Escape Of Purple Door

29 Ağustos, 2008

Yeni kaçış oyunu...


Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

Nağme dedi ki...

kırmızı küp,havlu,odunlar arasından tahta parçası,mızrak,saman aldım.
küpe su doldurdum

Nağme dedi ki...

balığın ağzındadi sopayı çıkardım.mızrakla şifreli kutunun olduğu ekranda yukardaki kutuyu düşürdüm

Nağme dedi ki...

kapının önündeki halının altından resimli bişey aldım lekeyi havluyla sildim

Nağme dedi ki...

su dolu küpün sol yanında tahta aldım oda sopa ve delikli tahta parçasıyla birleşti

deniz dedi ki...

nağmem günaydın, bende oyundayım, yetiştim sana, farklı birşey bulursam yazarım canım...

deniz dedi ki...

nağmem, samanların sağ tarafından yeşil yaprak gibi bişey aldım...

deniz dedi ki...

İsimsiz günaydın
teşekkürler ama nasıl bulunduğunu da yazarsan daha da faydalı olur...

Nağme dedi ki...

hg deryam ve isimsiz saolun ald�m dediklerinizi hakkat renkler nerden bulundu

Adsız dedi ki...

kömür gibi bir sey war ya onunla da balığı açtım

deniz dedi ki...

balığa o siyah taşla tıkladım, misina çıktıııı

Nağme dedi ki...

ay şükür sonunda kutuyu açtım taşla balığa tıklayınca ucu iğneli misina aldım onunda iğnesini alıp kutuyu açtım

Nağme dedi ki...

kutu içinden resimdeki şey çıktı sanırım kutu renginide ordan buldun dimi isimsiz önden gittin yani sen:)))

Nağme dedi ki...

misinada o tahtaları birleştirdiğimiz şeye bağlandı

deniz dedi ki...

sonra o yaptığımız tahtalı nesneyi iple bağladık, ateş yandı, aldığımız ot parçasını yaktık. Sonra onunla yerdeki odunları...

Nağme dedi ki...

aha onada mızrakla tıklayınca aşağı yukarı inip çıkarak ateşi buldummm heyooo

Adsız dedi ki...

delikli tahtayla yapılan düzenegi iple bagladım

Nağme dedi ki...

odunları yaktık ama balık konmuyo üzerine kapmı lazımki

Nağme dedi ki...

balık değilde su dolu küp kondu atese suyu kaynatıyom

Nağme dedi ki...

ekrandan çıkıp geri gelince suyun üzerinde bişey oluşmuş

Nağme dedi ki...

nasıl bitti eee bir tane item eksik başka ne yaptınki?

deniz dedi ki...

NAĞMECİM BEN KUTU ŞİFRESİNİ GİRDİM YA ÖNCEDEN, KUTUDAKİ BEBEK RENKLİ ÇIKMIŞTI, AMA YENİDEN BAŞLADIM, KUTU ŞİFRESİNİ GİRMEDEN KUTUDAKİ BEBEKTE HİÇ RENK YOK :) SU YA ATICAZ BEBEĞİ RENKLENECEK SONRA KUTUYA GİRİCEZ SANIRIM...

Nağme dedi ki...

aaa kapı açıldı hakkat bitti alalal bi gariplik var yalnız ne anahtar aldık ne bişi nasıl açıldıki kapı

deniz dedi ki...

Şimdi oldu, kaynayan suya bebeği attım. Daha önce yaprak gibi şey bulmuştum ya, ayak göz ağız gösteriyor. Bebekteki o renkleri kutuya girebiliriz şimdi...

Nağme dedi ki...

hee anladım biz baştan renkleri girdik kutuya ondan demekki saol deryam:))

deniz dedi ki...

Kutudan çıkan parayla kapıya tıklayınca çıkıyoruz ama çıkmayınnnn :))

perfect end de varmış dolaşın biraz :))

deniz dedi ki...

ÇIKMADAN BİBLO ADAMA YENİDEN DÖNÜN, TIKLAYINCA RENKLERİ DEĞİİYORMUŞ, O RENKLERE GÖRE KUTUYU YENİDEN AÇIP ÇIKINCA PERFECT END..

deniz dedi ki...

KAPIYI AÇIN AMA ÇIKMAYIN!!!
GERİ DÖNÜN BİBLOYA BAKIN RENKLERİ DEĞİŞMİŞ OLUYOR..

Adsız dedi ki...

güzel oyunmuş..yardımlarınız için teşekkürler.....