Escapers #5 Space

26 Ağustos, 2008


Yeni bir kaçış oyunu...



Oynamak için tıklayınız

49 yorum:

Nağme dedi ki...

oyun için saol deryam:))
rafdan h harfi,open yazısına tıklayınca kutu açıldı anahtar

Nağme dedi ki...

bitirdinmi ne çabuk kız?
anahtar sağ çekmeceyi açtı çekiç,sağ dolaptan taş gibi bişi

Adsız dedi ki...

harfleri yerine takıp her bir düğmeye bastıkça farklı dünya şekilleri çıkıyor.

Nağme dedi ki...

dünya çıkmış üstte rastgele tıkladım renklere sıralama bilmiyom

calculus dedi ki...

Dışarıdaki pencerelerden birinden elektronik bir parça almayı unutmayın.

Nağme dedi ki...

yeni yerdeki camdaki şekli kapıya yapınca açıldı uçak var

calculus dedi ki...

Penceredeki şekle göre kapıyı yaptık ve bir odaya daha girdik.

Nağme dedi ki...

o elektronik parçayı uçaklı odadaki trafik işaretlerinden aldığımız parçayla birleştiler

calculus dedi ki...

Labutların altından bir parça daha aldım. Onu da diğeriyle birleştirdim, ben diyeyim kondansatör, siz deyin güç tristörü , öyle bir şey oldu.

calculus dedi ki...

Birleşen parçayı da çıkın o odadan, karşıdaki odanın kapısına takın.

Nağme dedi ki...

yeni odadaki raftan metal çubuk aldım,birde oks.tüpü var ama kilitli onu alıp diğerlerinin yanına koymak lazım

esrasel dedi ki...

alla allaa siteyi açtım 10 keys vardı onu oynadım ne zaman yükledinizde 20 küsür yorum yaptınız yaw :)

Nağme dedi ki...

hee o metal parça uçaklı yerdeki üst kattaki yere kondu köprü yaptık

Adsız dedi ki...

alına parçayla uçağın orada köprü yaptım.

calculus dedi ki...

Oradan kalas aldık, onu tekrar uçaklı odaya götürdük merdivenden çıkıp kalası koyduk. Cihaz için ilk odadaki gezegenlere bakmamız gerek.
Ben yazayım:
Yeşil: halkalı
Mor: Yuvarlak
Mavi: halkalı
Sarı:halkalı
Kırmızı:Yuvarlak

Nağme dedi ki...

karşıdaki makinadaki renkler aynı yine saate göre yaptık değişik şekillerde ama error diyo ya,cal nolcak o

Nağme dedi ki...

o anahtarlada ilk odadaki soldaki çekmeceyi açıp iniden çengel aldık onlada uçağın üstündeki şeyi çektik aşağıya

calculus dedi ki...

Bunları girince anahtar veriyor. Onu alın.
Uçaktan da vida anahtarını alın.
Dipteki odaya gidip tüpü alın.
Sonra ilk odadaki soldaki koltuğu açın. Oradan kanca gibi bişey alın.

Adsız dedi ki...

uçaktan ingiliz anaktarı almayı unutmayın...çekmecedende levye çıktı.

Nağme dedi ki...

uçağın sağ yanından ing.abnahtarı verdi onunlada oks.tüpünü kurtardık aldım

calculus dedi ki...

Sonra gene merdivenden yukarı düğmeye basın kapak açılsın.

Nağme dedi ki...

tüpüde yerine takınca 3.de yeşil oldu ama düğme aşağıya inmiyor yaw

calculus dedi ki...

Yayında ve çözümde emeği geçen herkese teşekkürler.
Not: O bir ingiliz anahtarı değil.

Nağme dedi ki...

heee yukardan sarkan şey hortummuş tekrar tıklayınca benzir dolduruyo uçağa

Nağme dedi ki...

suyum önce depoyu doldur,yukardan sarkan şeye tıkla depoya takılcak

Adsız dedi ki...

benim uçakta herşet tamam ama kalkmadı:( yok yok var bende bişey bugün..

ege dedi ki...

su;en son merdivenden çıkıp panele tekrar tıklıyoruz.uçak o zaman kalkıyor.
sağolun,bu da bitti...

ege dedi ki...

benimki de olmamış:)bir de sonra uçağa tıklıyoruz,sağ üstte click yazıyo oraya tıklıyoruz kapı açılıyor ozaman gidiyoruz.

Adsız dedi ki...

saol egedeniz sayende geçte olsa uçağı kaldırdım:))

Adsız dedi ki...

ben size yetisemedim ama yorumlarınızdan yardım alarak bitirdim çok çok teşekkürlerr