PUMOMOCHAN escape

28 Ağustos, 2008

Yeni bir odadan kaçış oyunu...

Oynamak için tıklayınız

33 yorum:

serpill dedi ki...

günaydın.ben başlıyorum.kimse varmı?ilk odada yerdeki çiçekten 4,koltuğun altından çivi,saksidan anahtar aldım

serpill dedi ki...

kahverengi anahtar diğer odada üst çekmeceyi açtı ordan makas,alt çekmeceden 5,kitap aldım.kitabın üstünde yıldız ve üçgen şekli var içinden de bir kağıt çıktı

serpill dedi ki...

sonraki odada pufun içinden çekiç çıktı.makasla sağdaki hediye paketini kestim pembe çanta aldım.

serpill dedi ki...

çekiçle tuvalet aynası kırıldı pembe anahtar aldım.rujun üstünden de 1 aldık

serpill dedi ki...

pembe anahtar pencereyi açtı ordan da 2 aldık.çanta açılmıyo çiviyide kullanamadım

deniz dedi ki...

çivi dediğiniz şişeyi açtı tirbişon galiba, altında sarı kağıt 3 numero :)

bora dedi ki...

sehpanın üstünde şişe var onun kapağı about item yapın aldıktan sonra

deniz dedi ki...

Ben de boş item yeri yok,
kitap, kağıtlar, şişe kapağı, japonca kağıt aktif...

bora dedi ki...

5 adety okey taşı var hepsinin renkleri farklı şekileri aynı
1 yeşil
2 mor
3 sarı
4 pembe
5 mavi

deniz dedi ki...

O anahtara benzeyen nesne gri olan, sehpanın üzerindeki şişeyi açtı soldakini.

selamlar herkese ayrıca :))

deniz dedi ki...

ben renkleri şu mantıkla düşündüm ama tabi devamını getiremedim :))
yeşil = book
pembe = bag
.... gibi harf sırasına dizebiliriz renkleri

serpill dedi ki...

elimizde klasik japoca bir kağıt var.ipuçları da hep o kağıtlarda olur genelde:)

Adlı dedi ki...

tmm tmm kendimi feda edip caponla evlencem sıfr sizin icin:D

serpill dedi ki...

numaralardaki renkler halı renkleriylede uyum lu ilk odadan bakarak 3-5-1-4-2 dedim oda olmadı

deniz dedi ki...

kartooolll :D :D :D

yalnız şifre girilen yer ters gibi farkettiniz mi?

Adlı dedi ki...

şu arkadaşlık sitelerinden bi capon mu bulsak ne yaaaa hüfff:d

deniz dedi ki...

haha kartolcum oyuna istersen ara ver, biz sana şifreyi bulur söyleriz :))) tövbe tövbe capon bulacakmış :)))

Ömer Fadıl USTA dedi ki...

Kağıtta Tatil ile ilgili bişi yazıyormuş ve bu 48135 Japonyadaki tatillerin tarihlerinin bir şekilde sıralanmış şekliymiş