SALT SACK ESCAPE GAME

01 Haziran, 2008


new game lets go:D


Oynamak için tıklayınız


47 yorum:

bozo dedi ki...

sola doğru gidin yerden bi kağıt beş sayfa. ilk sayfa B1 . 2 sayfa sona 1089 ve alt sayfada kutu içinde 21 yazıyo

su dedi ki...

yok maalesef açılmadı.devamlı loading ediyor ama olmadı:(((((

Sis dedi ki...

iki kağıt üstü yazılı ve mavi tornavida aldım.tornavidayla ilk erkarndaki vidalı yer açıldı içindeki düğme kırmızı mavi oluyor

bozo dedi ki...

sola doğru gittim bişiler yaptım o patladı bu patladı ve game over oldum he he. nası oynuycaz ki alayı japonc ayazı

Sis dedi ki...

o oyun makinası gibi şeyin sol yanından bi kutu alın

Sis dedi ki...

düğmeyi kırmızı yaptım kutunun üstünde yazan 0321i makinaya girdim.onla mı alakalı bilmem makinda en üst kahve bölüm açıldı ama içi boş

bozo dedi ki...

bu seferde kapının üstüne tıkladım gene game over oldum

Sis dedi ki...

makinanın altındaki danger işaretini açıp kapadıktan sonra buşldum bozo.
sonra tekrar açtım o yeri orda mavi bi card vardı onu aldım ve oyun kapandı kendiliğinden.şimdi de odada dolanamıyorum

bozo dedi ki...

o makinayı açınca game over oldum du ben korkudan yanaşamadım bidaha kapıyada dokunma sis ozamanda alarmlar çalıyo bi gaz gibi bişi yayılıyo ve ölüyosun

Sis dedi ki...

hmm yön oklarıyla odada dolaşabilmek için ışığı bi kaç kere en az4 defa açıp kapamanız ve kapı üstündeki halkaya da tıklamanız lazımmış

Sis dedi ki...

ve makinada en üst rafın açılmasının önceden yazdıklarımla alakası yokmuş

Sis dedi ki...

danger işaretinden o kartı alabilmek için yani card key denen şeyi ışığı kapatın o zaman oyun bitmiyor

Nağme dedi ki...

tornavidayı aldığım yerde kart yok ışığıda kapadım nerde sis tam

ays dedi ki...

SELAM KIZLAR, DANGER ISARETLI YERE BASINCA HEMEN GERI CIKARSANIZ KAPAK TEKRAR KAPANIYOR VE OYUN BITMIYOR, SONRA DA SAGDAN TORNAVIDA ALINIYOR

Sis dedi ki...

kağıtlardan birinde de 1293 yazıyo ama o da şifre yerinde işe yaramadı

Nağme dedi ki...

intihar ettim kapıya tıklayıp game over oldum,danger işareti açılmayınca bir türlü

Sis dedi ki...

makinadaki şifre paneli dolabın yanında tornavidayla açılan yerdeki renk kırmızıysa aktif ancak

Sis dedi ki...

makinanın altındaki danger yeri de ancak o renk maviyken açılıyor.
ne sinir oyun bu be

Nağme dedi ki...

oyunu tekrar başlatınca açıldı o yer ve mavi kartı aldım

ays dedi ki...

dolabın yanındakı dugme mavı ıken, makınadakı sıfre yerı acılmıyor, bır de makınadakı 2 cekmeceye tıklayınca kutudakı rakam yazıyo (0321)
ısık kapalı ıken ben danger ısaretlı yerı acıp kartı alamadım, acaba yanlıs anladım

ays dedi ki...

ısık acıkken aldım kartı, o dugme mavı olunca makına patlamıyormus

Unknown dedi ki...

Herkese merhaba.
Benim oyun açılmıyor neden acaba?
Yardım edebilir misiniz?

ays dedi ki...

selam nagi,
acmasan da olur caponca bılmeden gecılemeyecek bır oyun gıbı ama caponca bılıyom dıyosan link bu :))
http://www.geocities.jp/dai_hamuko/testver.html

Unknown dedi ki...

Sağol ays, o linki deneyeyim. Bu arada site güzelmiş, oyun çözümleriniz harika.

ays dedi ki...

zaten oyunun lınkınde, testver yazıyor, sanırım test version anlamında dolayısıyla oyundan pek bir verim beklememek gerek sanırım :)

Sis dedi ki...

tekrar başladım.ilk yapılanlara ek olarak tornavidayı about yapın anahtar alın kahverengi kutuyu açıp kırmızı kart alın

Sis dedi ki...

yeter deyip kopya çektim.
japoncasız olmuyor.

Shuchun said...

hi all,
for the code:1091x219=238929
for the phone:301
hope it will help
it's really my bed time...good luck..i will check it tomorrow
1/6/08 11:30

Sis dedi ki...

aha şimdi telefona yaklaşılıyor 301 çevirin bir merdiven aşağı düşecek.bi de büyük kırmızı düğme bastım ama bir şey olmadı.tavana bakılabiliyor orda yapışık alınamayan bir şey var

Sis dedi ki...

tavandan aşağı indim kırmızı düğme kayıp.odada bi tur attım yine geldi.o tavandaki şeyi alıp yerdeki kapağı açmamız lazım sanırsam

Sis dedi ki...

hjmsss anahtarla makinadaki kilitli yeri açıp sarı bi kağıt aldım.

Nağme dedi ki...

makinaya 238929 yazıp TEL yazan kağıdı aldıktan sonra telefon yakınlaşıyor ve 301 yazınca yukardan merdiven düşüyor.
merdivenin yanındaki kırmızı butona basıp,kapıdan dışarı öıkıyoruz alarm çalıyor ve çekmeceden aldığımız sarı bezi o duman gibi şeye atıyoruz ve dışardaki siyah sopayı alıp içeri geri dönüyoruz

Nağme dedi ki...

o kırmızı spayla merdivenin olduğu yeri tıkladım sular yükseldi yukarı doğru çıktım ama yine öldüm game over dedi:((

Nağme dedi ki...

tekrar baştan başladım ve bu kez bittim dediğim gibi yapın su dolsun odaya o kırmızı sopayla merdivene tıklayınca boğulmadan çıktım bitti sis sağol,bende sonunu getirdim:))