Escape: The First Room

26 Ağustos, 2008

Bir yeni kaçış oyunu daha...



Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

Nağme dedi ki...

tv'nin yanındaki fanı 3'getirince
9
A yazan bikağıt daha

Nağme dedi ki...

saat geri gidiyo süreli bir oyun bu ya,birde gıcık bişeymiş

Nağme dedi ki...

TV'de kanal yerinde R var ve 5 basınca yazı çıkıyor acaba 5
R olabilirmiki

Adsız dedi ki...

ya şu harf ve sayıları bi toparlayıp yazsak diyorum namiş..bişey çıkacakmı?

Nağme dedi ki...

ÇIKMIYO SUYUM ONLARI HEM NERE YAZCAZKİ BEN NOTES YAZAN YERE TEK TEK YAZDIM ŞİFRECİMİZ NERDE YAW

Adsız dedi ki...

şimdi çeşitli yerlerde olan sayı ve harfler:
2R-7S-8U-4M-1T-6P-9A-3R
VE PUZZLEDEN ÇIKAN:US dimi namiş?

Adsız dedi ki...

harflerden anlamlı bir kelime üretmek lazım sanırım..

Nağme dedi ki...

evet suyum rakam sırasına göre yazınca TRRMPSA gibi bişey oluyo
ya puzzlede us var ama başındada yarım o gibi bişey vardı

Adsız dedi ki...

arkadaslar masanin üzerindeki lambada bir kagit var sanirim 1 sonra dolabin icinde o kagidin devami var ramp yaziyor son olarakta cöpün icindekiyle birlestirince 1 rampus cikio

deniz dedi ki...

dolapta 2 üstten kısmı tıklayın RAM
abajurda T
çöpte PUS

bir de o demirli pencere gibi yerden tam ortadaki çubuktu galiba ordanda kağıtlı şifre veriyor

Adsız dedi ki...

TRAMPUS yazısının rakam karşılıkları hiç bir işe yaramadı.

Adsız dedi ki...

duvardaki siyah adamli resimdende bisey cikmali ama ne ? :S

deniz dedi ki...

nağmeeeee'm, duvarda tablodaki 1 T yi göremedim canım ben helppp :D

Adsız dedi ki...

ya şifreyi kopi çektim ama yinede çıkamadım:)))

Nağme dedi ki...

o siyahlı adamın resmin altından
1
T çıkmıştı isimsiz

Adsız dedi ki...

şifreyi yaziiimmi yoksa uğraşıp bulacakmısınız:)
çok gıcıkım yav:)

Adsız dedi ki...

he ordanmi cikmisti o tmm tskler
2 ve 5 sayisinin harflerini nerden buldunuz ?

Nağme dedi ki...

ayy deryam o resmin alt tarafında görmüştüm tıklarken ama yeniden başlayınca bendede çıkmadı

Adsız dedi ki...

bakın şifre şu imiş:
*139467
başta * var unutmayın...kapıya girdim ama oyun kitlendimi nedir kıpraşamaz oldum..

Adsız dedi ki...

bu oyunu yapan zihniyeti kınamıştım zaten oyunun başında:))haklıymışımmm....

deniz dedi ki...

Su'cum süren bitince ekranın donuyor şifreyle alakası yok galiba, şifreyi girdim kabul etmedi bende de...

Adsız dedi ki...

ben hala 2 ve 5 rakamlarinin harflerini aramakla mesgulum :D
cok dertli bi oyunmus ya ne bu böle

deniz dedi ki...

Diyez işaretini tv de ki 5 rakamına basınca zaten söylüyordu. Şifre kağıtlarının sıralamasına yani şekline göre T-RAM-PUS ve şifreli kağıtlarda verilen rakamların karşılığını girerek ulaştık

Adsız dedi ki...

evet ya bende farkina vardim :D
bosuna ariomusum 2 ile 5 i :D
tskler ciktim

Adsız dedi ki...

yav kopim bile yanlış. $$$ özürr...var bişey bende evet:(