Easy Escape Game

01 Haziran, 2008


yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

84 yorum:

Sis dedi ki...

sarı ve kırmızı top yarım kağıt bilardo istakası

calculus dedi ki...

Sarı ve yeşil top.
Sis bilardo masasının sol deliğinden de top alacaksın.

Sis dedi ki...

kahverengi ve yeşil top da var.makinanın arkasındaki şey ne anlamadım alınmıyor da

calculus dedi ki...

Fotokopi makinasının içinden de top aldım 4 oldu toplarım.

Sis dedi ki...

laptop duran masa altından da top.buldum 2ci ıstakayı

su dedi ki...

fotokopinin arkasındaki şey ne?alınmıyor henüz...

Adlı dedi ki...

rafın sağ tarafında yanda diğgme var gümyeiş yesil yapınca merdiven gibi seyden yukarı cıkılıo

Sis dedi ki...

rafın sağındaki düğmeye basıp yukarı çıkın.ama oklardan ilerleyemedim

calculus dedi ki...

İki istaka aslında yarımşarmış, birleştirin onları

Adlı dedi ki...

hangi renkler var sizde ben de hardal-kırmızı-siyah-mavi-turuncu-kahverengi-yeşil-mor

Adlı dedi ki...

şiyak rafta hani böle boru gibi bişe var ya onun icinde

Adlı dedi ki...

sis siyahı aldın mı? sonna beyaz masanın altında var, saksının solunda var ama renklerşi hatırlamıom:(

su dedi ki...

yav herkezde renkler farklımı?benim masanın altından aldığım başka renkti...beyaz topum yok.

su dedi ki...

şimdi;8 top-2 tane beyaz kağıt-sopa ve a4 kağıt.hepsi bu dimi

Adlı dedi ki...

patron dik ücgenden yararlancas sanırım beyaz kaıtta:D

Sis dedi ki...

sarı ilk ekranda yerde
yeşil bilardo masasında
kırmızı makinanın üstünde
siyah rafta borunun içinde
mor laptopun altında masa altında
kahverengi o üst kata çıkaran şeyin üstünde
mavi fotokopi makinasında

bozo dedi ki...

siyah raf ne gökçe yeşil borudan ben başka renk aldım

Sis dedi ki...

turuncu büyük saksının solunda.başka bulan yazsın

su dedi ki...

fotokopinin arkasındaki zımbırtıyı alabildinizmi?

calculus dedi ki...

Kırmızı anahtar aldım.
Keypade 4897 şifresini girdim.
Nasıl bulduğumu anlatırım isteyen olursa.

bozo dedi ki...

hah siyah rafta makara şeklinde borunun içindeymiş
bende siyah raf arıyom ha ha

Adlı dedi ki...

patron neler yaptını yazsan bi de !!! biz yazıok göryon de mi.

patronun buldugu sifreyi girip kırmızı ankatarı alıp kırmızı kilitli cekmeceyi acıp bi adam resmi alıos arkasında ok yönleri var ama o yönlerle gidince ben bise bulamadım

su dedi ki...

şifreyi nasıl buldu patron bilmiom ama anahtarla dolabı açtım.içinden sumo güreşçisi çıktı.çekiç alınmıyor

calculus dedi ki...

Şifreyi nasıl bulduğumu yazayım da.
Elimizde bir kağıt var ya ERUIIOYU yazan ve üstünde simgeler olan.
Klavyenizde E ve R tuşlarına bakın. İkinisin kesiştiği yerin üstünde 4 rakamı var. ilk rakam 4.
U-I
I-O
Y-U
için de yaparsanız şifre çıkacak ortaya.

calculus dedi ki...

Yukarıda biraz bekledima adam uyudu. Ondan anahtar ve iki top daha aldım. Sis gene bilardo oynucaz sanırım.

calculus dedi ki...

Çekmeceden üçgen aldım içine topları koydum.
Topları da masaya koydum. Beyaz topu da yerleştirdim. Sizi bekliyorum biraz sigara molası.

calculus dedi ki...

Arada yazmayı unuttum. Çekmeceden altığımız kağıda bakarak geçeceksiniz koridordan. Ona göre sağ sol yapacaksınız. Önce en alttakini yapın,

Adlı dedi ki...

sis assadan yukarı doru yapcaymısıkkk bu arada benim adam da uyumuyo resimde de wait dio ama amman waitledik ha:D

bozo dedi ki...

adamın resminde bekleyin diyoda nereye kadar bekliyom ama adam uyumuyo

calculus dedi ki...

Keyped'a 210 yazın. Bu sefer de tebeşir gelecek.
:)))))
210 u da a4 kağıdının eni mm olarak zaten biliyoruz:))

Adlı dedi ki...

tmm uyudu ama bize ıstakanın ucunu seetmeye mavi bise lasım

calculus dedi ki...

İstakayi tebeşirleyip toplara vurunca da toplar dağıldı ve aşağıda
siyah-mavi-beyaz-sarı sıralaması verdi.

su dedi ki...

anammmm tebeşirledim ve aynı patronun dediği sıra bendede oldu...

calculus dedi ki...

Sis ıstakayı sürükle beyaz topun üzerine bırak , toplara öyle vuruluyor.

calculus dedi ki...

Bilgisayarı sadece sanırım klavyenize bakın kırmızılı kağıttaki şifre için diye koymuşlar başka bir işe yaramayacak.

calculus dedi ki...

İki tane küçük ıstakayı birleştirdikten sonra, tebeşiri ince ucuna tutuyorsun, tebeşir ve ıstaka tek item oluyor. Oradan anlıyoruz sürüldüğünü.

Adlı dedi ki...

sifre sis in dusuncesiyle benim arastırmacı ruhumla(google ye bilardo topu yazdım görsellerden arattım ne araştırmacı ama)su annemin sponsorlugunda 8291 olarak bulunmustur.:D:D

calculus dedi ki...

Şon şifre de topların sayı değerleri olacak. Siyah-mavi-beyaz-sarı.

Adlı dedi ki...

http://www.magaza24.com/images/501110.jpg

topların dizilişine göre sifrenin 8291 oldugu resimden anlasılmaktadır.

bozo dedi ki...

allahım ya ıstakalar üç kere birleşiyomuş ya ben tam birleştirmemişim

calculus dedi ki...

Bozo tebeşir sürülmesi deyince sadece istakayi about item yap, yani büyüt. Sonra tebeşiri sürükleyerek istakanın ince ucuna tut. İkisi birleşecek. Bu şekilde olmuyorsa oyunda bir hata vardır.

calculus dedi ki...

Adamı uyutmada sıkıntı çekenler için de. Hareket etmeden hiç bir yere tıklamadan bekleyin. Sağı solu kurcaladakça uyumuyor.

bozo dedi ki...

nan gökçe bende 2 tane ıstaka var diyom soldakine mi diyom he diyonuz ya meğer tek parça kalacakmış. yok yok ben gene bugün salağım

bozo dedi ki...

calculus hata benim kafamdaymış sise birleştirdinmi diyorum kendim birleştirdim sanıyorum meğer 3. bi hamle lazımmış. sıkıntı verdiğim arkadaşlarımdan özür dilerim. sayenizde oynayabildim. teşekkürler.

Nağme dedi ki...

hahaha sonu süpermiş ya adam bi uyandı toplar yok salak:))
Sayenizde bitirdim sağolun arkadaşlar:))