Dr. Ichies Room

02 Ekim, 2008



Bianco-Bianco'dan yeni bir oyun


Oynamak için tıklayınız

15 yorum:

Unknown dedi ki...

çalışma masasıyla duvarın arasından cd, çekmeceden garip bir boru, perdenin üstünden çubuk, koltuktan sanırım bir aletin ayağı, sehpadanda bir uzaktan kumanda aldım

Unknown dedi ki...

pufların olduğu ekranda halının üstünde bir X işareti var. anahtar aldım. çekmeceyi açınca da pil aldım.
pili uzaktan kumandaya taktım

Unknown dedi ki...

X yazan yere ayağı çubuğu ve boruyu koyunca bir lamba oldu sanırım. burada kaldım

Unknown dedi ki...

cd izleyince kırmızı mavi sarı yeşil kartlar çıkıyor ve yer değiştiriyorlar.

Unknown dedi ki...

pencerenin sol camından mum aldım. mumu x işaretinin olduğu yerde hazırladığım lambanın içine koydum ve çakmakla yakınca duvarda sayılar belirdi.
buna göre:
4 kırmızı
2 mavi
9 sarı
5 yeşil

ama filmde yer değiştirmişlerdi ve bu sayılar nereye girilecek bilmiyorum

ege dedi ki...

ebru kolay gelsin.
pembe koltuğun sol yanında şifre yeri.tabi sayıları değiştirmiş olarak giriyoruz.
9542

Unknown dedi ki...

pembe koltuğun sol yanında difre paneli varmış. cd yi dikkatli izleyince renk sırası 9542. şlifreyi girdim koltuğun altından anahtar aldım kapıyı açmadı

ege dedi ki...

şifreyi girince geri gelip koltuğun altına bakıyoruz anahtar var.kapıya uymadı.

Unknown dedi ki...

çöp kutusunun arkasında anahtar deliği çıktı. anahtarla tıkladım ve kapı açıldı.

sağol ege:)

ege dedi ki...

çöp kutusu çekiliyordu ama bir şey olmuyordu önceden.şimdi anahtar ile oraya tıkladım sanırım çünkü orada bir anahtar yeri göründü kapıya gittim açıldı ve bitti...

**esra** dedi ki...

Şimdik bi işimm yok eski oyunlara daldım ama kalkıp az ev iş yapmam lazım benim de :D Dana Duman Bey'in sabah taranmasını bitirdik arada ;) şimdik evin işlerine bakallım barim görüşürük bye