ağ gibi yapıp anahtarı alcaz heralde ama çubuğa bağlayamadım.

bozo dedi ki...

miller deminden beri ne mümkün girilmiyo buraya güçbela girdim. cahate halen girilmiyo.
SU çok matraksın

Nağme dedi ki...

bende askıların rengiyle uğraşıyodum mavi yerine başka renk yapsak nolur diye
ege denizz nasıl perdeleri bağladın ben yapamadım

ays dedi ki...

SU, BEN HEYECANDAN NE YAZILMIS NE YAZILMAMIS FARKINDA DEGILIM
TIK TIK TIK TIKLAYA TIKLAYA OYUNU DA KAPATTIM ZATEN ANCAK OKUYOM YAZILANALARI :)

ege dedi ki...

sadece sağdaki tek perdeyi aldım,askı ile birleştirmeden önce falçataile kesmiş olabilirim.ve bantladım

su dedi ki...

evet bozo bizde çok zor yazıyoruz
egedeniz ben pereyi askıyla birleştiremedim.detaylı yazarmısın lütfen

ZUZU dedi ki...

ben tornavida kutusunuu karistirirkenn yavas caaa elma buldum ne ise yarar bilmem

Nağme dedi ki...

tamam oldu yerdeki sağdaki perdeye fçatayla tıklayınca itemler arasına girdi,perdeyi askılığa takın sonrada banta tıklayıp yapıştırın

ays dedi ki...

SİS, BEN SANDALYE EN SAGDAYKEN VE MAKET BICAGI SECILI IKEN SAGDAKI PERDEYE TIKLADIM OLDU

ege dedi ki...

şimdi perdeleri tornavida ile düşürmüştük ya.ikisi yerde duruyordu.sağdakini tıkladım aldım.sonra kestim sanırım falçata ile.askılıklabirleşti bantladım.

Nağme dedi ki...

askılı perdeyi çubukla brleştirdim ama anahtar hala alınmıyor ya

ays dedi ki...

SOPANIN VIDALARINI TEKRAR SOKTUM AMA BU KEZ ALAMIYORUM, NASIL ALMISTIK?

ays dedi ki...

SOPAYI HALA ALAMADIM, SOPA YERI HARIC USTTEN 8 ITEM YERI DOLU, FAZLA OBJESI OLAN VAR MI

su dedi ki...

sanırım oyunun başında o elmayı almak lazımdı...

su dedi ki...

naamecim tornavidayı almadan önce gözükmüştü ama tıklarken yok oldu.sonada bidaha çıkmadı....

ege dedi ki...

arkadaşlar sağ camda aşağılara doğru demire tıklayın.ben ağ ile tıkladım.sapan gibi bişey var.

ays dedi ki...

BENIM ALET KUTUMDA BIR ELMA GORDUM AMA ALAMADAN KAYBOLDU :(
PERDEYI YAPAMAYANLAR ICIN, ONCE ASKIYI ABOUT ILE ACIP PERDE ILE TIKLIYORUZ, SONRA BANTLIYORUZ, YENI OLUSAN ITEM'I DE ACIP BUYUK SOPA ILE TIKLIYOS

su dedi ki...

tornavida seçiliyken epey bi tıkladım.elmam geri geldi:)

ZUZU dedi ki...

ben tornavidayi aldiktan sonra buldum veya once ama yavas yavas karistir bekle elma gelio

ege dedi ki...

onu gözlük sapı ile tıkladım,topu koydum.
ama anahtarı vuramadım:(

Nağme dedi ki...

gözlük ipiyle sapan birleşti elmayıda ona takcaz galiba anahtarı vurcaz galiba ama ben hala elmayı bulamadım ya

ege dedi ki...

demirlerden 3.aralığın dibine doğru tıklanıyor.(sağ taraf)

bozo dedi ki...

perdeyi düşürünce vidalarda mu alındı anlamadım. bende vidalar tornavidayla açtıktan sona kayboldu. Ays tekrar vidayı nası taktın çubuğa.

ege dedi ki...

yanlız elme falan yok bende.alamıyorum da.lazımsa kaldım böyle:(

bozo dedi ki...

ays dedi ki...

SOPANIN VIDALARINI TEKRAR SOKTUM AMA BU KEZ ALAMIYORUM, NASIL ALMISTIK?

su dedi ki...

ege elma kesin lazım.eğer bulamıyorsan oyunu tekrar başlat.tornavidayı almadan önce çıkıyor.ama dikkat edin.yavaş tıklayın.

ays dedi ki...

BOZO KOPTUM FALLA :D
BEN SUREKLI TIKLAMAKTAN OYUNU KAPAMISTIM DA YENIDEN BASA SARDIM :D
VIDALAR ALINMIYOR YANI
EGE.DENIZ, SAPAN NERDEKI

Nağme dedi ki...

tekrar başlayınca elmayı aldım alet kutusundan
sapanada mavi topu taktım

bozo dedi ki...

yav ays bi saat vida aradım vardır bi hikmeti diye. Bence bütün oyun bu kadardır anahtarı alıcaz bitecek. ben elmayı bulamıyom. alet kutusuda kutu değil mübarek zemzem kuyusu ne ararsan var

Sis dedi ki...

sapanı yaptıktan sonra alet kutusuna geldiğimde elma ordaydı ama önceden hiç çıkmamıştı bende

ege dedi ki...

ya iyi ki ayrı pencereden başladım.yine tornavida geldi elime istemeden:(

Sis dedi ki...

şimdiiii sapanla anahtara tıklaycaz demi topu da koymuşken.ama olmuyo bende...

bozo dedi ki...

elmayı napıcanız be topta sapana yerleşiyo. bide şu meşhur elma ne renk kırmızımı yeşil mi

Nağme dedi ki...

şu askılığın renklerine taktım ya şimdide hepsini yeşil yaptım bişey olmadı sarı yapmayı deniyom

bozo dedi ki...

o kepçeyi önce aşşa dala takıcaz anahtar içine atlıycak

su dedi ki...

naame boşa uğraşma sarı olmuyo:))
egedeniz oyunum kapanmıştı yeniden başladım.elma alınıyor.ama çok yavaş tıkla.....

Sis dedi ki...

yaptığımız ağlı sepeti anahtarın alt dalına tıklayın öce oraya koyun.sonra sapanla anahtara tıklayın.ohhh bee

bozo dedi ki...

topu attım sapanla isabet etmedi camın içine düştü şimdide alamıyorum

Sis dedi ki...

sonra ıskalayın topunuz da anahtarınız da dışarda kalsın:((

ays dedi ki...

KUTUDAKI ISTENILEN SEYI ALMAK ICIN GELISI GUZEL DEGIL DE OBJEYI GORUNCE USTUNE TIKLAMAK GEREKKIYOR DOLAYISIYLA SABIRLA YAVAS YAVAS TIKLAYIP ARAMAK GEREK ELMAYI, BENDE SAG ALTTA İDİ AMA ALAMADIM COK HIZLA GECTIGIM ICIN :(

ege dedi ki...

evt.kepçe dala takıldı top boşa gitti.nişan almadı:(
elma şart sanırım

bozo dedi ki...

şimdi elmayı buldum yeşilmiş kendiliğinden çıktı ama ben topuda elmanın yanında bıraktım acaba ne işe yarıyacaktı top?

ege dedi ki...

ya bu herkes te farklı mı ki?
alet kutusuna döndüm bu kez yeşil top vardı.(elma o mu)
onu attım anahtar alındı.kapıyı açtım ama çıkmadım:)
iki item daha lazım gibi.

su dedi ki...

allaam bu günleridemi görecektimmm.anaktarı aldım...ülen boşa maviyle kandırık etmişler:))))

su dedi ki...

itemlerde bıçağım oldu.elmaya sapladım.elma yeşil oldu.

Nağme dedi ki...

anaaa elveda rumeliye takıldım kaldım almışınız anahtarı ya

bozo dedi ki...

bakınız ben yeşil bi topu elma sanarak attım ve çıktım. şimdi yeniden başladım kırmızı elma buldum demek o toplar bi işe yarıycak askılığı aldığımız yere mi koycaz ne

Nağme dedi ki...

manyakmı len bunlar madem yeşil topla olcaktı ne diye oyaladınız bizi be
neyse bitti

su dedi ki...

büyük kapı yerine pembe kapıdan çıkmayı düşünüyorum ama daha eksik bişey varmıki?

su dedi ki...

pembe kapıdan çıktım.çok sağol dedi ellerin dert görmesin dedi bana:))))

Sis dedi ki...

mavi topu dışarı salladıktan sonra alet kutusundan yeşil top alınıyor onu sapana koyup anahtarı vuruyos bu sefer alınıyor.
allaam bu kadar basit bi oyunu bu kadar kötü oynadım ya kendimden şeettim yani:((


tüm yardımlara teşekkürler.
sonunda retry var demek başka bi son da olabilir ama uğraşmaycam:)

su dedi ki...

elmanın katkısı şu:bize bir bıçak veriyor.onunla elmayı kesince pembe bir kapı oluşuyor.ahanda oradan çıkın.ozaman çok takdir ediliyorsunuz:))))))

bozo dedi ki...

pembe kapılı çıkıştada re-try diyo demek bi çıkış daha var

ege dedi ki...

kaç sonu var bilmiyorum.bu kez başka bitti ama retry dedi tekrar.
sağolun arkadaşlar...

NOT:elmayı başta almak için alet kutusunun sol tarafına fareyi tutup 17 kez tıkladım.sağda belirdi.yavaş olun elma kaçmasın:)))

Nağme dedi ki...

basitçik bi oyun için 99 yorum yapılmış,imajımız bozulcak be,bende bunu yazayımda 100 olsun tam olsun dedim:))