Esklavos Chapter 16

05 Haziran, 2008


Serinin yenisi

Oynamak için tıklayınız

100 yorum:

Nağme dedi ki...

ben başladım bozom,taş ip,bide silah gibi bişey aldım

Nağme dedi ki...

ok bozom,o beyaz silah gibi şeyi kayanın üstüne koydum

Nağme dedi ki...

aha soldaki zinciri alıp o alete taktım ucu adamın ayağına geiyo

bozo dedi ki...

ay nağme bi türlü konsantre olamadım gelen giden sen oyna ben yetişirim

minnci dedi ki...

aldığımız itemleri tek tek taşın üzerine koyuyoruz.

minnci dedi ki...

nağme bende zincir değil ip adamın ayağına kadar geldi.Zinciri alamadım ben.

Nağme dedi ki...

yok serapy ben soldaki zinciri aldım o geldi adamın ayağına
ayrıca bende ip ve taş var ve onlar yerdei taşa konulmuyo

minnci dedi ki...

Zinciri aldım ve de taşım var.Bunların haricinde hepsini taşa koydum.Şimdi taşa yaklaşamıyorum.Sen ipi taşa yaklaşıp koy.Küçüçük zincirimi koydun sen taşa.O adamın ayağına kadar gitmezki.

minnci dedi ki...

Nağme zinciri fanüs gibi şeye taktım.Onu ayarlamamız gerekiyor.Şimşek,ateş işaretleri çıkıyor bir sıralama yapmak lazım.

Nağme dedi ki...

ay delircem taşın üstüne bitek o beyaz parçalardan biri konuyo diğerleri konmuyoki
o şekil değişen aletede zincir takılıyo ip takılmıyoki
kız 3 kere başladım hepsinde aynı

minnci dedi ki...

Adama tıkladım ip ile zinciri birbirine değdirdi şimşek çaktı.Şekilde şimşek yapacaz galiba

Nağme dedi ki...

haaa işte bende onu diyom zinciri oraya taktım diye,ordan adamın ayağına kadar uzandı işte

minnci dedi ki...

Nağme alete zincir takılıyor.Taşa da ip konuluyor.Taşın heryerine koymayı dene.Şekilli konuyor.İp taşın sağ tarafında olacak.

Nağme dedi ki...

ayy koydum sonunda ya bitek taş kaldı elimde onu nere koycaz

Nağme dedi ki...

şekillerden üstte ok olan alttada şimşek öyle yapına şimşek çaktı

minnci dedi ki...

En sol tarafta taşlık gibi bir yer var oraya tıklayınca enerji yazıyor.Enerjiyi harekete geçirip çarkı hareket ettirmemiş gerekecek herhalde.

Nağme dedi ki...

hahha adama çarptırdım şimdide yıldırımı bi kuş geldi adam onu kovdu

Nağme dedi ki...

yıldırımı askerlerin üzerine düşürünce sopa fırlattılar onuda mekanizmanın kırık yerine taktım

Nağme dedi ki...

yerdeki ipi alıp kırık sopayı bağladım adam geldi o kola tıkladıkça taş atıyom düşmanlar süperr

Nağme dedi ki...

sağsol ayar yaparak şu ilerdeki yaratıkların birini vurdum

Nağme dedi ki...

serapyy o dört yaratığıda vurunca başka yere geçtim geliyonmu

Adlı dedi ki...

adamların üstüne şimşek caktırıom ama sopa atmıolarrrr

Nağme dedi ki...

off ne zor ya onlar polenmiş ve mor çiçekile beyaz çiçekten alğımızı karıştırı öyle attım düşmanın gözüne

Nağme dedi ki...

gökçe sağdaki adamlara yıldırım çarptırcan birkaç kez dene

Nağme dedi ki...

bide ben daha önce kendimede çarptırmıştım etkisi varmı bilmiyom

Nağme dedi ki...

balta var alınmıyor,ağaçtan çark aldım,bide ip aldım

Nağme dedi ki...

baltanın alt tarafında çivi var onu vagon çekiciye taktım
itemleri birleştirmek için adalar arasında gelin gidin bazı şeyi biri yaparken öbürü yapmıyo
çark ile metal şey birleşti

Nağme dedi ki...

gökçee geçtinmi düşmanları,adamada polenleri attıysan,ekranın aşağısına bas başka yere geçiyolar

Nağme dedi ki...

şimidi baltayı aldım yaşlı olan alırken genç yardıma geldi
sonra metal barı genç olan kütüğe koydu yaşlı olanda baltayla ona vurdu yamuldu,vagon çekicene takıldı

Nağme dedi ki...

gökçee o vagon diyo ya onun alt taraflarından almıştım

Nağme dedi ki...

genç adamla baltaya tıklayınca o vagon çekicisine vurdu

Nağme dedi ki...

gökçemm güzelliğini kullan kız:))
yaşlı olan baltayı çekerken genç olana tıklayınca yardım ediyo

Nağme dedi ki...

vagonun içinden yine metal bar aldım onunla yine aynı işlemi yaptım,yamulunca iple birleşti

Nağme dedi ki...

ipli kancayı öldürdüğümüz düşmanın olduğu yerdeki ağaca takıyoz,sonrada vagona bağlıyoz,çekiceklede vagon çekiliyo

Nağme dedi ki...

onu bilmiyom nerden aldığımı gökçe genç olanla rastgele tıklarken bi baktım gelmiş

ege dedi ki...

gökçe ben de zor yaptım.ordayım şimdi.çok hızlı olmalısın
dede-genç-dede sıra ile

Nağme dedi ki...

meyve aldım ağaçtan ipli kancayı bağladığımız ağaçtan

ege dedi ki...

metalin biri uçtaki vagonun alt kısımlarında.otların altına doğru.

Nağme dedi ki...

genç olan vagona bindi,baltayla ipi kesince başka yere geldi,bu minik taş elimde kaldı ya

Nağme dedi ki...

düşman yaratığın üzerine çıktı galiba ama üzerinde şekiller var nasıl yapcaz hadi gelin

Nağme dedi ki...

gökçemmm anahtara benzeyen metal bar yazıyo ya ondan 2 tane var

Adlı dedi ki...

name ama sen bise annatmıyon kendin onuyon:( bu dede genc dede yapınca cocuk dedin arkasına geldi bişe yaptı sonra benim dedeye kal geldi öölee duruo

Adlı dedi ki...

dier side da gecmio benim oyun dede hic bise yapmıyo oyun mu dondu annamadım ki ama genc olan hareket edioo

Nağme dedi ki...

offf ordaki şekilleri oynayarak ikisini yakmayı başardım ya dur bakimm

ege dedi ki...

ikisi de vagondan çıkıyo metal barların.gökçe.birini yamultup takınca diğerini alıyorsun tekrar.

Nağme dedi ki...

metal bar biri vagonun içinden çıktı,diğerini inan bilmiyom dedim ya tıklarken bi baktım itemler arasına girmiş,kütüğün oralarda olabilir

ege dedi ki...

nağme,ipi kesemedim.tam olarak neresine tıklıyoruz?

Nağme dedi ki...

bak şimdi dedeye tıkla baltayı elleyince hemen gence tıkla yardıma gelcek sonrada ya dede yada baltaya yada gence tıkla hızlı olman gerekiyo

Nağme dedi ki...

genç olan binince vagona yaşlı ile balyla vagonun arkasındaki kısa ipe ege denizz

Nağme dedi ki...

evet üçünüde yatım şekilleri doğru yapınca yandaki ışıklar yanıyo

Adlı dedi ki...

ne şekilleri yaptın naame hepsini kare yapınca 2. ışık yanıo bi onu yaktım zati:D

ege dedi ki...

gökçe biri de haç şeklinde olacak.3.ışık yandı

Nağme dedi ki...

kızlar biri + işareti olcak şekilde olunca yanıyo,diğeride nasıl diyim ortası tam siyah kenarları küçük ok şeklinde beyaz yani bakınca çarka benzicek

Adlı dedi ki...

sonuncuyu bulamıyoruz 'sağa döner' dio ama şekilde bunu nası yapces

ege dedi ki...

oldu.ortada bir kare boşluk kalıcak o karenin çevresine, dört kenarına üçgenler yerleştiriyoruz.
ortasında kare olan eşkenar dörtgen çıkıyor ortaya.

ege dedi ki...

evt.hepsini sağa döndürdüm,ok falan yaptım olmadı sonuncu.

Nağme dedi ki...

ayy yaptım sonunda 4 ışıkda yanı kapak açıldı düşmandan aldığım şeyi oraya attım insanlar var karşımda flüt çalıyom
son şekil yana yatık ok işareti olcak:))

ege dedi ki...

kombine bi şekil mi yapıyoruz yoksa bir işareti tüm karelerde mi kullanıyoruz?

ege dedi ki...

gökçe yaptım sonunda ufff.
bak şimdi.ortaya iki yan yana beyaz kare ucuna da küçük sivri ok yap.sonra ikinci karenin üzerine ve altına yarım yan karelerden koy.zaten onları şekil oluşunca ayarlarsın.
ışık yanmadı die bekliodum sol tarafa basınca kapak açıldı.
dene bakalım:)

ege dedi ki...

bende de yanmamıştı tıkla biraz benim öyle oldu.sol aşağılara bastım sanırım

ege dedi ki...

gökçe,bende de ışık yoktu.ekrandasın ya o aygıtın sol altlarına doğru tıkladım.ben de şaşırdım nasıl açlıdı kapak die.

ege dedi ki...

sonra bakıcam yordu ya.
fülüt işini yapan olursa açıkça yazarsa iyi olur.
beceremedim...

ege dedi ki...

fülüt:))flüt.
bitti.ama bişi anlamadım.
flüt uzay mekiklerine götürünce çalınıyor.tek tek götürdüm hepsine(gerekli mi bilmem)ilk dört şekli çaldım.alt taraftaki şekilleri de ışıklı aletin ön kısmında uyguladım.çok bekledim yeni notalar çıkar diye çıkmadı.
deneye deneye:şimşek-ok-ok-şimşek çalınca;şimşek çaktı bitti.
doğru mu yanlış mı bilmiyorum.cooming soon dedi işte.
sağolun oyun için ve yardımlarınız için...

Nağme dedi ki...

ayy kızlar kusura bakmayın ya oyunu bende yarım bıraktım, eşimi bekliyodum dışarıya çıkcaktık gelince kapattım hemen benimde yarım kaldı oyunum:))
Bitirmişin eline sağlık ege deniz,uzun iş oynamıcam tekrardan:))