SSSG Forgotten Asylum

28 Eylül, 2008


Kristaller toplamaya devam

Oyunda değişikliklerde var...

36 yorum:

Nağme dedi ki...

arabadan direksiyonun ordan evin anahtarını alıp eve girdim balta,kitapiçark,prize benzer birşey buldum, birde yaprakların altında garip bir işaret var nazilerinkine benziyor.

Nağme dedi ki...

prizmiş o dosyaların olduğu yerdeki elektrik yerine taktım onu.kitapda 1988 var ama şifreyi deneyemedim güç yok diyor parça eksik.
28 de kristal buldum ve bırakıyorum uyku bastı iyice

Adsız dedi ki...

arabanın kultuğundan.
soldaki ağacım üstüne ortalarından
balkon demirinden.
sola döndüm kırık camdan
çantada lins numarası var sanırım lazım olur.
5480690712
doğum tarihi 07.12.65
bir de duvarda çekilen bir ip var ama fonksiyonu yok .

Adsız dedi ki...

eve girince merdivenin 2 basamğında sutunların 2 üstünde 4 tane daha kristal var.
sağa dönünce 2 yan duvarda.
ilerde küvette.
geri koridora döndüm sağa dönünce çekmecede.
dolaptan kitap aldım kapıda şifre var.
çekmecede dosyalar var.
şifreyi size bırakıyorum.
sağa dönünce şalterlerin altındaki düğmede.

Adsız dedi ki...

tekrar ana salona geri geldim sola döndüm.
loridorda 2 tane.
sola döndüm pencere 1.
sola döndüm.kırık yataklı oda da 3 tane.
ssatte sayıların değişik sembolleri var not etmek lazım sanırım. şifre ile ilgili size bırakıyorum bunuda .gelmezseniz iş başa düşecek tabii

saatli odadan alt oka bastım tekerlekli sandalyede 2 tane.yerdeki kuru yaprakların altından bir sembol çıktı..
ana salondan sola dönmüştük ya..
o koridordan alt oka tıkladım bir tekerlekli sandalye daha oradan tekerden bir dişli aldım cog ve 3 kristal daha aldım.

Adsız dedi ki...

buradan alt oka tıklayınca işkence masası sanırım balta falan var..
2 yada 3 kristal ve bir balta aldım.
tekrar tekerlekli sandalyeden sola döndüm.
normal sandalye var 3 kristal aldım
aşağı tıkladım küvetli banyo 1 kristal ve 1 sigorta aldım .duvarda fayans açılıyor ama bişey görünmüyor.
biraz üstünde bir kol var..çekiliyor ama bişey olmuyor..
NERDESİNİZZZZZZZZZZZ YAAAAAAA UYANIN ARTIK ÖĞLEN OLDU...

Adsız dedi ki...

FAYANSLARDAN 6 SI çıkıyormuş..sonuç yok.
geri ana koridora geldim karşı kapıda şifre var giremiyorum..
SİZE İHTİYACIM VAR.........
bahçeye çıktım merdivenin altında bodrum penceresinde şifreli kapıt aldım .

Adsız dedi ki...

şifreli kağıdım kayboldu yaa nere gitti bulamaıyorum bodrumdan aldığım uçtu gi,tti

Adsız dedi ki...

sigortayı yerine taktım.
üstteki sigortada 1 kristal daha varmışl elimde şimsdi 31 kristal balta kitap dişli ve kullandığım evin anahtarı var.

Adsız dedi ki...

dosyaların içinden shelly dosyasına baktım ordaki tarihleri şifrelere deneyeceğim.
evet bende de enerji yetersiz dedi dolaşalım bakalım sizin geleceğiniz yok.şifre çalışacağım.

Adsız dedi ki...

haritada açık olan her yeri gezdim başka birşey bulamıyorum tek kilitli kapılar kaldı onları açabilrsek diğer odalara geçizcez ama siz hala uyuyorsunuz herhalde.
bodrumdan aldığım kağıdımı hala bulamıyorum.

Adsız dedi ki...

bodrumdan aldığımı sandığım şey galiba harita oyunu yeniden başlattım baktım orda bvişley yok..

Adsız dedi ki...

cekmecedeki dosyalarda access code #3435(ana yerdeki kapi sanirsam henuz denemdim) ve medical access code 4578(cekmeceli odadaki kapinin sifresi) var bunlarla kapilari acicaz ama ilk önce tornavida(saatli odada dolabin üstünde sürahinin saginda) ile taktiginiz sigortayi tiklamaniz lazim

öykü dedi ki...

Başladım herkes nerde çözülcek şifreler var kristal oyunu olduğuna bakmayın yardım lazım ...

öykü dedi ki...

İsimsizin dediği gibi sigortayı taktım tornavidayla tıkladım şifreyi girdim ve içeri girdim tüm odalarda geziyorum.Hayalet okul sanırım burası ve korkunç bir yer.Şimdiye dek 81 kristalim olmuş bir banyodan duş yerinden duvardaki musluk girişini çevirince aşağı merdiven çıktı indim ip aldım kristal topladım ve ordanda bir mezarlığa geldim.eee hala kimseler yokmu yalnız olmuyor ya....

öykü dedi ki...

Cansuyu'nun dediği gibi saatteki şekilleri not edin yukarda lazım olacak...

öykü dedi ki...

Eve girmek için sigOrtayı paneldeki yerine takıp tornavidayla tıklaman ve şifreyi girmen lazım yukarda açıklamaları var adin

Adin dedi ki...

ben okları görmemişim de freedom..:) oldu şindi..saolasın

Adsız dedi ki...

saatteki şifreyi çözdüm ben arkadaşlar epey uğraştım yalnız isterseniz verebilirm .
,ileridek kapının girişinde lazım olacak..

öykü dedi ki...

Bende onunla uğraşıyorum cansu yazarsan sevinirim birde yukarda oyun var sayılarla ilgili onu yapabildinizmi acaba...

Adsız dedi ki...

YUKARDAN AŞAĞI:
1:Y
2:KARE GİBİ YANİ L VE TERS L
3:kuyruğu sağa doğru olan y
4:Z harfine benziyor tepesi biraz uzun
5:7 rakamına benziyor
6:sola dönük G HARFİ GİBİ...


hayır sayılarla ilgili bşey yapamadım..
ingilizcen var ise nordinho ya bakabilir misin..onlar ditirdi sanırım.ben anlamıyorum ecnebilerin dilinden.
satranç tahtasını ne yaptın..

öykü dedi ki...

İng.yeterli değil canım hem olsada kopya almadan oynamak isterim sadece yardımlaşma yeterli o tahtayı bişey yapamadım canım ama şimdi saatteki şekillerle çözülen kutunun iki üstündeki odada sağdakinden bakınca aşağıda çekiç ver gibi onu nasıl alıcaz ona bakıyorum...

öykü dedi ki...

ok. aldım şimdi bağlanmıycakmış birde istersen çeviri siteleri var ordan yardımla çözebilirsin http://www.hemencevir.com:81/default.asp

Adsız dedi ki...

gerek kalmadı freedom bitirdim oyunu ..
sağol canım yardım istersen yaz..

Adsız dedi ki...

dama tahtasını eve girmeden önceki kapının sağ tarafına gidince(kadının kimliğinin olduğu yer) demir parmaklıklara tıklayınca cam parçası veriyo

Adsız dedi ki...

takıldım kaldım ben elimde kullanamadığım dişliler var daha...
portakalın ordaki şifreyi de çözemedim
çözen varmı?

esrasel dedi ki...

hmmm ben oynuyodum ve hatta bitirdim oyunu ama burda kimse yoktu bende yazmadım. ben oyunu tekrar başlatayım ve yazarak oynıyayım en iisi

ays dedi ki...

1. Arabada; ayrıca anahtar var
2. Soldakı agacların arasında
3. Bır ılerı gıdınce solda parmaklıklarda
4. Aynı ekranda saga donuluyor bır tane daha; ayrıca yerdekı cantada ehlıyet var
5. Anahtar ıle koskun kapısına tıklayım ılerı gıdınce acılan yerde solda
6. Ve sagda
7. Aynı sekılde yukarıda solda
8. Ve sagda
9. Ilk ekrandan saga donunce soldakı duvardakı yazıda
10. Soldakı duvarda
11. Bır kez daha saga gıdınce dolapların oldugu yerde sagdakı yesıl cekmecelı yerde; ayrıca dolapta bır kıtap var ve sıfonyerın cekmecesınde dosyalar ve de soldakı kapı kıtlı sıfre ıstıyor
12. Yıne bır sag donunce elektrık panosunun alt dugmelerınde
13. Elektrık panosunun ıcındekı ust dugmelerın 4.sunde
14. 9.yu aldıgımız ekrandan dırekt karsıya gecınce banyo var, kuvetten
15. Koske ılk gırdıgımız yere donup sola gıdınce yukarıda
16. Ve solda (bazı yerlerde bır ışık gelip gecıyor ekrandan)
17. Sola donunce tam karsı pencerenın sol kanadında
18. Ve onun ustunde
19. Tekrar sola donunce komodının sagında
20. Solda yerde
21. Ve pencerede (saat var yaklasılıyor, saatın altındakı komodının ustunden tornavıda)
22. Alt ok ıle tekerleklı sandalye olan ekranda solda
23. Sandalyenın tekrlegının sagında. Sagdakı calılara tıklayınca ucusuyor ve bır sey acılıyor
24. Koskun gırısınden sola dondugumuz hole gerı donup asagı ınınce bır tekerleklı sandalye daha, sandalyenın arka penceresınde
25. Solda kapıda
26. Sag ust duvarda
27. Bır sol daha ve sandalyenın ustunde
28. Solda
29. Ve sagda toplam 3 bu ekranda
30. Asagı ınınce kuvet var, sagda yerde; ayrıca kuvetın sagında yerde kahverengı bır sey var elektrık sıgortası (elektrık panosundakı yerıne takıyoruz ve tornavıda ıle saglamlastırıyoruz). Aynı yerde en solda kol var, kolun alttından 2. fayans ve onun sagından sırayla 6 tane daha acılıyor
31. Saga gıdınce sol duvarda
32. Sag duvarda pencerenın altında ve kırık masanın ustunden balta
Koskun gırıs kapısının sagındakı agacın arka duvarındakı boslukta bır kagıt var onu almak ıcın ehlıyet olan cantanın uzerınde duvarda ıp var once onu cekmek gerekıyor. O harıta (MAP) gırdıgınız odadakı yerınızı gosterıyor.
33. Sıfonyerdekı dosyalarda 2 kod var. Bır tanesi 4578. O sıfonyerın oldugu yerdekı kapıyı acıyor. Ust oka basınca gırılen odada aynada
34. Asagıda sagda
35. Aynanın onunde. Bır de dolaptan ılac kutusu ve kagıt.
36. #3435 ise ilk kosk gırısındekı kapıya gırılıyor ve yukarı ok ıle kapıdan gırınce tavanda
37. Yukarı ok ıle cıkınca sagda
38. Solda
39. Saga gıdınce sol duvarda
40. Arka kapının ustunde
41. Asagıda duvarın mavı yerınde
42. Yukarı cıkınca solda cerceve var onun solunda duvarda bır tane. yerde bır davulcu ve kugu var, masanın ustunde sut sagan kız ve solunda yuzuk, bır cam parcası. Cerceveye tıkladıkca yaklasıyor ve ustunde numaralı toplar var.
43. Bır alta ınıp saga gelınce yerde yatan bır lamba var onun ustunde
44. Soldakı mavı duvarda
45. Sagda muslukların ustunde
46. Bır sag daha gelınce satranc tahtası alınca altında
47. Kapının ustunde
48. Saga gelınce duvarda resımler var. Solda yukarıda 1 tane
49. Yukarı cıkınca yukarıda lambada
50. Karsı duvarda
51. Solda yerde yatagın altında. Sagda ıse notalar var.
52. Satranc tahtası alınan yerden yukarı cıkınca pencerede
53. Kuvette
54. Sagda muslukta. Yerde kagıt var.
55. Yerde lamba olan yerden yukarı cıkınca soldakı duvarda
56. Sagdakı duvarda
57. Tekrar yukarı cıkınca sagda asagıda
58. Sagda yukarıda
59. Tekrar yukarı cıkınca sagda pencerede
60. Saga gelınce sagda yesıllıklerın orada. Tam karsıdakı duvarı tıklayıp arkasından cekıcle tıklıyoruz
61. Bır kez daha saga ve pencereden
62. Cekıc kullandıgımız yere donup asagı ınınce kapının ustunde
63. Ve sagında
64. Sagda duvarın ortasında
65. Koskun ılk gırısıne gelıp sıfrelı kapıdan tekrar gırınce sola donuyoruz ve sagda yukarıda
66. Solda kapıda
67. Yıne kapının sag ustunde
68. Soldakı banyoda lavabonun ustunde
69. Pencerede
70. Solda yukarıda duvarıda
71. Yıne sola kapıda
72. 2 sag ve yukarı tam karsıda
73. Sagda yerde
74. Solda yukarıda
75. Tekrar yukarı kuvetten ordek. Sag duvarda
76. Kuvetın solunda
77. Tekrar yukarı ve kırmızı bır oda sandalyenın altında yerde. Portakal resmını sureklı tıklayınca sola kayıyor ve rakamlar cıkıyor ve sıfre lazım. 2 asagı 1 sol yapınca 1 adet tıpa aldım.
78. Yukarı cıkınca banyoda solda fayanslarda
79. Pencerede
80. Yerde gazetede
81. Yerde. Soldakı muslukları cevırınce yer acıldı ve asagı ınılıyor.
82. Indıgımız yerde solda
83. Saga gelınce bır halat ve halatın altında da bır krıstal
84. Aynı hızada yukarıda
85. Yukarı cıkınca bır kagıt daha. Solda ortada
86. Aynı yerın bıraz ustunde
87. Yukarı cıkınca mezarlıkta sagda
88. Hemen asagıda yerde. Ve sıfreler var bır suru mezarlık taslarında.


Kullanılmamıs ogeler

2 kullanılmıs anahtar
1 kıtap
1 cam parcası
1 tornavıda
1 ordek
1 satranc tahtası
1 halat
1 kürek

esrasel dedi ki...

SSSG Forgotten Asylum tam çözüm

oyunu ilk açtığımız ekranda 1 kristal
arabaya tıklıyoruz 1 kristal ve vitesin hemen önünde anahtar
üst oka basıp eve yaklaşıyoruz 1 kristal
sağ okla gittiğimiz ekranda 1 kristal, çantada ehliyet var ama oyun süresince gerekli olmuyor. Kahverengi kireşte ip sarkıyor ona tıklıyoruz ve evin girişindeki bodrum camını açıyor. Geri dönüp evin girişinde sağdaki parmaklıkların hemen altındaki cama tıklayıp haritayı alıyoruz.
anahtarla kapıya tıklayıp kapıyı açıyoruz ve üst okla eve giriyoruz
ilk ekrandan 4 kristal
sağ ok yapınca 2 kristal
ileri yapıyoruz 1 kristal
geri gelip sağa geçiyoruz 1 kristal ve kitap. sol üst çekmeceyi açtığımızda dosyalara bakıyoruz dosyalardan iki tane şifre alıyoruz access code #3435 (giriş kapısı için), medical access code 4578(bu odadaki şifreli yer için). çekmecelerin solundaki beyaz kapıya şifre gerekli şifremiz var ama elektrik olmadığı için şifre panelleri çalışmıyor.
sağa dönüyoruz 2 kristal elektrik panosu çalışmıyor sigorta gerekliymiş
4 sol yapıp koridora geliyoruz 2 kristal (veeee hayaletler geçiyor :D )
tekrar sol yapıyoruz 2 kristal
bi daha sol yapıp 2 kristal daha (20 oldu). saatteki şekilleri roma rakamlarıyla birlikte not alalım daha sonra lazım olacak. dolabın üzerindeki kavanozun yanında tornavida
alt okla gittiğimiz yerden 2 kristal ve yapraklara tıkladığımızda altlarından çıkan bi şekil (bunuda daha sonra kullanıcaz) - en sol alt oda
üst, sağ,sağ, alt okla geldiğimiz odadan 3 kristal, sandalyenin tekerinden çark
sola dönüp 3 kristal
alt ok 1 kristal ve sigorta (sağda hareket eden bir kol ve açılan fayanslar var fakat bunlar oyunun en sonunda bize gerekli olacak)
sağ ok 2 kristal ve balta
sigorta panelenin olduğu odaya gidiyoruz (haritada sağdan 2. sütun en alt oda) sigortayı takıp tornavida ile tıklıyoruz ve elektrikler çalışıyor
sol yapıp beyaz kapının şifresini 4578 olarak tuşluyoruz üst okla içer girip 3 kristal ve günlük sayfası alıyoruz. bi tanede ilaç kutusu var ama henüz kullanamıyoruz
eve girdiğimiz ilk ekrana girip kapının şifresini #3435 olarak tuşluyoruz üst okla içeri girdik ve 1 kristal (35 oldu)
ileri gittik 2 kristal
sağa döndük 3 kristal
ileri 1 kristal duvarda bi oyun var ama sonra döneceğiz buna
sağ 3 kristal
tekrar sağ 2 kristal, satranç tahtasını aldık altından 1 kristal daha
üst okla gittiğimiz odadan 3 kristal ve günlük sayfası
geri gelip sağa gidip 2 kristal
üst okla gidip 3 kristal ve yerde notalı kağıtlar. notalı kağıtların sağdakinde bulunan yazıları not edersek gerekli olacak
alt, sol, sol, üst ok 2 kristal ve saatteki şifreleri kullanacağımız yer fakat önce sıralamayı bulmamız lazım
üst ok 2 kristal ve sağdaki havuzun duvarında çark
sağa döndük 2 kristal (60 oldu) sağ alttaki fayansları çekip bi çark daha
üst ok 1 kristal duvara tıklayınca açıldı fakat tuğlaları kırmamız lazım baltayla kırıp çarkları takıyoruz (itemlerde sağa oka basın çarkları görebilmek için) en küçük çarkı ortaya, en büyüğünü üste ortancayıda alta takıyoruz. açılan odadan 3 kristal bir ayna aldık. yerdeki çerçeve tıklayınca yaklaşıyor sol at köşesine tıklayıncada arkası dönüyor ve cam parçası aldık.
odadan çıkıp sağa geçtik 1 kristal ve kürek aldık
sol, sol yaptık 1 kristal ve sağdaki kuyuda bi item var ama alamaıyoruz bize ip lazım. daha sonra dönücez buraya ( yerini not alalım sağ 3. sütun en üst oda)
haritada soldan 3. sütun 4. odadayız 3 kristal
sola gittik 3 kristal daha
tekrar sol 1 kristal, yerde bi not kağıdı var yazanları not alalım hemen. not kağıdının hizasında yukarı çıkın fayanslarda gri olanın altında anahtar var (star key)
soldan 3. sütun üstten 3. odadayız 3 kristal aldık
üst okla gittik 2 kristal, küvete tıklayınca ördek ve panoda bir kağıt. kağıttaki sayılı yazıları yer değiştirip doğru yerlerine koyunca yanlarındaki işaret siyah oluyo buna göre;
III breakfeast
VII tea
VIII lunch
XI snack
IX dinner
II dessert (bunlar bize bi yerden tanıdık geldi evet saatteki şekillerin rakamlarının sıralaması)
üst ok 1 kristal (80 oldu) ve portakallı pano. bu portakallı panoda sağdaki bütün portakalın sap yerine tıklarsanız açılıyo ve şifre yeri çıkıyo (daha sonra gelicez buraya)
saatteki şekilleri not almıştık şifreli yere gidelim. sağdan 3. sütun üstten 3. oda. biraz önce sıralamayıda bulduk üstte cansuyu arkadaşımız yazmış ama mantığınıda bulduk böylece sıralamaya göre şifremizide girelim ve şifreyi girince açılan yerden anahtar alıyoruz.
şimdiii bu anahtar nerenin derseniz çekmeceli oda vardı hani en bşta oraya gidiyoruz hemen sağdan 3. sütun en alt oda. sol orta çekmeceyi anahtarla tıklayıp açıyoruz ve dosyaları inceliyoruz (dosya id not aldım gerekli olabilir) sağdan 2. dosyada jilet var.
sol yapıp şifreyle açtığımız beya kapılı yere gidip ilaç şişesine tıklıyoruz ekrana yaklaştı. yaklaşınca yazısına jiletle tıkladık değişti kapağına tıkladık ve tahta tıpa aldık
soldan 2. sütun üst odaları gezmeyi unuttuk :) buraya geliyoruz ve bir tıpa daha elimizdeki iki tıpayı burdaki dolabın deliklerine yerleştirdik fakat bi tane daha lazım (soldan 2. üst 2)
üst ok 4 kristal. duvardaki vanalara tıklayınca duş açıldı yerin altına iniyoruz. 1 kristal
sağ ok 2 kristal ve ip
üst ok 2 kristal ve günlük sayfası
üst ok 2 kristal ve mezarlıktayız. taşlara tıklayınca id gibi 4 haneli rakamlar var aynı olan id numaramız var (çekmecede id dosyaları vardı) 5476 olan mezar taşının orayı kürekle kazdım (ortada soldan 4.) ve cam parçası aldım
yukarda demiştik ki kuyuda bi item var bize ip lazım diye hemen oraya gidelim ipi bulduk nasılsa sağ 3. sütun en üst oda demiştik notlarda. eveet sağdaki kuyudan iple çekiç aldık
hazır yolumuzun üstü geçerken şu sayılı oyuna uğrayalım :) sağdan 4. sütun en üst oda. bulduğumuz notalı kağıtlara ve star keysi bulduğumuz odadaki notlara göre bu panoyu yapıyoruz (odada oyuncaklarda var) ama bende çözememiştim kopya çektim burayı üst sola 8, sağına 7, alttaki sol boş, alt satır sağa 1, en alt sol 2, sağ 5 olaraka topları yerleştiripi star keysi yerien takıp tıklayınca cam parçası aldık
sağdan 4. sütun 3. odaya gidip ördeği havuza koyduk ve cam parçası aldık
evin dışına çıkıp sağa döndük (çantalı ehliyetli yere) karşıdaki demirlere satranç tahtasıyla tıklayıp cam parçası aldık
soldan 2. sütun üstten 3. odadayız karşıda kırık cam var altına ve kırdığımız camın sağına çekiçle tıklayıp kırıyoruz. ve yere düşen tahta tıpayı alıyoruz. ve hemen gidip yerine takıyoruz (soldan 2. sütun üstten 2. oda) 3ünüde yerlerine taktık çekiçle birer defa vurup iice yerleştiriyoruz. açılan yerden 1 kristal ve puzzle çıktı. puzzle neye göre derseniz hani yapraklara tıklayınca bi şekil çıkmıştı işte ona göre yapıyoruz ve cam parçası aldık (ss alınamıyo maalesef yapamazsanız sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım.şekli döndürüpte denemeye çalışın)
şimdide portakallı tabloya gidelim haritada soldan 3. sütun en üst oda. ve kitabı inceleyelim kitapta 19 eylülde rakamlar var
27-29 , 43-45 , 14-16 , 85-87 aralarında olmayan sayılar 27-29da 28 yok, 43-45te 44 yok, 14-16da 15 yok ve 85-87de 86 yok olmayan sayıları şifre olarak aldık. üstten alta doğru 28-44-15-86 giriyoruz ve alttaki uzun siyah yere tıklayınca cam parçası aldık.
elimizde bulunan cam parçalarına bakarsak çiçek şeklinde oldular ve bu şekil nerde vardı haritada soldan 4. sütun en üst odada. vee eveet geldik bu yere cam çiçeğimiz karşıya tıkladık yere ışıklar geldi oraya ortadaki yerede aynayı yerleştiriyoruz. aynayı sağa çevirince ışık bi yere yansıma yaptı gidip bulalım bakalım nerdeymiş
evet yansımayı bulduk sağdan 3. sütun en üst odada. ve biz yeşil bi taş aldık. hmmm bu yeşil taşı da hatırlıyo gibiyiz sanırım :)
haritada soldan 2. sütun en alt odaya geldik kolun 2 altındaki fayans çektik yeşil taşı yerleştirdik. kolu çektik ve kolun hemen yanındaki fayanslarda hafif bi değişim oldu hemen o fayanslarıda çektik vee bir ceset :) Dr. James Gallager'i bulduk. lazım mıydı ki bize :))) bulmasakta olurdu demişim ama bundan sonra hangi oka tıklarsanız oyun BİTİYOOO ....


şükür sonunda bitti ama bende bittim :))
oyun yazısının altında KEEP SEARCHING FOR CRYSTALS yazısına tıklarsak kalan kristalleri bulmak için oyuna dönebiliyoruz. 92 kristal bulmuşum ama ilk oynadığımda 96 yada 98 bulmuştum. hem yazıp hem oynayınca kaçırdıklarım olmuş sanırım. benden bu kadar kalanlarıda siz bulun :)

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık arkadaşlar siz süpersiniz valla nasıl yapıyorsunuz bu tüm çözümü yazmayı ..
alkışlıyorum siz..
tebrikler.

adigemn dedi ki...

arkadaşlar birşey soracaktım şu saatten aldığımız şifreli yer varya çekmece anahtarı aldığımız yer şifreyi giriyorum fakat bir türlü anahtarı alamıyorum itemlerdede görünmüyor kaç kere baştan başladım aynı yerde takıldım yardım edebilecek biri yokmu acaba