An Encounter with the Unknown

04 Haziran, 2008


yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

53 yorum:

Sis dedi ki...

uzaylılarla uğraşıyoruz:))
o kabin gibi şeyin sol üsütnden turuncy bir ip

Sis dedi ki...

sağ yanından bi yerden kağıt sanırsam yine sağ altta duvardan ataçlar.

Sis dedi ki...

harika:((( kimse yok.
peki burda oynamıyorum bu oyunu:(

minnci dedi ki...

Sis beni adamdan saymıyormusun?Bu arada kaminin arkasından boş dosya kağıdı aldım.

Sis dedi ki...

serapyy estağfurullah.ben yazdıktan 15 dakika sonra yazmışsın.genelde bu saatlerde kimse oynamıyor ona sıkılıp nordinhoda yazmaya başlamıştım.

Sis dedi ki...

aşağıdaki kapağı soldaki telle birleşen ataçla aç tornavidayla da vidaları açıp şalteri çevir sonra yukardaki kollara gel

minnci dedi ki...

Soldan 4 kırmızı,sağdan 1 maviyi yakınca kabinde değişiklik oldu.

minnci dedi ki...

Sonra beyaz kağıdı üzerine tıkladım şekiller çıktı.

Sis dedi ki...

o düğmeler herkeste farklı sanırım serapy.ben 2 ayrı yere gittim farklı tıklamalarla.ampul ve sanırım boya buldum

minnci dedi ki...

Şekil çıkan kabinin sağ tarafına tıklanınca kopuk kablo var oraya atacı taktım.

minnci dedi ki...

Çiçek şeklinin ortasına basınca duvarda düğme oluştu.

minnci dedi ki...

Çiçeğin heryerine bastım bu defa duvarda çiçek oluştu.

Sis dedi ki...

ilk şalterle gidilen odada duvarda belirsiz şekiller var 2 tane onları uygula o dediğin kablo takılan yere

minnci dedi ki...

Sis duvardaki kolları değişik konumlara getirince değişik şeyler veriyor.Senin dediğin lambayla boyayı buldum.

Sis dedi ki...

ampul ve fanus gibi şey almıştım.o ikisi birleşip odalardan birindeki deliğe takıldı

Sis dedi ki...

boyayla da kağıda tıkladım bi ara şekiller çıktı

Sis dedi ki...

ampulle fanusu 2ci şalterdeki yere takmışım.duvarda şekiller şifre sanırım.gel de çöz yani:(

Sis dedi ki...

ilk şalterdeydi sanırım o belirsiz şekiller.
bir kere yaptıın şeyi bi daha bulamıyorsun serapy

minnci dedi ki...

Benim kağıda birşey olmuyor.Tüpün kapağını açamadım ondan mı acaba.

Sis dedi ki...

süpürge gibi bir şey buldum onla duvardan kağıt aldım

Sis dedi ki...

ya serapy valla el yordamıyla oynuyorum.tek item yerim boş.
o belirsiz şekilleri kırık cam tüp gibi bi şeyle belirginleştirdsim üstünde charcoal yazıyor.kullanılmamış bir beyaz kağıdım bir de hala aktif olan boyam var sadece.
kalanı o şekilleri çözmeye bakıyor sanırım

minnci dedi ki...

Sis alttaki kırmızı nokta herhalde girdiğimiz odaya göre yer değiştiriyor.Ben de tüp lamba ne kağıt aktif.Lambayı bi yere takamadım.

minnci dedi ki...

Duvarda dikdörtgen ve yerde yuvarlak olan yerdeyim.Sanırım lambayı oraya taktın ama ben ne boyayabildim ne de takabildim.Boya tüpünün kapağını açamıyorum.

Sis dedi ki...

lamba dediğin ampulse eğer ki onu da ortada 3 kısa sütun olan bi odadan en sağdaki sütunu havaya kaldırıp alıyorsun.onu fanusla birleştirp ortasında yerde delik olan bi odaya yere takıyorsun.
o zaman öününe duvarda çekiller çıkıyor.o charcoal kulanıp belirli yaptığımız şekillerle bunların bi alakası var ve o makina yani senin çiçek dediğin yerde bi şifre gircez.
beni aşar:))

minnci dedi ki...

Sis boyayı süpürgeli yerdeki suda kullandım ve kağıdı da suya tıkladım şekiller çıktı.

minnci dedi ki...

Lamba taktığımız odadaki duvardaki kağıdı süpürge ile aldım

Sis dedi ki...

ay saol serapyy.tüm itemler dolu sadece iki şekilli kağıt aktif ve ben o şifrelere bakıyomm bakıyommm.:(

minnci dedi ki...

Sis duvardan aldığım 2. kağıdı da süpürgeli yerdeki suya soktum bir başka şekilli kağıdım daha oldu.Şu an tüm itemlerim dolu 2 tane şekilli kağıdım aktif sende de öylemi.

Sis dedi ki...

off yok yaa o duvardaki şekillerden elimizdeki kağıtlarla bi şey çıkarıp en son odadaki makinada ona göre seçip siyahlaştırmalıyız.ama anlamıyorum ki.bağ kuramadım

minnci dedi ki...

Ben şifre hiç çözemem sana güveniyorum.Dediğim çiçekli şekli duvardaki çiçekler gibi yaptım ama birşey olmadı.

Sis dedi ki...

evt serapy aynı durumdayız.
ay bu sitede bi şifreci vardı gerekince kaybolan:(

Nağme dedi ki...

ya kızlar bende başladım ama şu mavi kırmızı renkleri nasıl ayarladınızda boyayı buldunuz?
çiçekli olan yeri buldumda kopuk kabloya atacıda taktım ama

minnci dedi ki...

nağme 1.2.3.4. ve 5. şalterleri tek tek denediğinde başka odaya giriyorsun.

Nağme dedi ki...

ene ben rastgele tıkladım o kırmızı mavi lambaları yaktım fırça buldum

Sis dedi ki...

bittiii kopyayla ama olsun.kendim çözemezdim.
soldaki çiçek şeysinde:
üst sol küçük yaprak ve sağ büyük yaprak,ortada kare ve o yan duran kare siyah olacak.
sağdakinde:
aşağıdaki küçük ve büyük yapraklar,ortada da ters duran kare ve orta nokta siyah olacak

Sis dedi ki...

bem çözmedim nordinhodan zazie çözdü.ona teşekkür edin:))

Sis dedi ki...

nameeee tab tuşu name:)))
yapamayan var mı?oğlumu banyoya sokacam.arada bakıyorum buraya

Nağme dedi ki...

evet aynı yerdeyim şimdi sizinle sanırım diğer yerlerdeki şeyleride aldım

Nağme dedi ki...

sağol sis cim gerisini hallederim kopya için:))
oğluşunu yıka sen öp benim içinde misss gibi kokan yanağından kız:))

minnci dedi ki...

Sis dediğin gibi yaptımSol taraftaki yanıp yanıp sönüyor ama sağdaki duruyo öylece.

Sis dedi ki...

serapy bi şey yanlıştır.ikiside yanıp söncek ve tıkladığın anda da ekran değişecek zaten.o yüzden screen shot alamadım.bakıyom nordinhoya varsa screen shot yollarım

minnci dedi ki...

Soldaki küçük yaprakmış yaptım.Yardımların için teşekkürler SİS

Sis dedi ki...

sağdaki patternda.aşağıdaki sol küçük ve aşağıdaki büyük yaprak olcak .belki o yanlıştır.
kıs namemmm çıksın mıncıracam valla şampuan şampuan kokulu oğlumu:)