BOX OF SPARROW

13 Mayıs, 2008


serinin devamı new***



Oynamak için tıklayınız

26 yorum:

Nağme dedi ki...

kız Banuşş sağol hadi çıkmadan bi oyun yakaladım başlıyom

Nağme dedi ki...

şişe aldım onunlada kuşları kaçırıp anahtarı aldım

Nağme dedi ki...

anahtarla sandığı açıp altın paraları aldım,kıza vewrdim kibritleri aldım eliğnden

b@nu dedi ki...

kibrit kutusu aldım odunun altından onun içindende yay

b@nu dedi ki...

kibrit kutusu aldım odunun altından onun içindende yay

Nağme dedi ki...

şişeyi suyla doldurdum onunla muz ağacının yanındaki fidan büyüdü 2.muz oldu

Nağme dedi ki...

kız banuu oku nasıl attın ben atamıyom sdadece eline verdim

Nağme dedi ki...

kibrit kutusunun içinden yay çıktı onla oku hayvana verdim ama atamadım

Nağme dedi ki...

hahahah yaptım ya yazmam gerekiyomuş okla hedef tahtasını vurdum yayla alakası yok

b@nu dedi ki...

yeşil şapkalı hatuna ok ve yay veriliyo ama hedef alamıyorum

b@nu dedi ki...

aldım hedef
mumları yaktım elma aldım elmayı herifin başına koydıum hedefm oldu sonra ağaçtan ekmek düştü töveb:) onu otların ortasına koydum kuşlar geldi hediye paketi getirdi küçüğünü tıkladım bitti namiş sen buyuk tıkla bakalım ne olcek

Nağme dedi ki...

maymunun verdiği elmayı aynın kafasına koydum tavsan okla vurdu ağaçtaki meyve düştü

b@nu dedi ki...

buyuktende böcükler çıktı hahaha ilk seferinde doğru olanı bulmuşum zate ben KUÇÜK SEÇİN PARALAR ORDA:)

Nağme dedi ki...

offf tlf. geldi bittim bende büyük paketten arı hayalet ve tırtıl çıktı Banuşum:))

sebnem dedi ki...

hain tırtıllar yine yeni oyunu bensiz oynamışsınız :P

b@nu dedi ki...

ben diyom san kan çekiyoo diyee oynama fazla kuşlarla kısssıımmm allalahhh:)))))