Ghost Escape

03 Haziran, 2008


aman dikkat öcü var new***



Oynamak için tıklayınız

32 yorum:

esrasel dedi ki...

günaydınnn
yerden anahtar karşıdaki raftan pembe bişey çekiç ve çorap alınca başka bişey yapmassan çıkmıyo hayalet sağdaki masayı pencerenin önüne getirmek lazım galiba anahtarla açıp çıkmak için ama öncesinde başka şey olmalı masaya dokanınca hayalet çıkıyo hemen

bozo dedi ki...

raftan dört noktalı yara bandı gibi bişi aldım. napsam bu iskelet çıkıyo. saati çekiçle kırmayın gene iskelet camı anahtarla açmayın gene iskelet. Ben bu iskeleti bişi yapıcam ama ne bilmiyom.

esrasel dedi ki...

bozooo çorabı çekice tak öle kı saati :)) sessiz olmak lazım :))

bozo dedi ki...

sessiz bi şekilde o çoraplı çekiçle saati kırdım kalem mi maket bıçağımı ne öle bişi aldım

esrasel dedi ki...

sis günaydın ondan önce bişey yapmadın mı? ben cama anahtarla tıklayınca hayalet çıkıyo hemen

Sis dedi ki...

demin saati kırmadan açmıştım .yerde de su birikintisi belirmişti aldığımız pembe şet soap yani sabun onu suya tıklamak gerek derken masaya elleşince iskelet çıktı.şimdi de açılmıyor pencere

Sis dedi ki...

sağdaki kilimin sağ köşesini kaldırıp kırmızı bir şeye basabiliyoruz

Sis dedi ki...

hmss soldaki kilimi açabiliyoruz o kırmızıya basınca testere alıyoruz

bozo dedi ki...

o örümcek ağları falan ne işe yarıyo acaba. bu hayaleti bişeyle korkutmamız lazım çıkmasın. kırmızı düğmeye bastık bişi olmadı

Sis dedi ki...

pencerenin sağında yerde su birikintisi gibi şey sabunla yani pembeyle çıkıyormuş.cam hala kapalı:(

Sis dedi ki...

yerde su birikintisi yaptıktan sonra sağdaki masayı çekebiliyoruz

esrasel dedi ki...

sonrada o saaten aldığımız cam kesme şeysiymiş onunla iki camı kesip testereylede ortadaki tahtayı kesiyoruz ve çıktık. teşekkürler yardımlar için

Sis dedi ki...

sonra da saatten aldığımız şeyi bıçak mı ne onu pencerenin tahtalarında kullanıyoruz..sonra testereyi kullanıyoruz çıkıyoruz.

esrasel dedi ki...

tekrar oynayalım diye ama heeeççç niyetim yok bi kere daha hiç yanlışsız oynadım ama her defasında diyo biz ona bakarsak yıllaaaarrr boyu oynarız :))

ARWEN.C.S dedi ki...

günaydın herkeze chate girilmiyo onedenle muhabbet bölümüde yok buraya yazıyom moralim çok bozuk arkadaşlar eşim işten ayrıldı kötü günler bizi bekliyo Allahın izniyle atlatıcaz tabi inşalllah ama bir süre sizlerle olamıcam malum eşim evde olacak zamanını bilemiyorum ama inşallah en kısa zamanda iş buluruz ve aranıza dönerim fırsat buldukça yazarım hepinizi çok seviyorum sakın kimse fazla üzülmesin hayat böyle işte Allah kimseye nankör ve merhametsiz işveren vermesin inşallah neyse hepinizi çok seviyorum sevgiler haaaaaaa bu arada 7 haziran da doğacak olan cherryimin,dukenin,ve sisimin oğluşunun..20 haziranda doğacak olan tülinimin,şebnemimin oğluşunun..ve 21 haziranda doğacak olan mervemin,asi ve mavi nin doğum günlerini kutluyorum iyiki doğdunuz arkadaşlar herkezi çok seviyorum hoşçakalın görüşmek üzere :)

Nağme dedi ki...

sayenizde bittim yoksam bu gerzek iskeleti boğcaktım ya
(Arwen canım kendine iyi bak herşey yoluna girer merak etme sen)