Gizemli Lunapark

11 Mayıs, 2008


bi siteden buldum sanırım oynamadık

Oynamak için tıklayınız

8 yorum:

kahh dedi ki...

gökçecim saol... oyunu bulduğun bi siteden ben demin oynadım gerçekten zevkli bi oyun... size kolay gelsin :))

ege dedi ki...

gerçekten şirin oyun:)

sihir odasının dışından uzun sopa,içerden kart kutusu,resim.

iskeletli evde sargılı parmağı açınca kırmızı nesne.iskeleti yapınca bir kemik parçası,kırık aynadan cam parçası.

eşyaların ters durduğu evde soldan karıştırıcı,cam parçasını ışığa tutarak çiçekten üç damla(veya tohum)evin dışında yerden yumurta.
sihir evinde mikseri prizin önünde masaya koy.fişini tak.yumurta,kemik ve damlaları kat karıştır ve al.

kapısında ayna olan evde aynaya resmi tut.labirennte kola ulaş,kolu çek.yeni bölüm açıldı.


oraya girmeye çalışmadan önce sopayı al kapının önünde yere doğru sürükle çatıya çık.bacadan bak.kırmızı nesneni aşağı sal,iksiri devir adam sinek,arı her neyse olsun.
(bunu yapmadan girince adam kovalıyor seni!)

şimdi in.kartları seç eline al.hepsini denemedim şanslıydım.çünkü denemeye papazlardan başlamıştım.oyunda bununla ilgili bir ipucu göremedim.

kupa papaz kapıya kart olarak takılıyor.(seçmek için kartlardan o gelince tıklamadan ekrandan çık)

yerdeki sayılar da deneyerek 421

içeri gir.karışımını seç.huniden boşalt.

bitti...

Nağme dedi ki...

çok şeker bi oyun daha önce oynamıştım ama tekrar oynadım ya:))

Adsız dedi ki...

ay çok güzelmiş bu oyun
ama diğer serileri de olsa sevinirim:):D