Insect Diary

27 Ağustos, 2008



Bu şirin seriye Devam...

8 yorum:

Nağme dedi ki...

diamond end ile bittim başka sonlarıda var tabiki herzamanki gibi:))

deniz dedi ki...

nağmecim eline sağlık gold end ile bitti.
(sarı ve yeşil böcükler kavga ederek bitti)

Adsız dedi ki...

bnde diamond endl bittim teşekkürler nağme..

esrasel dedi ki...

ayçiçeğinden aldığım kırmızı şeyi kediye verdim kedi ağaçtan ipi getirdi. ipi ateşe tıkladım sonra iple arıya tıkladım. arı keskiyi attı onu aldım. keskiyle son ekrandaki kutuyu açtım. deniz kızının kuyruğunu aldım deniz kızına verdim şişeyi getirdi. şişeyi pandaya verdim içindekini içti şişeyi tekrar aldım bilet var içinde bileti alıp maymuna verdim. maymun top bıraktı. topu ilk ekranda golf oynayan kuşa verdim topu attı güneşteki şeker düştü. şekeri about item yapıp içindekini çıkardım. onuda tavaya koyup erittim. tavayı aldım. tavayla kediye yada ağaca tıkladım böcek çıktı ağaçtan. böceği de en son ekrandaki mavi böceğe tıkladım. GOLD END ile bittim :)

esrasel dedi ki...

şekeri erittikten sonra denizkızının ordaki ağaca tıklarsak son ekrandaki böceğin aynısından alıyoruz. onu da son ekrandaki böceğe tıklarsak aşıklar kavuşuyo :)) DIAMOND END ile bitmiş oluyoruz

Unknown dedi ki...

ayçiçeğinden tohum aldım

tohumu sincaba verdim ağaçtaki ipi verdi

ip sanırım tütsü ateşte yaktım

tütsüyü arıya tıkladım buluttaki spatulayı verdi

spatulayı pandanın yanındaki buza tıkladım bir buz heykel aldım.

buz heykeli kıza verdim denizkızı oldu ve şişeyi getirdi

şişeyi pandaya verdim içine birşey koydu. şişeyi açtım ve içindeki bileti aldım

bileti maymuna verdim uçağa bindi ve top verdi

topu kuşa verdim golf oynadı ve şekeri vrdi

şekeri açtım pembe bir şeker aldım

pembe şekeri tavada erittim

tavayı sincaba verdim altından bir böcek verdi

altın böcekle mavi böceği savaştırdım oyun bitti

Adsız dedi ki...

birileri var mı ya siz bu oyunu oynarkren ben okuldaydım yorumlaron saatine baktımdqa:DD:D