Closed Sauna Escape

26 Ağustos, 2008


Free2play den yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

Sis dedi ki...

başladımmmm.Kağanla beraber çözüyoruz.
saati karşıdan görürken havlulardan biri altından kağıt tabii ki japonca.
havalandırmadan levye.

Sis dedi ki...

levyeyle de havalandırmanın olduğu ekranda yer açıldı kağıt ve tahta bir plaka

Berk@y dedi ki...

ay takıldım 3 yerden yardım almaya geldim herkes aynı yerde

Unknown dedi ki...

siyah siyah siyah
kırmızı kırmızı siyah
siyah siyah siyh

saatin kodu

Sis dedi ki...

çakmak alındı şifreyle ve kağıt.çakmağı yukardaki alarma tıklayınca şömine açıldı ve bir şifre yeri daha:(

Adsız dedi ki...

koltukların sonunda yuvarllak bişi var 3. oda ondan metal gibi bişi aldım baska bşi yok bnde birde saati açtım

Unknown dedi ki...

taşı kestik metal plakayla tahterevalli gibi birşey oldu

Sis dedi ki...

çıktım ben.keyif alamadım valla .hiç ipucu yok şifrelerle ilgili.815 in mantığını anlamamışken 2ci şifre çözemem.kolay gelsin size

Adsız dedi ki...

kasada alt sayılar sıralaması üstteki sayılar şifre

Adsız dedi ki...

çekiç ve anahtar çıkıyor kasadan
herkese merhaba

Adsız dedi ki...

anahtarla kum saatıni alın çekiç gibi seylede onu kırın anahtarı alın

Berk@y dedi ki...

off isimsiz dediğimiz kişi hasan bizede bulaşıo gıcık oluom reklamından

Adsız dedi ki...

27.yorumdaki isimsiz benim ama 31 deki isimsiz ben değilim iyi akşamlar

Sis dedi ki...

alt sıra üstteki sıradaki rakamları hangi sırayla gireceğini gösteriyormuş