Orchestrated Death

02 Ekim, 2008




armor games'den yeni bir oyun.

Oynamak için tıklayınız

8 yorum:

Unknown dedi ki...

oyun biraz vahşet içeriyor. adama elektrik çarptırdım üstüne üstlük silahla da vurdum:(

Unknown dedi ki...

2. bölümde aççının elini blenderda parçaladım. tavalarla dövdüm. havada asılı bırakıp bıçakladım ve fırına attım. bu nasıl oyun yaa?

Unknown dedi ki...

lafımı geri aldım biraz vahşet değil oyun tamamen vahşet içeriyor.

3. bölümde anahtarları alıp kutudaki bıçakla balıkçıyı bıçakladım. arkadaşı yaptı zannetti ve kavga ettiler. diğer balıkçıyı denize atıp botun motoruyşa admı doğradım sanırım. sağ kalan balıkçıyı da yılan soktu ve oda denize düştü

Unknown dedi ki...

efendim freedom oyunu tavsiye etmem baştam söyleyeyim. satırlar bıçaklar havada uçuşuyor

öykü dedi ki...

yok ebrucum ondan değil bunca adam öldürmüşsünde ona güldüm :)