Office Room Escape

29 Eylül, 2008


Yeni oyun.
İyi eğlenceler...



Oynamak için tıklayınız

5 yorum:

esrasel dedi ki...

hala kimse yok mu :S

bi kaç şey yaptım ama takıldım. sağdan 2. alt çekmeceden demir aldım demirle monitörleri kırdım. sağdan 2. şalteri demirle açtım. soldan 2. üst çekmeceden aldığım falçatayla kabloları kestim (sağda kalan kabloları orta yerinden) kabloların uçlarını falçatayla soydum uçlara tıklayınca birleştiler. sonra soldan ilk şalterdeki sigortaları aşağı indirince kablolar yandı. monitörlerin yanında kağıtlar var. bi tane kağıt aldım kabloların orda kağıdı yaktım. burda da takıldım :(

Adsız dedi ki...

kağıtlardan yanan bir kaç tanesini kapının ordaki kilidin altına koyun

esrasel dedi ki...

aaa nası oyun yaw bu :D yanan kağıdı kapı ekrandayken yaklaşmadan sağdaki şifre şeysinin altına koydum. sonaa bi kağıt daha yakıp koydum biraz bekledim kapıya tıkladım açıldı ve bitti :S alla alla tuhaf bi oyun:)

Adsız dedi ki...

baryam demeden görevim icabı small samurayı çözüp yazayım dedim ama yorum yazma yeri çıkmadı bende yav:( uzun bi aradan soona heveslendim ama olmadı..hay bin kunduz...