Escape from Mr. Y's Room

28 Ağustos, 2008

Yeni oyun...


Oynamak için tıklayınız

48 yorum:

deniz dedi ki...

duvardaki 3 renkli düğmeyi saatteki yönlere göre düzenledik, duvarda panel açıldı, aldığımız nesneyi musluğa taktık...

Nağme dedi ki...

hahaha deryam yüklüyodum gördüm seni başladım ben:))

Nağme dedi ki...

derya ip gibi bişey aldım o panelden ben ama çeşmeye takılmıyoki

serpill dedi ki...

mavi masanın yanından testere musluğun ordaki kapıdan çekiç aldım.çekiçle testere aldığımız yerdeli çivilere tıkladım bir çivi verdi

deniz dedi ki...

nağmecim duvardaki kapının yanında ki siyah olan, soldan sağa geçir, o zaman kapı açılıyor, sonra takılıyordu musluğa...

serpill dedi ki...

mavi masada açıldı içinden bi tahta çıktı ve sayı var

Nağme dedi ki...

şekillenen çubuğu çeşmenin yanındaki termostat düğmesine tıklayınca aktif hale geldi

Nağme dedi ki...

mavi kapı açıldı çekiç alındı serpill yazmış gerçi ama başını yazmamışlar ondan yazdım

deniz dedi ki...

Çekmece açıldı o çivileri sökünce sağ taraftan,
çekmeceden aldığımız tahtayı testere ile şekil verdik, çiviyi ortasına ve üstüne mum...

Nağme dedi ki...

enee ekranmı kitlendi ne mavi kapıdan geri gelemiyom ben kaldı öylece

Nağme dedi ki...

yaw bişey desenize tekrar başladım oyuna yine aynı yerde kaldım geri çıkamıyom ben helpp mee

Nağme dedi ki...

bu arada mum yerdeki oyuncak domuzdan çıkıyo iyi tıklamak gerek bende zor çıktıda

esrasel dedi ki...

lavabonun olduğu ekranda tavana doğru tıklayın orda da V=ok var

deniz dedi ki...

çıkmam gerek, size güveniyorum kolay gelsin canlarım :)))

esrasel dedi ki...

ben yakmıştım zaten ama yorumlara bakmadım bulmuşlardır diyede yazmadım kibriti :)

esrasel dedi ki...

düğmeli mavi dolaba uygulamamız gereken şu,
düğmeleri numaralaı düşünün
1 2 3
4 5 6
7 8 9 şeklinde
sırayla tıklamanız gerekenler 2-7-6-7-3 ve matkap aldık

deniz dedi ki...

o yönleri o yeşil kutulara uygulayınca açıldı matkap verdi..

esrasel dedi ki...

matkapla mumlu tahtayı deldik ve şekillenen demiri taktık

esrasel dedi ki...

demirli mumlu tahtayı lavabonun yanındaki su dolu yerin oraya tıklayınca tavanda coin=open the door+match yazdı daha önce okunmuyodu ipi kestik sanırım ordan

esrasel dedi ki...

ve yerede anahtar düşmüş. kapıyı açtım ama çıksam mı :))

Sis dedi ki...

anahtarı aldık tavandan sonra yere bakınca ama sanırım bir de coin gerekiyor

deniz dedi ki...

esram dur :)))
ben çıktım anahtarlar ...end bişey demedi, fener vardı o kadar :)) çıkma yani coini bul bence

Adlı dedi ki...

sonna onnarı suya koyuyos yukardan anaktar cıkıo onla da cıkıos:D

Sis dedi ki...

anahtarla kapıyı açtıktan sonra çıkmadan kibrit kutusunu açınca coin alıyoruz.happy coin end oluyor

esrasel dedi ki...

anahtarla kapıyı açıp çıkmadan kibrit kutusundan coin alıyoruz

esrasel dedi ki...

ee sizde yazmışsınız zati :))
yeryam çıkmıştım ama bi daha oynadım :))

esrasel dedi ki...

sis perfecti de sen bul :))) boş item yerleri vardı başka son daha olabilir

teşekkürler yardımlara

esrasel dedi ki...

2=4 2 ve 4 numaralı okların aynı olduğu anlamına geliyodu isimsiz. hg bu arada

Adsız dedi ki...

var bende bişeyki yorumlara rağmen çok zor çözdüm..ellerinize sağlık.