Escape the Paint

01 Haziran, 2008


yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

su dedi ki...

şapka-cep telefonu-anahtar ve 1-3-4-5- yazan duvardaki not.....

Sis dedi ki...

askıdan şapka,çerçeveyi kırıp arkasından telefon.sandalyeyi kenara çekip anahtar ve pembe bi şey,duvardaki düğmeden vantilatör çalışınca tablonun arkasında gözüken rakamlar var.
mavi 1
yeşil 3
kırmızı 5
turuncu 4

Sis dedi ki...

selam su şeker.büyük kapıya yaklaşılıyor ama şifrenin her kombinasyonunu denedim olmadı nedense

su dedi ki...

sis bendede olmadı.daha önce bişey yapıcaz galiba....

Sis dedi ki...

hehehe salağım ben.kapının üstündeki notta yazıya renk sıralaması:))bende 3541 ile açıldı kapı

Sis dedi ki...

yeni odaya girdim büyük tv de kanallar deişiyor
bi kanalda 10.22.28.30.33.37.40 rakamları var
bi kanalda ekranda rakamlar var 3.5.10.18.26.7.14.54

Sis dedi ki...

kanapede bi kağıt varmış harf dizisi var.
DEFGHI...ABC
ABCDEF...XYZ

su dedi ki...

evet o harfler allahtan aynı.bu arada tvnin fişini almayı unutma....

Adlı dedi ki...

pet cat dio sonna pet dog dio kapının sidresi icin. bu arada kedinin oldugu tv yi balıklı kanala ayarlayınca kedi kuyrugunu salııyo,:D

Sis dedi ki...

eski odaya döndüm tv kablosu alındı.bi de beyzbol sopası gibi bir şey almışım haberim yok.yeni odada masanın altında çekmece açılıyor.kablo masanın altında gözüken fişe takıldı.ekrana tıklayınca bir oyun çıkıyor

su dedi ki...

ya bu bombalarla napıcaz?nasıl bir mantık acep sis?

calculus dedi ki...

Ekrandaki diyologdan çözülecek
Sezar şifresi denir buna.

Sis dedi ki...

yok su.bilgisayara karşı oynuyorsun.son bombayı bilgisayar almalı.hep yeniliyom ben

Adlı dedi ki...

ben ilkinde yendim
high scor dedi sifre o sandım ama acmadı kapıyı

Sis dedi ki...

game over oldum:(((
sinir bi şey bu ya.
ben gittim.siz çözün:)

calculus dedi ki...

ya şu ekrandakini birisi buna yazabilir mi konuşma balonlarının içinde yazanları

calculus dedi ki...

Büyük plasma tv de ki şifreyi çözürsek, hani konuşma balonlarının içindekileri.
ADD HIGH SCORE PLUS ALL LUCKY7 RESULTS der.
lucky7 numaralarını da kanaldaki spiker söylüyor.
10-22-28-30-33-37-40

calculus dedi ki...

Bu sayıların hepsini toplayacaksınız.
YAni bombalı oyundaki high score unuzu.
Bunun yanında lucky7 numaralarını.
Ve kapıya bu sayıların toplamını gireceksiniz.
Bitti oyun.

calculus dedi ki...

DEFGHIJKLMNO.....XYZABC
ABCDEFGHIJKL.....UVWXYZ

Bunları bir kağıda uzun uzun yazman gerek gökce. Aradaki noktaları da tabii.
Sonra şifreye yukarıdan bakıp aşağıdaki karşılığını bulacaksın.
Meselea FDO diye şifrelersem.
F= C (hemen altındaki)
D=A
O=L olacak yani CAL... :)
Bu şekilde çözdüm şifreyi.