Hoesaekbang Escape

04 Ekim, 2008


bangtal.com'dan yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

66 yorum:

öykü dedi ki...

Sağol sis ben başlamıştım ama takıldım yardıma gelin hadi...

Adsız dedi ki...

çervenin arkasından anaktar alarak başladık..hadi bakalımmm....

Adsız dedi ki...

anahtarı kitaplığın yanına takıp merdiven aldık.
onunlada kapının üzerinden bir top....

Adsız dedi ki...

topu merdivenin soluna takınca yeni bir kapı açıldı..giriyorum içeri..girimmii:)girdim.

Adsız dedi ki...

şömineden aldığım mavi şeyi taktım
çekiç aldım.
çekiçle karşıdaki kutunun lambasını yeşil yaptım...

Adsız dedi ki...

içerki odada da bi yeri yeşil yapmıştım ama yazmayı unutmuşum..siz bulun artık:)

Adsız dedi ki...

kutudan aldığımız yeni çekiçlede karşıkı duvarı yıktım.bir kapı var..kilitli..

öykü dedi ki...

su birde çerçevenin arkasından bir kutu almalısın bende o kapıda kaldım işte...

Adsız dedi ki...

tablonun arkasındaki kare yeri ve şöminedeki sağdaki parçaları 1. çekiç yardımıyla alıyoruz..

Adsız dedi ki...

güya oyun yorumluyorum:((
kitaplığın yanındaki yerin çıkması için:alltan 2 sıra ve soldan 8. kitaptaki yeri tıklayın.

öykü dedi ki...

ben hala aynı kapının önündeyim bişey yapamadım daha çıkan varmı acaba...

Adsız dedi ki...

ya bu aldığımız kutunun içinde bişey var ama alınmıyor...kaldıkmı ne?

öykü dedi ki...

o kutuda ya anahtar var yada o bir kalıp ve biz anahtar yapıcaz alamadığımıza göre...

Adsız dedi ki...

çıkmam gerekiyor...ii akşamlar..evden fırsat bulursam devam ederim.

Sis dedi ki...

yaw oyun buggy.kaçıncıdı başlatıyorum.şimdi o çerçeve vardı ya.onun çivisini aldım:S

Adsız dedi ki...

son bir not..oyunda bişey var..benim çerçeve durduk yerde yok oldu:)))

Unknown dedi ki...

yüzlerce tıklamama ragmen neden hemen yadıktan sonra buluyorum acaba:)))

Sis dedi ki...

aaaa ama tekrar başlattım başka pencerede yok çivi falan.
ay ne bu yaw

öykü dedi ki...

ben kaçkez baştan başlattım ama ı ıh çivi mivi alamadım sis...

Sis dedi ki...

tamam.
çiviyi almanın yolu şömineden aldığımız tuğlayla tıklamak.
kaçtır başladım ama buldum

Unknown dedi ki...

benim tablo yere düştü yerden mi alınıyor çivi yoksa baştan mı başlayayım

Sis dedi ki...

çiviyi de şömineye taktığımız mavi şeyde kullanıp bardağı alıyoruz

Sis dedi ki...

şömineden aldığın tuğlayla çiviye tıkla ebru.

o bardağı da o tablo arkasından aldıımız kutuya tıklıyoruz kocaman gri bi anahtarınmız oluyor

Sis dedi ki...

merdivenin oeaya gitmeyin.hele o anahtar seçiliyken hiçç yanaşmayın .
bad end:)

bu müzik ne böyle yaw bu arada

Sis dedi ki...

kaldık valla.
escape24 e baktım onlar da kalmış.nordinhoda oynuyodum zati.aynı yerdeyiz

Sis dedi ki...

ilk açılan kitapta sayfalar niye 50-52-53 ve 55?
orda bir küpün açık hali var onu kullanmadık de mi?hani renkli olan.bir tarafı eksik küp.
sanki o sayfa sadece merdivene ulaşmamızı anlatmıyor gibi.

Unknown dedi ki...

evet sis ama bu numaralar nereye lazım olacak. şifre olamaz şifre yeri yok, ya da kapının ardında

Unknown dedi ki...

baştan başladım
küpün renkleri
üst gri
sol kanat turkuaz
sağ kanat lacivert
alt lacivert
ortada soru işareti

Unknown dedi ki...

bu arada şöminede çekici aldığımız yer de küpün açılımına benziyor bir ilgisi olabilirmi

Unknown dedi ki...

kasadaki şekiller de
turuncu üçgen
kırmızı kare
mor daire

Sis dedi ki...

üff işte bu renklerin falan o gökkuşağı gibi kapıyla bi alakası vardır kesin de.ne acaba.
o kapıdan çıkış olduğu kesin ama.

öykü dedi ki...

sanırım 2.çekici almak için butona basmadan şifre girmek gerekli belki başka bi şey daha alınacaktır ordan ...

Sis dedi ki...

yazanları çeviriyorum şimdi babelfishde.
reknli kapının orda yazan -açılmadı-
ve diğer heryerde aynı şey yazıyor:D:D

öykü dedi ki...

birde oyunun başında açıp kapatabildiğimiz ışık var ama hiç bi işe yaramadı neden konur ozaman oraya

ege dedi ki...

ben de değişik bir şey bulamadım:(
küpteki renkler butonu gösteriyormuş.küp renklerini kitaplıkta deneyim dedim,artı işareti oluşturan o renkleri bulunca yeni birşey bulucam sandım.meğer ortaya gelen kitap butonmuş:)))

Adsız dedi ki...

sizden farkli olarak para buldum anahtar kalibi aldigimiz yerin orda(civi ile tikladim)

öykü dedi ki...

kitabın sağ üstüne tıklayınca 54 ve 55. sayfasınada bakabiliyoruz bu arada...

ece dedi ki...

merdiveni aldigimiz yerin tepesinde yesil sise kitaptaki sey yani ordan aliniyor

öykü dedi ki...

ve tuğlayla merdiven aldığımız yerin soluna tıklayınca o kitaptaki yeşil şeyi alıyoruz...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
öykü dedi ki...

Açık konuşmam gerekirse escapegames24 e bakıpta kopya almak için ing. yeterli değil zaten başkasının bulduğunu yazmakla elime ne geçecekse ödülmü dağıtılıyorda ben farketmedim bunca zaman alt tarafı bir oyun kendi halimde oynayıp yorumlarda ne eksikse yardımcı olmak adına onu yazmaya çalışıyorum hepsi bu umarım amacını aşmaz hiçbirşey unutmayın sadece bir oyun bu...

derya g dedi ki...

bende geldimmm
freedom boşver cevap yazmaya bile gerek yok

derya g dedi ki...

sonunda bittii happy end ile
suyu kutuya döktüğümüz zaman acmadan yeşil şişeyi döküyoruz kutuya sonnra anahtar alıp cıkıyoruz

Adsız dedi ki...

isimsize isimsizden cvp:
ya sen hangi sitede olduğunu unuttun galiba..öyle oyunlar varki ilk burda çözülüp escape 24e ve nordinho ya yollanıyor.dikkatli takip et.anlayacaksın...

derya g dedi ki...

ayy tühh keşke bitirmeseydim şimdi isimsiz diyecekki aynı sonlan bitirdin die:) yazık olduu

Adsız dedi ki...

sen sitende oyun yüklemeye devam et..bizi boşver:))))

Unknown dedi ki...

arkadaşlar bitirmişsiniz. tebrikler :) kıskananlar çatlasın

Sis dedi ki...

hişşş noolmuşsunuz yaw:))

hadi allahın isimsizi gelip yazmış.siz niye ona hemde isimsiz olarak cvp vermeye tenezzül ettiniz ki.