Causality

03 Ekim, 2008

Yeni...



Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

deniz dedi ki...

:)) pişti

huzurlarınızda bana Apla diyen canım adaşım derya g ye bu oyunu armağan edesim geldi :))) canım benim iyi oyunlar "aplan"dan sevgilerle :D

derya g dedi ki...

aplamm bunu bana armagan etmiş oynamazsam aplam darılır şimdik hemen bakıommm

deniz dedi ki...

benimki masumane bir uyarıydı zaten kuzucum, yoksa oyunu sana armağan etmem,oyunun içeriği, herhangi bir mesaj içermiyordu yanlış anlaşılmasın :D

derya g dedi ki...

zatenn herifleri öldürmekten bişi yapamdımkiii uyarıya bahhh heleee

**esra** dedi ki...

bi tek masada ki adam kaldı onu öldüremedim adamların birbirinin ölürken görmemesi lazım :) da son adam kalıyor bende

Unknown dedi ki...

ben birşey anladıysam bu oyundan arap olayım. asansöre bindim sanırım ben bindim yada kendimi bindi bilemedim. duvardaki resim oynuyor. ne yapmamız lazım bilen var mı

ege dedi ki...

var da ben de de tek adam kalıyor.sırası da var sanırım.demir_atlasın dediği gibi birileri ölürken diğerleri görmeyecek.oyunu bitiren en iyi katil olacak ama:)

**esra** dedi ki...

Önce catıa ki solda ki adama tıkla çatıdan düşsün sonra diğer adamın arkasında ki direk üzerine düşsün bu arada en altta kapıdan çıkan ada orta kata gidince bilgisayarlı adamın bilg. ekranına dokun kırmızı ışık çıkıp bilg. bozulsun oda gelip asansörün kapısına dayansın o sırada orta kata giden adam masadaki adamla konuşurken tıkla kafası masaya çarpıp kağıtları döksün ve kovlsun asansör ile aşağıya inince kapı açıldığında ki diğer adam yere düşsün sende hemen asansörün üzerinde ki ipe tıkla ikisi birden aşağıya sohbet edenlerin tepesindeki lambya tıkla onlarda gitsin tahtalı köye :) ama patron sona kalıyor onu bulamadım henüz

**esra** dedi ki...

O zaman ege ben bayya iyi bir katilimde patrona dokunamadım hala :))

ege dedi ki...

sol tepedeki adamı düşür
asansöre binen gitsin yukardaki ile konuşsun.konuşurken konuşma baloncuğuna tıkla masaya çarpıp kağıtları düşürsün.
geri dönerken asansörün ipine tıkla düşsün.
yukardaki remi yamult adam düzeltmek için kalksın.
sağ tepedekinin yanındaki direğe tıkla düşsün
pc ile uğraşanın pc sine tıkla kalksın.
iki kişinin tepesindekilambaya tıkla düşsün.
ben pc den kalkan geçerken düşürmeye çalıştım ama olmadı.

**esra** dedi ki...

adamın arkasında bir kupa var ama birşey yapamadım onunla da

ege dedi ki...

ben de fena değilim demir_atlas:)
geri kalanın kendimiz olduğunu varsayalım biz:)

**esra** dedi ki...

ege süpersin tamamdır bu level :) ben resimi baştan yamultmuştum adamlar konuşmadan ama kağıtları düşüren gidince yamultursanız resmi bitiyor level :))

**esra** dedi ki...

:)) kiralık katil olabilirmişiz bak bizde ki cevhere :))

calculus dedi ki...

PC başındaki adamın bilgisayarına bir kaç kez tıklayınca adam kalkıyor, bu arada kapıdan adam geliyor.
Yeni gelen asansörle yukarı çıkarken çatıdaki iki adamdan soldakini direk tıklayarak aşağıya düşürüyoruz, diğerinin yanındaki antene tıklayarak öldürüyoruz.
Bu arada asansördeki çıkıyor masanın başındaki adamla konuşuyor bu arada konuşma balonuna tıklayın adam düşüyor kağıtlar yere saçılıyor.
Adam geri asansörle aşağıya iniyor, tam zemin kata geldiğinde kapı açılacak ve asansöre yaslanmış adam içeri düşecek bu anda asansörün ipini kesin ikisi düşerek ölecek.
Zemin kattaki iki adamın üstüne lambayı düşürün.
Ofisteki adamın diplomasına tıklayın, düzeltmek için kalkacak ve ayağı kayıp kafasını masaya çarpacak.
Level 1 bitti.

**esra** dedi ki...

çıkmam lazım benim ama ege halleder adamları zaten :) dimi ortak

calculus dedi ki...

Level 2.
Aşağıda çalışan adamın baretine tıkla düşür.
Tuvaletteki adamın kafasına tıkla, ıkınacak ve kakasını yapacak.
Kakayı yapınca sifonu çek.
İlk tuvaletin sağında ve solunda üst tarafta vida gibi bir şeyler var onları çevir.
Tuvaletin üstündeki tuğlayı kaldır, en sağda oturan adamın hamburgerini düşür.
Sonra seyredin zaten ölüyorlar.
Delta ile uçan adam geldi mi havada uçarken tıklayın bol bol o da sağdaki adamı öldürecek.

calculus dedi ki...

Level3:
Işığa tıklayın, adam yürümeye başlayacak, girişin oradaki varilleri devirecek ve geri dönecek, yukarıdaki varillerin oraya gelince varillere tıklayın, üstteki varil düşecek ve adam ölecek.
Kamyon içeri girmek için bariyerin önünde duracak. Bariyer açılır açılmaz tıklayın, bariyer parçalanacak , kamyon fıçıya çarpacak vee havaya uçacak.
Bu arada kulenin oradaki adam yürümeye başlayacak ve iki binanın arasından bir adam çıkacak. Çıkan adamın elindeki silaha tıklayın, sonra da sarı kasalara tıklayın bitecek oyun.

calculus dedi ki...

Sağol ege.denizz.
Adam öldürmek söz konusu olduğunda calculus ormanda on seri katil gücündedir.

ege dedi ki...

ok.yaptım.bariyerin kendisine tıklıyorum.soldaki kola tıklayınca oldu.

**esra** dedi ki...

ehuehue calculus sayesinde kitle katili olduk iyi mi :) teşekküerler oyun için