Apple Room Escape

29 Eylül, 2008


Paralellove Sakuradan yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

32 yorum:

ZUZU dedi ki...

zlm sis cum tsk ederimmm basladim ilk ekrande ema aldim

ZUZU dedi ki...

solda hemen pense dulapin arkasi bide ayzi va,tagahta elma asili anaktar ama alamadim daja pensene aldim anakatri

ZUZU dedi ki...

dulapin irdan yer siliceki aldim mada kuturar va yesil anaktarla actim yuvak sey aldim

Sis dedi ki...

anahtar penseyle alınıyor.
masayı görürken sağda sandalye var dolabın yanına konup çekiç alınıyor.
çekiçle kapının orda solda yazı olan yerden kırmızı anahtar alınıyor

ZUZU dedi ki...

tsk sis cum zandeliyi koydum dulapa tikladim cekic aldim

kahh dedi ki...

1. ilk ekranda hemen önde elma
2. yine ilk ekranda sol tarafta dolabın dibinden pense hatta orda duvarda BAR yazıyor
3. sağ ekrana gittik. oranın sağ tarafında duvarın dibinden sandalye
4. tekrar sağ ekrana gittik. önümüzdeki beyaz dolabın solundan saplı fırça
5. sağa gittik. lavabonun üstünden bir elma daha. o lavanun sağ tarafında yerde yine elma. dolaptan anahtar sallanıyo ama alamadım.
6. sola doğru gittim beyaz dolabın yanındaki çöp kovası yana kayıyor. oraya sandalyeyi koyduk ve dolabın üstünden çekiç aldık. ayrıca orda BİG yazıyor.
7. yine beyaz dolaplı ekranda lavabonun yanı görünüyor ordan bir elma daha ve orda da GYM yazıyor.
8. kapı tam karşımıdayken olan ekranda sol tarafa gittiğimizde (duvarda BAR yazan yer) hemen sağ duvarda bir yer var orasıçekiçle kırıldı ve kırmızı anahtar alındı.
9. masanın üzerindeki kırmızı kutu açıldı ve içinden kırmızı daire aldık. kutnun üzerinde de R harfi yazıyor.o daireyi kapının yanındaki yere yarleştircez...

ZUZU dedi ki...

dulapin ustune big dio simdide
yazi
buz dolapindada yaziodu

ZUZU dedi ki...

cekicle vbuz dolapini koseni kirdim kirmizi anaktari aldim

kahh dedi ki...

sandalyeyi ik aldığımız ekrana tekrar koydum ve yukarı tıkladım mavi anahtar alındı..

kahh dedi ki...

ama yukarısı fırça ile tıklanıyor..demin belirtmemişim...

ZUZU dedi ki...

rom - lafoboda
big - dulapin ustu
bar -busdalpi
gym - sol tagahin orda

serpill dedi ki...

fırça sandalyenin alındığı yerin üstü tıklanınca kullanılıyor

serpill dedi ki...

kapıda 8 tane boşluk var elimizde 3 tane plaka.ne yapıcaz acaba

Adsız dedi ki...

mavi pul sol başa yeşil pulüçüncüye kırmızı alt sola ortada beyaz pul çkıyor ve bitiyor.

Sis dedi ki...

harf bulmacası gibi düşünün kapıyı.sözcüklerin yazılış şekline bakıp plakaları kutularında yazan harflerin yerine koyun.
perfect end

ZUZU dedi ki...

tsk sis cumm elinize saglik tsklerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr herkese

Nağme dedi ki...

5 adet elma var eksik elmayla biterseniz normal end ile,tamamlarsanız perfect end ile bitiyor:))