Ticket

03 Ekim, 2008

Sanırım yeni... Gotmail serisinden...


Oynamak için tıklayınız

76 yorum:

deniz dedi ki...

Kolay gelsin herkese,
bol bol yardımlaşmalı, şifre yazıp kaçmamalı, iyi oyunlar dileriz ;)

su dedi ki...

yani bir gotmail oyunu var ve kimse yok ha?hayret üstü bir durum......

su dedi ki...

ülemm..ben bunu şimdi tek başıma çözmeymiyim?durun sizzz......:))))

su dedi ki...

çözdüm.çok kolaydı.isteyen olursa yazarım:):)

serpill dedi ki...

başladım ama hiçbiryere kıpırdanmıyor.anlamadım gitti..

su dedi ki...

günaydın serpil:)
bu oyunu oynamak bi yana yazmasıda ayrı bir uzmanlık ister...

su dedi ki...

masanın altından kırmızı bir çantamsı şey(içi açılıyor)
kanepenin altından dahada garip bir nesne
beyaz dolabın sol rafında saatin arkasından bir fener.....

serpill dedi ki...

sorun var demekki bende.hiçbirşekilde birşey yapamadım ben.

serpill dedi ki...

aaa su günaydın.yorumlarda yarım yamalak geliyor.daha yeni gördüm senide.inanmıyorum yaa oynayamıyorum:(

su dedi ki...

serpil birdaha kapatıp denesen?ben pek anlamam ama:((
kanepenin altından alınan şeyle turuncu çiçekleri olan saksıdan sıvı doldurdum.
daha sonra gez gez o sıvıyı kitaplıktaki solda en üstteki saksıya dökünce bir küreğim oldu.

su dedi ki...

feneri büyütünce içinden sanırım bir tornavidamsı şey aldım
küreklede beyaz dolaptaki kovayı kazınca sarı bir şey verdi ve o ikisi birleşti...

su dedi ki...

sonacııma...tornavida ile saatin arkasından pilleri aldım ve onuda o kırmızı itemin içine koydum..

su dedi ki...

hımm..kırmızı şeye takılan piller geri çıkabiliyor.daha sonra fenerede taktım.
tornavida ile masanın çekmecesini açıp telefon aldım...

su dedi ki...

ooo..serpil hadi yaaa:(( tek başıma nasıl çözerim ben?üstelik gotmail bu yani....

serpill dedi ki...

yok su.kesinlikle oynayamıyorum.nasıl şey bu anlamadım.üffff:(:(

Adsız dedi ki...

kitaplığın orda yerde kırmızı ve yeşil kitap çekiliyo ve oraya fenerle bakıldığında iki tane yıldız şekli çıkıyor

su dedi ki...

isimsiz bende 5 yıldız var orada..herkezde farklımı?

su dedi ki...

aynı kitaplarda 1
kaplanlı resimde 3
masadaki tabloda da 3 yıldız var..

su dedi ki...

bu arada yazmayı unuttum.pilleri tekrar kırmızı şeye takıp telefonu şarj ettim sanırsamki..

ece dedi ki...

aslanli tabloda 3
balikli tabloda 2
yerde 5 yildiz var

calculus dedi ki...

Dolapların menteşelerine zumlanabiliyor farkettiniz mi?

calculus dedi ki...

Telefonun şarjı doldu, japonca yazılar göründü??
Eee?

su dedi ki...

lamba bulan varmı?birde dolaptaki menteşeli yeri benim tornavida açmadı..

calculus dedi ki...

Bu arada mesaj gelmiş yıldız resmi ve soru işareti var mesajda ama anlamadım.

serpill dedi ki...

kitapların arasında 3 yıldız kitapların çekildiği yerde 3 yıldız,ben tablolarda yıldız göremedim.

su dedi ki...

kaç yıldız görmemiz gerekecek?ben 12 taneyi buldum ama...

ece dedi ki...

***hosbulduk calculus:)

***perpill kitapligin sagindaki iki kitabi cektim sola yerdeki olanlari o araliga feneri tuttum 5 yildiz belirdi

calculus dedi ki...

O yıldızlı kitapları çekiyoruz ya, onun arkasına fenerle tıklayınca yıldızlar görünüyor. Bende 4 adet var.

su dedi ki...

bu tornavidaya başka bir uç dahamı gerekli?sizlerde tek uç var dimi?oda dolabı açmadı yav:(

ece dedi ki...

cektigim kitaplardada bir yildiz var

perpill kaplanlarin üstüne bak tüylerinde sakli yildizlar

calculus dedi ki...

Yıldızlara sadece bakmayın, her gördüğünüz yıldıza tıklayın ve japonca yazsın. Kaç tane bulduğunuzu telefonda görebilirsiniz.

calculus dedi ki...

Bütün yıldızlara tek tek tıkladıktan sonra telefondaki mesajları okuyabiliyorsunuz. Sonra telefonu dolaptaki kasaya tıklayın, açılıyor.

su dedi ki...

yıldızlara tıklayınca telefondaki oka tıklayıp kasayada telefonu tıklayınca açıldı ve ınınınınnnn pense alıyoruzz...

serpill dedi ki...

4 kitap,4 yer,3,kaplanlı tablo,3 balıklı tablo.eee sonra?

su dedi ki...

vee 2. tornavida ucumuzda oldu...penseyle abajurun içinden..

calculus dedi ki...

Penseyle de o ayaklı abajurdaki kocaman lambayı kaldırdım ve düz tornavida ağzı aldım. Onu sarı şeye taktım ve onunla sağdaki dolabı menteşelerinden açtım.

su dedi ki...

sandıktan bir adet yazı ve anaktar aldıkk...haydin kapıya..

serpill dedi ki...

masanın yanındaki lambayı kaldırıp penseyle tıklayınca başka uç verdi

calculus dedi ki...

İçinden bir dolap çıkacak,onun da kapağını pense ile açın ve içinden bir kağıt ve bir anahtar alın.

su dedi ki...

kapıdanda anaktarla başka bir beyaz anaktar aldık..

calculus dedi ki...

O anahtarla kapıyı açın ama çıkmayın, kapının arka kolunda bir anahtar asılı, onu alın ve kilitli çekmeceyi açın.
İçinden metal bir domuz çıkacak tornavida ile içindeki bileti alın.

calculus dedi ki...

hahahahahha,
bazı oyuncular özür diliyor:)))) Yorumlara bakmıyorum ya.
Neyse çıkabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

1 saattir tlf.açmaya çalışıyorum .pilleri şarj ettim ama takamıyorum.daha açık bir şekilde yazabilecek kimse varmı

Adsız dedi ki...

eğer tlf.kırmızı şeye takılacaksa onuda yapamadım

calculus dedi ki...

Piller içinde iken ve telefonun kapağını açmadan yapınız şarj işini.

calculus dedi ki...

Telefon kapağını açmayın about yapın, direk ön tarafına takın.

Unknown dedi ki...

ben 10 yıldız tıkladım
2 yerde kitapları çekince
3 kaplanlı resimde
3 balıklı resimde
2 renkli kitapta

2 daha lazım ama bulamıyorum

calculus dedi ki...

ebru 12 yıldız olacak diye bir şart yok ben 11 taneye tıkladım. Yerdeki kitapları çekip feneri de tuttuysan tamamdır. Cep telefonunu karıştır iyice.

Unknown dedi ki...

cep telefonunda da 10 yazıyor yerde 2 yıldız var bende

Unknown dedi ki...

10 yıldızda yetiyormuş kasaya tıkladım ve aldım penseyi

calculus dedi ki...

:))
hahahahaha, bir şey demiyorum...
Ne demek , görevimiz YARDIM.

Unknown dedi ki...

masanın altından kırmızı birşey aldım. ayrılabiliyor.

koltuğun altından bir alet aldım

soldaki beyaz dolapta saatin arkasından el feneri aldım

çiçekten sarkan sarı şeylerden koltuğun altından aldığımız alete su doldurdum

kitaplıktaki en tepedeki çiçeği sulayınca kürek aldım

el fenerini about item yapınca tornavida verdi

kürekle soldaki beyaz dolaptaki saksıyı kazınca sarı tornavida sapı aldım

ikisini birleştirip tornavida yaptım

tornavidayla saatin arkasını açıp pil aldım

pilleri el fenerine koydum. kitaplığın sağındaki renkli kitaplar çekilince el fenerini tuttum yıldızlar çıktı.(yıldızlara tıklayın lazım olacak)

tornavidayla masanın çekmecesinin menteşelerini söküp telefon aldım

pilleri fenerden çıkarıp kımızı şeye taktım. telefon kapağı kapalıyken üzerine tıklayınca telefon şarj oldu.

telefonu açıp bakınca da japonca bir mesaj geliyor.

en az 10 yıldız bulacağız odada. 2 kitapta, 3 balıklı tabloda, 3 kaplanlı tabloda, 2 kitapları çekince yerde toplam 10 yıldız oldu.

tıklanan yıldız sayısını cep telefonunu açıp görebiliyoruz.

10 yıldız yazdıktan sonra telefonda ekranın altındaki kutuya tıklıyoruz ve telefonla beyaz dolaptaki kasaya tıklayınca içinden pense alıyoruz

çalışma masasının solundaki abajurun içinden penseyle tornavida ucu aldım

tornavidanın ucunu değiştirip sağdaki beyaz dolabın menteşelerini söktüm

içerideki kasanın ipini penseyle kesip kağıt ve anahtar aldım

anahtarla kapıyı açıp kolunda asılı olan beyaz anahtarı aldım

beyaz anahtarla kitaplığın sağındaki en üst çkmeceyi açıp metal bir domuz aldım

tornavidayla domuzu açıp bilet aldım

biletle açtığımız kapıyı açınca görülen kapıya tıkladım ve bitti

Unknown dedi ki...

take red device under the desk (it can separable)

take the medal device under the coach.

take torch behind the clock in the white cabinet

fill metal device with water from the plant (there are 4 yellow things)

water the plant at the top of the book shelf with the metal device.

take the shovel

take screwdriver metal from the torch. (with about item)

take screwdriver handle from the flowerpot with the shovel

combine screwdriver metal and screwdriver hadle.

take batteries behind the clock with screwdriver

put the batteries into the torch.

there are coloured books right of the bookshelf on the floor.

click on books to pull. then click the floor (where the books were before) with the torch too see the stars.

click the stars

click the locked drawer at the desk with the screwdriver. take the cell phone.

take off the batteries from the torch. put them into the red device

click with the phone (when its closed) on the red device.

the phone is working now.

see the message on the phone. it counts the stars you clicked.

the stars are:
at the painting with tiger
at the painting with fishes
on the floor
on the coloured books

click each star to make the phone count them

if you have 10 stars on the phone click the little box at the phone screen.

then go to the white cabinet.

click the safe with the phone to open it.

get the pliers.

get another screwdriver medal from the lamp (it is left of the desk) with the pliers.

change the screwdriver and open the right door of the white cabinet.

take the paper and cut the wires of the box with the pliers

take the key.


open the door with the key and take another key hanging on the door handle.

open the top drawer with the key and take a medal pig.

open the pig with the screwdriver and take the ticket.

click the new door with the ticket and you are out

Unknown dedi ki...

beğenmediysen sileyim. turistlere özel servis yapıyoruz işte daha ne istiyorsun?:)